Gå til innhold

Er du opptatt av hva andre skal mene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du opptatt av hva andre skal mene om deg på Facebook og i virkeligheten?

Det er noe jeg ikke kan holde hemmelig og jeg er så redd for hva andre folk skal si.

Jeg er også redd for å få kjeft av foreldrene mine siden de kjefter på meg av alle valg jeg tar. Selv om jeg er voksen.

Jeg er også redd av hva alle rundt meg kommer til å si. Redd for å dumme meg ut. Redd for at andre skal dømme meg av de valg jeg tar.

Jeg vil ikke si hva det er.

Men er du bekymra for hva alle rundt deg skal si av valg du tar? 

Anonymkode: c41bb...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ! Du får det mye bedre med deg selv hvis du hadde brydd deg litt mindre! Det er ofte ting du ikke får gjort noe med heller? Så da går du rundt å bekymrer deg til ingen nytte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske redd for hva folk mener om meg, samtidig som jeg både er svært frittalende og har kontroversielle meninger. 

Ingen god kombo

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brydde meg mye mer før om andre sine meninger men nå er jeg kommet til et punkt i livet der jeg holder på å fase det ut. Det er bare kjæresten min sine meninger som betyr noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at hvis det er noe vi ikke liker/har godtatt ved oss selv, så tror vi også at andre dømmer og ser ned på oss. 

Anonymkode: a0b47...a4f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er så opptatt av hva andre skal synes om meg og mine valg.

Anonymkode: c41bb...f67

Nei, jeg har jo selvsagt følt på det, men det er vel noe jeg har jobbet med.

Jeg tenker at det at jeg løsrev meg så ung fra alt som lå på meg av forventninger, og reiste langt vekk og bare greide meg selv gjør at jeg ikke har den slags press på meg. Jeg har utrettet mye her i livet og er umåtelig stolt av meg selv. Men jeg hadde greid å gjøre det uten å løsrive meg fra andre. Det var liksom det første jeg gjorde. Jeg tok en del dårlige valg for meg selv, til jeg innså at det var ingen andre sin sak utenom min- Da ble det lettere å gjøre gode valg. Særlig når ingen ser deg over skuldrene. 

Anonymkode: ad15d...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Som høytfungerende ufør er dette noe jeg opplever daglig. Jeg harselerer mye med det.

Anonymkode: 8b8f8...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva folk mener og tenker om meg i det generelle. Bekymringer/tanker rundt dette tar for mye tid og energi og fører ikke til noe godt, og sant og si bryr jeg meg ikke. 
Jeg bryr meg imidlertid om hva mine venner og min familie syns og tenker om meg, og jeg oppfordrer dem til å adressere det hvis jeg skal klare å gjøre noe med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er velvoksen og gir F... i hva folk tenker, mener og sier om meg. Jeg lever det livet som er bra for meg og tar de valgene som er riktige for meg. Uansett! 

Anonymkode: 195a0...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...