AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg hører andre snakke om at man blir helt tomat i ansiktet når man trener, men for meg er problemet verre. Jeg blir virkelig lilla i ansiktet med flere hvite flekker, og det tar 30-60 minutter etter trening før jeg blir normal igjen. Er det andre som blir like ille? Og er det noe jeg kan gjøre for å minske dette? Anonymkode: 40977...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg blir helt krise rød når jeg trener, sånn... folk spør om det går bra med meg. Jeg har etter mange år bare lært meg til at det er bare sånn det er, jeg kommer aldri til å bli en delikat fitness-inspo motivatør, jeg er hun svette pesende dama med knallrødt ansikt. Det er ok. haha Anonymkode: 4f886...596 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg blir det, men kun når jeg trener virkelig hardt. Da tar det lang tid før ansiktsfargen normaliserer seg. Må bare leve med det. Har ikke endret seg etter år med trening, men må trene hardere enn jeg gjorde i starten for å bli like lilla. Anonymkode: 9b35d...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Del Skrevet 13. september 2023 Lilla med hvite flekker? Har du problemer med blodsirkulasjonen? Anonymkode: 6660b...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg kan bli det hvis jeg pusher sykt hardt det velger jeg å ikke gjøre hver økt, men kanskje et par ganger i året Anonymkode: b6e39...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lilla med hvite flekker? Har du problemer med blodsirkulasjonen? Anonymkode: 6660b...3a7 Har aldri tenkt over at jeg skulle ha det, men det kan jo være. Jeg blir ofte hoven i fingre om jeg løper langt og lenge også. Anonymkode: 40977...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg blir bare lett rød, men jeg derimot kan kun trene i svart tights, og har noen få topper som ikke får alt for ille svettemerker... Anonymkode: 2cc21...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. september 2023 #8 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg kjenner meg igjen i dette. Har alltid lurt litt på hvorfor jeg blir helt mørkerød i ansiktet når jeg trener hardt. Kan også bli hvit rundt munnen rett etterpå. Og jeg har opplevd det samme som ts, at jeg treffer folk som lurer på om det går bra med meg😄 Men jeg har bare lært meg å leve med det, er jo ikke noe å gjøre med og vil selvfølgelig ikke trene roligere bare pga det. Jeg ser også på særlig to av barna mine at de har det på samme måte, at de blir fort røde og svette når de trener eller leker herjelek, så jeg antar at det er genetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #9 Del Skrevet 16. september 2023 Problem med blodomløpet, mangelsykdommer, kanskje grunnlag for et legebesøk? Anonymkode: f712e...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #10 Del Skrevet 17. september 2023 Jeg er også sånn, jeg blir nærmest lilla og trener jeg på senter får jeg smått spørsmål om det går bra med meg 😅 Frisk og rask ellers, normale blodprøver(sjekker de jevnlig pga. noe annet jeg tar medisiner av, og nei, dette er ikke en bivirkning av dem). Så antar jeg bare er sånn. Blir ganske rød av å bare være vanlig varm f.eks. i syden også, ikke riktig så ille men likevel. Anonymkode: faede...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #11 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg blir også helt grusom i trynet. Ser ut som en vandrende zombie faktisk, om jeg trener hardt. Blir blå under øynene og på leppene. Anonymkode: 83ca7...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #12 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 16.9.2023 den 21.41): Problem med blodomløpet, mangelsykdommer, kanskje grunnlag for et legebesøk? Anonymkode: f712e...dfe Eller kanskje ikke, når svarene er fra spreke folk som trener mye uten symptomer på sykdom. Noen har bare kapillærer nær hudoverflaten. Jeg blir rød i huden bare jeg tar såvidt på den. Anonymkode: b62b3...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå