Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har en flau smak i munnen over denne vinneren? Her har tusener på tusener av Aker-ansatte med venner deltatt i en taste-dugnad, som viser hvor lett det er å sette fair play og rettferdighet til side ved sms-avstemninger på TV.

Æsj....dette slår negativt ut på den smule goodwill som Aker fikk da reklamen gikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Aker-reklamen var knallbra, jeg! Det hadde den vært uansett hvem som betalte for den.

Skrevet

Jo, Aker reklamen var ok den men ikke blant det beste jeg har sett. Jeg forsto ikke hvorfor mannen i takketalen sa at han var en produksjonsarbeider...trodde det var reklamefirmaet Beat som hadde laget filmen jeg?!

Når "folket" skal stemme er det gjerne de tradisjonelle og trauste som vinner (jrf. Fjordland :roll: )

Personlig likte jeg virkelig den med "Love is in the air"!! :)

Skrevet

En annen finalist var rema1000. Ganske mange ansatte i reitan handel også ;)

Skrevet

Godt å merke seg at Janteloven fremdeles står ved lag. :forvirret:

Skrevet

Jeg syntes Aker reklamen er veldig bra. Dette er vel uansett ikke en så prestisjefylt pris at det er krise om den avgjøres ved SMS-avstemming,

Gjest Bellatrix
Skrevet

"Vi har vel knekt verre nøtter før" *synger*

Skrevet

Morsomt at TV2 lurer de som ikke har noe bedre å gjøre på til se på reklame kamuflert som underholdning.

Skrevet (endret)
Morsomt at TV2 lurer de som ikke har noe bedre å gjøre på til se på reklame kamuflert som underholdning.

Ser ikke helt problemet. Skjønner ikke folk at det faktisk er mennesker som lager disse reklamene? De er jo temmelig flinke også, mange av dem! Rene kunsten spør du meg!

Hva så om det er reklame? Hvorfor er reklamebransjen verre enn andre?

Endret av Violetta
Skrevet

Jeg synes nøtteknekkern er en sinnsykt bra reklame, absolutt fortjent vinner!

Skrevet (endret)

Jeg håpet virkelig at Aker-reklamen skulle vinne. Men, ble overrasket (positivt) over at den faktisk vant! :)

Ser ikke poenget i argumeter om at Tv2 "lurer" folk til å se reklame via et slikt program. Det er jo utrolig mye arbeid som ligger i å lage en god reklamefilm, så hvorfor skulle ikke de som driver med dette få kunne ha en pris, på lik linje med andre filmpriser?

Jeg synes faktisk dette er ganske interessant å se på... og føler meg overhodet ikke lurt av Tv2 i det hele tatt... Jeg velger da selv hva jeg vil se?

;)

Endret av nostalgia
Skrevet

aker reklamen var for lang og dårlig. kjedelig å se på. ¨

rema 1000 var best.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes ikke den reklamen var spesielt bra. Ikke var den nyskapende heller. Har sett slikt før.

Jeg liker lottoreklamen jeg... Den synes jeg var nyskapende, folkelig og festlig!

Skrevet

Så artig at du ikke har forstått poenget. Reklame er et fag. I andre land utenfor Norge sender de egne debattprogrammer om reklamefaget.

Ingen blir lurt til å se på reklame. Vi velger det selv. Alle som ser forstår at dette reklamebransjens fest for seg selv: og det ingen som kamuflerer det! De sier åpent hva dette er, vær så god, opp til deg om du vil bivåne det.

Du viser hvertfall ingen synbar innsikt i reklamefaget, ved ditt innlegg.

I det hele tatt, generelt her på KG, får jeg et inntrykk av deg som ganske lettvint, kjapp og shallow i dine vurderinger og slengkommentarer. Lettvinte vurderinger som kan provosere de som legger mer i ting fordi de åpenbart har mer kunnskap enn deg om emnet.

Men oss om det, bevares.

Skrevet

Jeg syns det var den beste reklamen som vant, men så liker jeg også godt Mesta-reklamen.

Rema1000-reklamene er greie nok , men ingen av dem kan måle seg med "Doffen har dæva". Det samme med relamen for Norsk Tipping/Lotto. Det er ingen som slår "Ballroom Blizz".

Skrevet

Jeg mener reklamen for Volkswagen var kjempeintelligent, sjarmerende og morsom :ler:

"Love is int he air".....så bra!

Skrevet

Volkswagen reklamen er bra, men det er en grunnleggende feil i den. De unge burde kjørt den gamle bilen, for i virkelighetens verden er det stort sett bare de voksne som har råd til en ny Golf.

Gjest gjest 0
Skrevet
Volkswagen reklamen er bra, men det er en grunnleggende feil i den. De unge burde kjørt den gamle bilen, for i virkelighetens verden er det stort sett bare de voksne som har råd til en ny Golf.

:Nikke:

Det har jeg også tenkt på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...