AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 Hvor ble du operert og hvor mye betalte du? Anonymkode: fe867...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Aleris. Betalte 20 000. Ble veldig fornøyd med resultatet. Dessverre en operasjon som er ganske ferskvare. Anonymkode: a482f...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Del Skrevet 12. september 2023 Ble operert på SIV (Sentralsykehuset i Vestfold) Betalte ikke annet enn egenandel. Øyelokkene mine dekket så mye av synet mitt at jeg kvalifiserte for å få operasjon dekket. Anonymkode: 17bdb...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble operert på SIV (Sentralsykehuset i Vestfold) Betalte ikke annet enn egenandel. Øyelokkene mine dekket så mye av synet mitt at jeg kvalifiserte for å få operasjon dekket. Anonymkode: 17bdb...d22 Går det an å beskrive hvor rammet du var? Jeg har fått avslag.. Anonymkode: fe867...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Aleris. Betalte 20 000. Ble veldig fornøyd med resultatet. Dessverre en operasjon som er ganske ferskvare. Anonymkode: a482f...bd0 Var det mye smerter etterpå..? Anonymkode: 4ba9e...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Går det an å beskrive hvor rammet du var? Jeg har fått avslag.. Anonymkode: fe867...130 Var såpass rammet av øyelokkene hvilte på øyevippene. Hvis det gir mening?! Var plagsomt når vekten av øyelokkene presset øyevippene nedover. Jeg søkte aldri om offentlig operasjon, var uendelig lange ventelister… Inngrepet var raskt og lite smerter i ettertid. Anonymkode: a482f...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå