AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 Er det noen her inne som har erfaring med Vitality Norge som tilbyr cryo behandlinger over hele landet? Altså varme- og kuldebehandling av muskler og ledd. Vurderer å prøve dem da de markedsfører seg mye, men vil gjerne høre andres erfaringer med dette selskapet 🙂 Anonymkode: a0478...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirikitt Skrevet 25. august 2024 #2 Del Skrevet 25. august 2024 Ja, jeg har forsøkt Vitality. Dit skal jeg aldri igjen. De reklamerer med 90 min behandling til 450,- dette var et fristende tilbud for meg, jeg har mye smerter i nakke/skuldre, og jeg bestilte time. De hadde mye ledig så lett å få time som passet mitt skjema. Da jeg kom ble jeg møtt av en dame som spurte ut ALT om meg. Jeg måtte fylle ut spørreskjema og hun fylte ut sine. Dette tok en time. Jeg måtte spørre om vi snart kunne starte behandlingen.. hun fortsatte sine spørsmål og spurte meg hvilke mål jeg hadde for behandlingen, hvor mange behandlinger jeg så for meg å trenge, hvor ofte jeg ville komme til behandling etc. Jeg svarte at jeg ikke kan svare på dette før jeg har prøvd og vet hva dette er. Vi gikk inn på siderommet, fikk beskjed om å legge meg på magen på en massasjebenk (reiseløsning) Denne var veldig hard og ukomfortabel å ligge på. Så startet hun behandlingen. Den varte i et kvarter. To runder med varme og en med kulde (De masserer ikke ved siden av slik reklamen viser) Etter 15 min la damen et varmt håndkle over ryggen min og gikk ut av rommet. Jeg ble liggende på den harde benken noen min før hun kommer tilbake å sier nå er vi ferdig.. Jeg kler på meg og hun ber meg sette meg for å finne løsninger for meg. Der begynner det hele… det var altså et lite mareritt. Jeg er urolig enda, og vil derfor dele historien min så andre ikke skal komme utfor det samme. Damen sa hver time kostet 1500, men om jeg kjøpte mange timer så skulle jeg få fin pakkepris. Jeg svarte at jeg ville først se om dette har noe som helst effekt på meg. Hun svarte «prioriterer du ikke deg selv», jeg ble veldig paff av måten hun hele tiden fant nye unnskyldninger for hvorfor jeg måtte kjøpe timer av henne i dag. Jeg sa jeg vil betale for timen min å tenke uansett. Jeg har dessuten ikke råd å kjøpe mange timer samtidig.. Hun svarte «jeg slipper deg ikke ut herfra før du har kjøpt timer av meg, det skjer bare ikke»!! Jeg ble helt satt ut over den kommentaren og hvor alvorlig hun var blitt og stiv i blikket. Det er antagelig første gang jeg er følt meg redd og presset av en dame. Hun sa «du skal få to for en, men det sier du ikke til noen, for da krever jeg deg for fullpris»! Klokka var 1930 på kvelden og stille utenfor. Jeg var altså så opprørt over situasjonen at jeg sa greit jeg kan kjøpe to timer til for totalt 1500. Hun ble fornøyd og sa «ja det er det minste du skal». Hun satte opp en time. Jeg sa vi kan sette opp begge to nå, da sa hun «nei vi ser an neste gang når du vil komme igjen». Jeg betalte 1950,- og dro. Etter noen søvnløse netter bestemte jeg meg for å melde henne å angre/annulere kjøpet. Hun har hennå ikke svart. Jeg ble 2000 kr fattigere uten noe mindre smerter i kroppen.. Dette er en behandling som jeg jeg tviler på har noe effekt. De er ute etter å selge mest mulig timer og produkter. De sanker opplysninger om deg for å bruke det mot deg etterpå. Jeg kunne også legge til en del mer her, men jeg tror de som leser dette forstår de bør være varsomme. Drar du dit; Ikke utgi informasjon om deg selv, krev at behandlingen skal starte, det er den du kommer for og betaler for, ta med håndvesken din inn på behandlingsrommet, gjør gjerne opptak av samtalen/avtalen, ikke forskuddsbetal (de har ikke rett til dette), ikke kjøp produktene og vannfilter-rensemaskinen dem prøver å prakke på deg (billigere og garanti hos rørlegger) Hilsen dum og lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trrulte Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 Styr unna, som Sirikitt beskriver i detalj, Akkurat slik er det. Stedet er forfallent og møkkete. Sist jeg var der så det ut som om at de er på vei bort der i fra, flere ting var fjernet, og det var helt dødt der. Behandlingen (varme/kulde) er behagelig men har null effekt og koster syke 1500 kroner for hva de kaller 90 minutters behandling men det er kun 20 minutter, 10 med varme og 10 med kulde. Resten er prat og salgspress, kremer og enda mer behandlingstimer. Jeg var så dum og betalte på forhånd, og har testet al de ilbyr, null effekt alt sammen. Vet ikke om det er fordi de gjør det så kort eller har dårlige maskine reller at alt bare er tull. Uansett, bortkastede penger. Også når du har hatt noen timer så får du ikke de resterende timene, egentlig like greit så slipper du å dra dit. Men du vil j ha tilbak epengene dine da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trrulte Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar (endret) Det er en gruppe på facebook for de som har blitt lurt Endret 7. januar av Trrulte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå