totti_1 Skrevet 8. november 2023 #201 Del Skrevet 8. november 2023 Potetjinta skrev (37 minutter siden): Føler ikke hun ble ordentlig sett på daten. Jeg føler at gutta går veldig på utseendet - at de sender hjem jenter som har litt ekstra på kroppen/er mindre objektivt pene. Jo færre som er igjen jo tynnere blir de. Er det bare meg som merker dette?😅 Korrekt. To topptrente karer. Ikke overraskende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 8. november 2023 #202 Del Skrevet 8. november 2023 Bare jeg som synes Alex fremstår mer sympatisk nå? Man ser at fyren er omsorgsfull. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 8. november 2023 #203 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg kjenner jeg har mer sansen for Maiken enn Eileen, men Eileen er så kul og "drømmedame" så er litt redd det blir Eileen til slutt dessverre. Syns Maiken virker så naturlig og behagelig, og utrolig ekte. Tror også Sara står igjen til slutt, Thea virker ganske kjedelig, men utrolig pen da, men det er også Sara! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym123123123 Skrevet 8. november 2023 #204 Del Skrevet 8. november 2023 Eilen har definitivt overrasket meg positivt, og fremstår som voksen, moden, reflektert og genuint snill. Men jeg synes likevel hun blir for "harry", om det er lov å si. Og det blir for unaturlig med diverse fake utseendejusteringer. Personlig ville jeg nok også gått for Maiken, slik Lidis88 over meg skriver. Føler ikke Maiken har fått vist seg heelt frem ennå, men satser på at det kommer. For Amadou sin del hadde jeg valgt Sara. Enig i at Thea fremstår litt for "kjedelig", dessverre. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym123123123 Skrevet 8. november 2023 #205 Del Skrevet 8. november 2023 totti_1 skrev (59 minutter siden): Bare jeg som synes Alex fremstår mer sympatisk nå? Man ser at fyren er omsorgsfull. Jeg synes Alex har vært relativt sympatisk hele veien, jeg. Ja, han har kanskje "ligget litt rundt på byen" i perioder, men helt ærlig så gjør mange kjekke gutter/menn på hans alder det. Han er likevel alltid opptatt av å gi alle jentene tid og viser at han lytter og ønsker å gi dem alle trygghet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. november 2023 #206 Del Skrevet 8. november 2023 Potetjinta skrev (1 time siden): Føler ikke hun ble ordentlig sett på daten. Jeg føler at gutta går veldig på utseendet - at de sender hjem jenter som har litt ekstra på kroppen/er mindre objektivt pene. Jo færre som er igjen jo tynnere blir de. Er det bare meg som merker dette?😅 Det er flere jenter som har vært både tynne og pene men som har blitt sendt ut før de som er litt kraftigere, men de vil vel ha den mest optimale pakka av både utseende og personlighet, når de står i den posisjonen de står i som ungkarer. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 8. november 2023 #207 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Anonym123123123 skrev (2 timer siden): Jeg synes Alex har vært relativt sympatisk hele veien, jeg. 👌 Håper han velger Maiken. Endret 8. november 2023 av totti_1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 8. november 2023 #208 Del Skrevet 8. november 2023 Potetjinta skrev (3 timer siden): Føler ikke hun ble ordentlig sett på daten. Jeg føler at gutta går veldig på utseendet - at de sender hjem jenter som har litt ekstra på kroppen/er mindre objektivt pene. Jo færre som er igjen jo tynnere blir de. Er det bare meg som merker dette?😅 Enig. De overvektige og mørkhudede forsvant fort. De måtte vel være med for å vise mangfold. Kun nordiske modelljenter er igjen nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 8. november 2023 #209 Del Skrevet 8. november 2023 Lidis88 skrev (2 timer siden): Jeg kjenner jeg har mer sansen for Maiken enn Eileen, men Eileen er så kul og "drømmedame" så er litt redd det blir Eileen til slutt dessverre. Syns Maiken virker så naturlig og behagelig, og utrolig ekte. Tror også Sara står igjen til slutt, Thea virker ganske kjedelig, men utrolig pen da, men det er også Sara! Som jeg skulle sagt det selv, hele innlegget 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 8. november 2023 #210 Del Skrevet 8. november 2023 Tror også Amadou velger Sara. Som han sier han må se handling/action og der har Sara bjudat på mer enn Thea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 8. november 2023 #211 Del Skrevet 8. november 2023 Synne er kun med fortsatt fordi hun har en jævlig bra personlighet. Det bør hun være stolt av. Resten er kun typiske insta beinrangel. Flaut å se på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 8. november 2023 #212 Del Skrevet 8. november 2023 Vet ikke om det er pga nervøsitet eller hva, men Amadou virker fryktelig treig og kjedelig. 0 humor. Kan hende han ikke er sånn, men han hadde aldri passet sammen med meg hvertfall. Jeg er veldig fan av Maiken, hun er så søt. Og kjenner meg igjen i Christine i dette med dårlig selvtillit osv. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 8. november 2023 #213 Del Skrevet 8. november 2023 Anonym123123123 skrev (3 timer siden): Eilen har definitivt overrasket meg positivt, og fremstår som voksen, moden, reflektert og genuint snill. Men jeg synes likevel hun blir for "harry", om det er lov å si. Og det blir for unaturlig med diverse fake utseendejusteringer. Enig. Merker jeg får litt mindre sans for menn som velger damer som har justert utseende på en så drastisk måte. Tror jeg hadde sett på det som en dealbreaker hvis min mann likte store silikonpupper og store filler-lepper.. Hvis dere skjønner... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. november 2023 #214 Del Skrevet 8. november 2023 Værre skrev (51 minutter siden): Synne er kun med fortsatt fordi hun har en jævlig bra personlighet. Det bør hun være stolt av. Resten er kun typiske insta beinrangel. Flaut å se på. Beinrangel var å ta hardt i. Alle er innenfor normalen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 8. november 2023 #215 Del Skrevet 8. november 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Beinrangel var å ta hardt i. Alle er innenfor normalen. Jeg synes det er skuffende at kun en type dame er igjen. De som var litt mer kraftige en modeller er også innenfor normalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 8. november 2023 #216 Del Skrevet 8. november 2023 Værre skrev (1 time siden): Synne er kun med fortsatt fordi hun har en jævlig bra personlighet. Det bør hun være stolt av. Resten er kun typiske insta beinrangel. Flaut å se på. Hva i all verden mener du med det? Hun er jo utrolig vakker. Hele pakken vil jeg si! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 8. november 2023 #217 Del Skrevet 8. november 2023 Værre skrev (1 time siden): Jeg synes det er skuffende at kun en type dame er igjen. De som var litt mer kraftige en modeller er også innenfor normalen. Da jeg lå 3-4 kg over normalvekt husker jeg det var krevende å date. Mens da jeg var på midten av BMI skalaen min så var det enklere. Jeg trodde jeg bare var uheldig, men etter å ha sett dette programmet er jeg overbevist 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 8. november 2023 #218 Del Skrevet 8. november 2023 Lidis88 skrev (31 minutter siden): Hva i all verden mener du med det? Hun er jo utrolig vakker. Hele pakken vil jeg si! Synne er veldig bra, enig i at hun har hele pakken. Hadde hun vært like slank som de andre jentene tror jeg Alex hadde gitt henne mye mer oppmerksomhet.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ignore Skrevet 8. november 2023 #219 Del Skrevet 8. november 2023 Synne er veldig pen. Nydelig ansikt og pent hår. Tror hun er topp 3 for min del, rent utseendemessig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 8. november 2023 #220 Del Skrevet 8. november 2023 Lidis88 skrev (2 timer siden): Hva i all verden mener du med det? Hun er jo utrolig vakker. Hele pakken vil jeg si! Enig. Jeg mener at alle som har noe i topplokket og ikke har modelltynn kropp blir raskt sendt ut. De dumme og deilige blir igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå