AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #21 Del Skrevet 12. september 2023 kløverpiken skrev (34 minutter siden): Hva er det i meg som blokkerer nære relasjoner? Du har en dyp følelse av at du ikke fortjener å være "i varmen" med andre. At du ikke hører til i noens innerste krets og at du er dømt til å være alene og litt utstøtt. Denne følelsen stammer fra vonde opplevelser med en eller flere personer som har vært ganske empatiløse og hensynsløse med deg. Jeg tenker mobbing, men det kan være noe annet. Disse erfaringene har gjort at du klamrer deg fast i det som er trygt for deg, og det er dessverre å være utilnærmelig og alene. Løsningen ligger i å kjenne på de følelsene og nøste opp i disse opplevelsene inni deg. Vit at det ikke er noe galt med deg, men at du bare har lukket deg litt pga disse opplevelsene. Bearbeid smerten så vil det som egentlig er sannheten vokse fram i deg: at du har verdi og hører til. Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #22 Del Skrevet 12. september 2023 Da har jeg tatt de jeg klarer for i dag. Kanskje jeg dukker opp i morgen, men vi får se Jeg lover ingenting. Hører gjerne tilbakemelding fra dere jeg har svart, om det var noe som traff eller om det var bom? TS Anonymkode: 2f86a...012 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #23 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du ser eksen min.. han behandlet og behandler meg som jeg var verdiløs og at alle andre bedre enn meg. Flaut at jeg fortsatt tror det. Takk for innsikten. Anonymkode: 05e8d...8d4 Neida, det er ikke flaut, det er menneskelig. Men det betyr at det er noen rester av disse opplevelsene i deg som du ikke har bearbeida. Nå som du vet det, så kan du jobbe med det Lykke til! TS Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #24 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe i din familiehistorikk... Jeg tror det handler om en slags "arv" som du tror du ikke slipper unna. Du tror du er dømt til å være som de andre. Kanskje er du den første i din familie til å gjøre noe, som f.eks. at hele din familie er uten utdanning, mens du har ambisjoner og evner til å ta det. Du er en veldig sterk person, med en overflod av evner og egenskaper som du kan bruke til din fordel. Du ser det bare ikke, for grunnleggende tror du at det ikke er mulig for deg å oppnå noe. Anonymkode: 2f86a...012 Tusen takk!!!! Må nok «tygge litt» på den, men tar umiddelbart med meg det du skrev om at jeg var sterk ❤️❤️❤️ Anonymkode: 2528c...f6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #25 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Neida, det er ikke flaut, det er menneskelig. Men det betyr at det er noen rester av disse opplevelsene i deg som du ikke har bearbeida. Nå som du vet det, så kan du jobbe med det Lykke til! TS Anonymkode: 2f86a...012 Takk for at du la kort for meg, det gjorde meg bevisst på at jeg har tanker og følelser som er plantet der av ham, eller planter av frøene han sådde den gangen. På tide å røske det opp ❤️ Anonymkode: 05e8d...8d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 12. september 2023 #26 Del Skrevet 12. september 2023 Får jeg drømmejobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 12. september 2023 #27 Del Skrevet 12. september 2023 Hva er det som blokkerer meg fra å finne fred og ro i meg hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 13. september 2023 #28 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er du sikker på at studiene dine er rett for deg? Jeg får opp at du kjenner deg litt låst til det her, som at du MÅ fullføre fordi du har begynt eller sagt at du skal begynne, og at du plager deg selv mentalt med hvorfor du ikke bare klarer å gjøre dette ferdig "som vanlige folk". Men jeg tror du egentlig står overfor et valg som du er litt i fornektelse på. Det er egentlig noe annet som lokker, men du tror at du må fortsette der du er. Kanskje for å være "flink". Hvis det er sånn, så syns jeg du skal gi deg selv lov til å snu ryggen til det her, sette strek og si "jeg fant ut at dette ikke var noe for meg, jeg ønsker heller å gjøre xxx". Du får lov av meg Anonymkode: 2f86a...012 Takk for at du tok deg tid. Du har nok rett i at jeg føler meg litt låst i forhold til studier, karriere og retning. Jeg fikk ihvertfall litt å tenke på. Om dette studiet ikke er rett, så vet jeg liksom ikke hva annet jeg skal gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #29 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 14.01): Hva er det i meg som blokkerer meg fra å komme ut av indre stress/angst? ❤️ Anonymkode: 81428...89d Hei TS😊 Hvis du fortsatt trekker kort i denne tråden, lurer jeg så veldig på dette spørsmålet jeg la inn. Blir veldig glad hvis du vil hjelpe❤️ Anonymkode: 81428...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #30 Del Skrevet 20. september 2023 TS her Jeg fortsetter å legge kort på dere som har spurt her. Kommer til å stoppe når energien tar slutt, så vi får se hvor langt jeg kommer. Setter forresten pris på tilbakemeldinger fra de jeg legger kort på. Anonymkode: 2f86a...012 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #31 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 13.52): Jeg vil gjerne være for i morgen 🌺 Hva er det i meg som blokkerer meg fra å få meg en jobb? Anonymkode: 22630...2bd Jeg vil spørre deg, er du tydelig på hva du egentlig vil ha av jobb? Inni deg altså, vet du hva du egentlig ønsker deg? Jeg får en sterk følelse av ubesluttsomhet og at du føler at du ikke har noen ting å velge mellom. En kvinne i ditt liv med en skarp og kritisk tunge har kanskje sabla deg ned og fått deg til å føle at du ikke har noen muligheter. Det kan være din mamma eller en sjef. Du har muligheter og kanskje er det innerst inne noe spesifikt du ønsker deg i jobbsammenheng. Om du fokuserer på det du ønsker deg, kan du få det. Men da må du vite hva det egentlig er. Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #32 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 14.01): Hva er det i meg som blokkerer meg fra å komme ut av indre stress/angst? ❤️ Anonymkode: 81428...89d Jeg får opp at det er noe du unngår og overser som kan løse opp i angsten, og det handler om å ta noen grep på det rent fysiske. Det du trenger er å tilrettelegge for muligheten til å være alene. Kanskje er du alltid omringa av andre mennesker, eller så handler dette om at du sørger for andres ve og vel før din egen. Om du aktivt oppsøker det å være alene, vil du kunne få en klarhet i et litt kaotisk indre. Noe inni deg kaller på oppmerksomhet, men så lenge du ikke gir deg selv muligheten til å være alene med det, så fortsetter det å skape problemer inni deg. Flere av kortene indikerer at du rett og slett tar litt dårlig vare på deg selv. Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #33 Del Skrevet 20. september 2023 Hva er det som gjør at jeg alltid gruer meg til besøk og sosiale sammenkomster? Jeg kjenner på en slags uro og vil helst være alene eller med min lille flokk Anonymkode: c06da...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #34 Del Skrevet 20. september 2023 Sushiii skrev (På 12.9.2023 den 14.05): Hva er det i meg som blokkerer meg fra å bli frisk? Jeg syns det er et etisk minefelt å gi denne typen råd når det gjelder helse. Før jeg skriver hva jeg får opp i kortene, så vil jeg bare si at det er leger og spesialister på akkurat din sykdom er som skal gi deg behandling. Det jeg får opp i kortene vil heller handle om noe du kan gjøre fra din side for å bedre din egen situasjon. Om det vil kunne gjøre deg frisk eller ikke, vet jeg ikke. Og jeg vet jo heller ikke hva slags sykdom du har. Det jeg får opp i kortene er at systemet som egentlig skal hjelpe deg, gjør heller at du føler deg fastlåst. Kanskje handler det om at du er blitt en kasteball og ingen vil ta i problematikken din. Eller det handler om en vedvarende skade/utfordring som det ikke finnes noen kur for. Dette er så klart veldig smertefullt for deg, det er som at du ikke har så mange valgmuligheter. Det som står igjen da, er å jobbe med det emosjonelle for deg. Aksept er et ord jeg får opp veldig tydelig. Handlingsrommet ligger kanskje i å jobbe med hvordan du forholder deg til situasjonen. Skaffe kunnskap om hvordan leve best mulig med hva du står overfor her. Det vil kunne skifte perspektivet ditt og gjøre deg mer tilfreds i livet. Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #35 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 14.14): Jeg blir gjerne med imorra! 🙏 Hva er det som blokkerer meg fra å skrive ferdig boka mi? 🙏 Anonymkode: 29987...284 Jeg får opp at du vegrer deg for å slippe guarden din. Det handler om en slags restriksjon du har satt opp fra å nå ned i det ubevisste. Noen understrømmer i livet ditt som du pirker borti når du skriver, men som du så ender opp med å beskytte deg selv fra å kjenne på ved å stoppe opp. Du er også litt utålmodig med å se resultater. Disse tingene tar tid! Kanskje unner du ikke deg selv den tida og roen det krever å gå ned på dypet. Du tror kanskje at det ikke er viktig nok til å prioritere å bruke tid på dette også. Anonymkode: 2f86a...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #36 Del Skrevet 20. september 2023 queenbii skrev (På 12.9.2023 den 18.18): Får jeg drømmejobben Les HI Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #37 Del Skrevet 20. september 2023 Hva er det i meg som blokkerer meg fra å ta meg selv i nakken og gjøre det jeg vil og må med helse og økonomi? Anonymkode: 42cb6...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #38 Del Skrevet 20. september 2023 lillevill skrev (På 12.9.2023 den 18.22): Hva er det som blokkerer meg fra å finne fred og ro i meg hver dag? Min umiddelbare tanke er at det er et høyt ambisjonsnivå, dette med fred og ro hver dag Men kanskje det er mulig? Noen dager er i hvert fall for meg fylt med uro, og slik er det bare. Jeg slår et slag for å normalisere at ikke hver dag er god. Men det er mulig det ikke var slik du mente det! Uansett, kortene forteller om to ting. Den ene er at tankene dine ofte vandrer til noe fra fortiden din. En person som du tenker mye på. Dette hindrer deg i å være til stede her og nå. Ett råd kan være å fokusere tankene mot hva du har å være takknemlig for nå, akkurat slik som livet er nå. Den andre saken som kommer opp handler om en tendens til å brenne lyset i begge ender. Du vil så gjerne framover, få ting gjort, være effektiv, og det er oftest gjort i beste mening og med noe som jeg opplever som en positiv vilje. Også her blir jo cluet å være i nuet (oi, et ufrivillig rim...). Så kanskje konklusjonen er at du lever mye i fortiden og i fremtiden, men lite i nuet? Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #39 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva er det som gjør at jeg alltid gruer meg til besøk og sosiale sammenkomster? Jeg kjenner på en slags uro og vil helst være alene eller med min lille flokk Anonymkode: c06da...9ec Det jeg ser i kortene er egentlig at du rett og slett har behov for å trekke deg litt tilbake sosialt nå, og jeg tenker umiddelbart at det ikke trenger å være et problem? MÅ man ha besøk og masse sosiale sammenkomster? Det som også kommer opp er at det er noe vondt du driver og bearbeider. Noe har kanskje skjedd i livet ditt som har rørt opp smertefulle følelser. Det er litt som at andre mennesker forstyrrer denne prosessen litt akkurat nå, for de kommer med sine greier du må forholde deg til og kanskje til og med manglende forståelse for hva du står i. Det er lov å trekke seg litt tilbake sosialt iblant. Alt forandrer seg hele tiden, så en dag vil du føle deg klar igjen for å delta mer. Anonymkode: 2f86a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaha1112 Skrevet 20. september 2023 #40 Del Skrevet 20. september 2023 Hva er det i meg som blokkerer meg fra å være åpen for kjærlighet/forhold? Hva er det i meg som blokkerer meg fra å se hvilken vei jeg skal ta når det kommer til jobb og inntekt? 🙏❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå