Fountaine Skrevet 13. september 2023 Forfatter #61 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da jeg bestilte sto det levering mellom 22.-25. september. Jeg måtte legge inn postnummeret mitt for å få oppgitt eksakt leveringsdato, da ble den endret til 22. september. Men det må jo i så fall bety at de sender før 22.. Anonymkode: 84050...116 Da må de sende den så den kommer frem akkurat 22. Ingen skal jo ha de nye produktene før 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #62 Del Skrevet 13. september 2023 Fountaine skrev (4 minutter siden): Da må de sende den så den kommer frem akkurat 22. Ingen skal jo ha de nye produktene før 22. Nettopp, men det klarer de jo fint å kontrollere ved å styre når transportør utleverer pakkene. Anonymkode: 84050...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #63 Del Skrevet 13. september 2023 De nye iphonene koster jo mer enn en imac... Syntes det er litt dyrt men har veldig lyst på 🙂 Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #64 Del Skrevet 13. september 2023 SVK skrev (17 timer siden): Jeg har iPhone mini og har ikke planlagt noe bytte før det kommer ny mini. Den fases nå ut. Anonymkode: b2999...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #65 Del Skrevet 13. september 2023 Ser ut som IOS17 kommer for iphones 18.September. (tror ikke det gjelder for eldre versjoner av iphones) Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 13. september 2023 #66 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser ut som IOS17 kommer for iphones 18.September. (tror ikke det gjelder for eldre versjoner av iphones) Anonymkode: f08d2...ea5 Joda, støtter ned til Xr. (5 generasjoner) RC versjonen ble lansert i går, så vi bør få det på tid. Apple pleier å ha dette rimelig striglet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #67 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har enda ikke sett en telefon som er bedre enn min iPhone 8. Prøvde iPhone 14 og den var ræva i forhold. Anonymkode: 19fe9...f1a Iphone 8 er bra den ja, men synd at den ikke støtter IOS17 som kommer nå. Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #68 Del Skrevet 13. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Har enda ikke sett en telefon som er bedre enn min iPhone 8. Prøvde iPhone 14 og den var ræva i forhold. Anonymkode: 19fe9...f1a Er ikke iPhone Se en iPhone 8 med oppgradert prosessor? Så hvordan kan iPhone 8 være bedre enn iPhone SE? Anonymkode: bd1a0...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #69 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er ikke iPhone Se en iPhone 8 med oppgradert prosessor? Så hvordan kan iPhone 8 være bedre enn iPhone SE? Anonymkode: bd1a0...1d7 Iphone 8 har en A11 chip og Iphone SE 2-generasjon har A13 chip. Jeg vil tro SE er bedre og den støtter den siste IOS. Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #70 Del Skrevet 13. september 2023 Det. frister jo litt, men det er egentlig helt unødvendig da jeg har en iPhone 14. Dynmaic island er kult, men egentlig ikke veldig nyttig eller banebrytende. Bedre kamera er fint det, men når merker jeg noe til det med mitt bruk? Aldri noen sinne, vil jeg tro. Mobilen min får holde noen år til, er mer spent på iOS 17 som kommer på mandag! Anonymkode: ee1e8...cc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #71 Del Skrevet 13. september 2023 Ser ikke forskjell på på klumpe mobilene iphone kommer med uansett. Anonymkode: f6acb...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #72 Del Skrevet 13. september 2023 Er det slik at man får rabatter hvis man bytter inn f.eks en iphone 14 til iphone 15? Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #73 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det slik at man får rabatter hvis man bytter inn f.eks en iphone 14 til iphone 15? Anonymkode: f08d2...ea5 Innbytteprisene er en dårlig vits. Min 13 pro max oppga de til null kroner (det må ha vært feil) Hadde heller solgt på finn! Mine to siste telefoner kom derfra. (11 proMax og 13 proMax) Anonymkode: f5624...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 13. september 2023 Forfatter #74 Del Skrevet 13. september 2023 Kantene blir bare tynnere og tynnere. Fremtidige iphoner blir vel helt kantløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 13. september 2023 #75 Del Skrevet 13. september 2023 Hulderen skrev (20 timer siden): Hva gjør du med de «gamle» Iphonene? sender dem til telenor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #76 Del Skrevet 13. september 2023 Nei, jeg har en 14 Pro, og den tenker jeg å ha i mange år. Anonymkode: 2b1d2...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #77 Del Skrevet 13. september 2023 Forhåpentligvis varer min nåværende 3-åring i 5-6 år til. Hvis da ikke Apple blir onde igjen og på nytt "oppgraderer" til å senke farten med vilje for å lure folk til å tro at mobilen har blitt heller enn gjort for gammel. Anonymkode: 8f864...8c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 14. september 2023 #78 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Den fases nå ut. Anonymkode: b2999...013 Da er det bare å gå over til SE når neste modell kommer, med FaceID. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 14. september 2023 #79 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Forhåpentligvis varer min nåværende 3-åring i 5-6 år til. Hvis da ikke Apple blir onde igjen og på nytt "oppgraderer" til å senke farten med vilje for å lure folk til å tro at mobilen har blitt heller enn gjort for gammel. Anonymkode: 8f864...8c4 Det var ikke ondskap. Det var en helt grei vurdering som kunden ikke ble informert om : Etterhvert som batteriet blir svekket , hva er viktigere funksjon i en mobil ; batterilevetiden eller ytelse. Og Apple, som er pinlig klar over at batterilevetiden er under konstant diskusjon, valgte dette på vegne av kundene, uten å spørre dem. Personlig var Apple sitt valg, det riktige valg, men jeg skjønner at folk ønsket å gjøre dette valget selv. Men det får man ikke. Så nå er det slik at jeg må antagelig satse på nytt batteri før tiden istedet for at telefonen kan leve ut sin funksjonelle tid. Det er ikke så viktig; jeg har ikke hovedtelefonene så mye lenger enn 3-4 år mellom bytte uansett. Så de utgåtte ender som regel opp i en eller annen setting der de ikke trenger fungerende batteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 14. september 2023 #80 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har en iPhone 11 som fungerer utmerket på alle måter, og kan personlig ikke se noen grunn til å bruke helt latterlig mye penger på en ny når den gamle funker som den skal. (Egentlig har jeg mest lyst til å bytte til en dum mobil, så jeg kan bruke fritiden min på noe bedre enn å scrolle.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå