Druid Skrevet 12. september 2023 #21 Del Skrevet 12. september 2023 Lurer på om jeg bare skal bestille en 15 pro bare for å irritere regnskapsføreren min… 🙂 ( Hun har bursdag snart..) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 12. september 2023 https://www.apple.com/no/shop/buy-iphone/iphone-15-pro Damn, 17990 for pro max 256. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 12. september 2023 Var det fra fredag man kunne bestille pro max? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #24 Del Skrevet 12. september 2023 Fountaine skrev (6 minutter siden): Får se når de kommer i butikken. Apple.no har ikke lagt inn iphone 15 enda. Ligger ikke noe ute enda nei 🙂 Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ligger ikke noe ute enda nei 🙂 Anonymkode: f08d2...ea5 Jo de ligger ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #26 Del Skrevet 12. september 2023 Fountaine skrev (Akkurat nå): Jo de ligger ute nå. Ja, men ikke i butikkene enda... Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 12. september 2023 Hvorfor er det egentlig 3000 kr forskjell fra pro og pro max? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 12. september 2023 Ser at pro starter på 128 gb mens pro max starter på 256 gb. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 12. september 2023 #29 Del Skrevet 12. september 2023 Fountaine skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det egentlig 3000 kr forskjell fra pro og pro max? 🤔 analog zoomen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #30 Del Skrevet 12. september 2023 Det kunne forsåvidt vært greit med USB-C, men samtidig har jeg en del lightning kabler fra før av, så det blir nok ikke en oppdatering på noen år. Alt det andre virket veldig minimalt, i hvert fall hvis man har fra modell 13 og oppover. (Sikkert en upopulær mening, men USB C kan ha en ulempe i forhold til Lightning. Hovedkomponenten i Lightning kabelen er i selve kabelen. På USB C er den inni telefonen i form av en liten plate. Det er lettere å bytte ladekabel enn telefon hvis det skulle bli noe tull.) Anonymkode: 954ed...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #31 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg skjønte ikke helt det med usb3 på pro utgaven. Skulle det ikke være usb-c eller er det det? Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #32 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt det med usb3 på pro utgaven. Skulle det ikke være usb-c eller er det det? Anonymkode: f08d2...ea5 Det er USB C på alle modeller. Det er pålagt eller den nye loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #33 Del Skrevet 12. september 2023 iPhone 15 har 60 Hz-skjerm. Ja, ja. Anonymkode: 518ba...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 12. september 2023 #34 Del Skrevet 12. september 2023 vr lite med nytt. iphone 14 pro får holde et år til. Pleier å bytte hvert år, men nå var så lite forskjell at får håpe dem kommer med en skikkelig nyhet neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 12. september 2023 #35 Del Skrevet 12. september 2023 Nei jeg er ikke så opptatt av en telefon at jeg må ha den nyeste hele tiden Kommer jo ny iPhone hvert år. Kjøper ny når jeg trenger en ny. Pro maxen som jeg har fra før er alt for god til å bytte ut enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 12. september 2023 #36 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt det med usb3 på pro utgaven. Skulle det ikke være usb-c eller er det det? Anonymkode: f08d2...ea5 USB C er strengt tatt kun koblingen. Så det de sier er at de har byttet usb teknologi på pro versjonene, mens på standard 15 har de kun byttet koblingen. Det betyr at mengder av funksjoner som vil virke fordi USB C som teknologi virker begge veier, er kun tilgjengelig på pro. Dette virker fornuftig gitt at standard 15 bruker fjorårets chip og usb kontrolleren antagelig ligger i silikon Endret 12. september 2023 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. september 2023 #37 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg har tenkt på det å oppgradere telefonen i 2 år nå. Valgte å ikke gjøre det i fjor, da jeg tok feil av når den nye USB C inngangen ble en tvunget endring. Nå er den der, men jeg vet faktisk ikke. De overbeviste meg ikke helt. Jeg har alltid gått for pro versjonen, men om jeg skal kjøpe nå i år, så tror jeg at jeg sterkt kunne vurdert den vanlige iphone 15, da den har penere farger. Jeg vet at innholdet i iphone 15 ikke er like bra som pro versjonen, men ser for meg at det blir en liten oppgradering fra iphone 12 pro som jeg har nå. Eneste som kan friste meg til Pro versjonen er det med Titan som gir en lettere telefon. Må ut å prøve holde og se litt før jeg bestemmer meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #38 Del Skrevet 12. september 2023 Druid skrev (1 minutt siden): USB C er strengt tatt kun koblingen. Så det de sier er at de har byttet usb teknologi på pro versjonene, mens på standard 15 har de kun byttet koblingen. Det betyr at mengder av funksjoner som vil virke fordi USB C som teknologi virker begge veier, er kun tilgjengelig på pro. Ah ok, da skjønner jeg litt bedre 🙂 Kanskje det blir en 15 pro med tiden 🙂 Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #39 Del Skrevet 12. september 2023 En tyngre telefon gir mer følelse av kvalitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #40 Del Skrevet 12. september 2023 Ariana807 skrev (17 minutter siden): Eneste som kan friste meg til Pro versjonen er det med Titan som gir en lettere telefon. Må ut å prøve holde og se litt før jeg bestemmer meg. 187 gram for 15 Pro er en mer fornuftig vekt, ja. Hater tunge telefoner. Anonymkode: 518ba...33d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå