Gjest Adobyen Skrevet 17. september 2023 #61 Del Skrevet 17. september 2023 Tunique skrev (På 12.9.2023 den 15.13): Liker dem fordi: Industri- og Næringspartiet motsetter seg forlengelse om de midlertidige bestemmelser om bruk av koronasertifikat. Er det noen som driver med dette nå lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjalloh Skrevet 17. september 2023 #62 Del Skrevet 17. september 2023 Jeg vet ikke nok til å uttale meg hva jeg synes om dem i sin helhet, men de falt fullstendig gjennom i Debatten på NRK tidligere denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. september 2023 #63 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Tough cookie skrev (På 12.9.2023 den 3.43): Jeg stemte faktisk på Industri og Næringspartiet og det gjorde overraskende mange andre også. De fremstår som vitenskapsfornektende tullinger: https://inpartiet.no/Politikk/partiprogram/internasjonalt/klima Endret 17. september 2023 av jabx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 17. september 2023 #64 Del Skrevet 17. september 2023 jabx skrev (24 minutter siden): De fremstår som vitenskapsfornektende tullinger: https://inpartiet.no/Politikk/partiprogram/internasjonalt/klima Eller, de er i mot symbolpolitikk, som andre vil kalle det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. september 2023 #65 Del Skrevet 18. september 2023 bullehurk skrev (10 timer siden): Ja, det er også det eneste protestpartiet som har overlevd og vokst i Norge. SV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 18. september 2023 #66 Del Skrevet 18. september 2023 Fru Uperfekt skrev (5 timer siden): SV? Nei,det er en viderføring av gamle SF (Sosialistisk folkeparti) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. september 2023 #67 Del Skrevet 18. september 2023 bullehurk skrev (27 minutter siden): Nei,det er en viderføring av gamle SF (Sosialistisk folkeparti) Som var en utbrytergruppe (protestparti) grunnen til at jeg skrev SV og ikke SF var at jeg ikke regner med folk vet hva SF er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 18. september 2023 #68 Del Skrevet 18. september 2023 Fru Uperfekt skrev (36 minutter siden): Som var en utbrytergruppe (protestparti) grunnen til at jeg skrev SV og ikke SF var at jeg ikke regner med folk vet hva SF er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 18. september 2023 #69 Del Skrevet 18. september 2023 bullehurk skrev (Akkurat nå): Jo, men jeg vil ikke sammenligne utbrytergupper med direkte protestparti fra "folket" som Anders Langes part vari. NKP brøt jo ut fra AP i sin tid,og det finnes flere eksempel bak gjennom historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 18. september 2023 #70 Del Skrevet 18. september 2023 14 hours ago, Mjalloh said: Jeg vet ikke nok til å uttale meg hva jeg synes om dem i sin helhet, men de falt fullstendig gjennom i Debatten på NRK tidligere denne uken. Hvordan mener du det? AP-ministeren i samme debatt kalte INP 'flat earthers' fordi de ikke er enige i det AP driver med på kraftmarkedet (less grønnvask med vindmøller som har særs dårlig beviselig effekt og beriking av staten på bekostning av rundt 1.2 millioner Nordmenn), og MDG-politikeren hadde besserwisser-problemer. Synes du virkelig det var INP som kom dårlig ut der? Barth Eide virket som et barnehagebarn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 18. september 2023 #71 Del Skrevet 18. september 2023 INP er en vits men de er en grei påminnelse til de etablerte partiene om at "det er til det beste for dere" som argumetasjonsform har det med å gjøre folk grinete. Personlig liker jeg det faktum at de drar stemmer fra SP, det er alltid en god ting. Andelen av befolkningen som er "nei til alt" er ganske konstant. De har tradisjonelt stemt Frp og Sp, sist lolalvalg stemte mange av dem på bompengegjengen og nå har de fått enda et alternativ i INP. Det betyr i realiteten oppflising av saken så sånn sett greit for resten av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 18. september 2023 #72 Del Skrevet 18. september 2023 Duff skrev (På 12.9.2023 den 4.27): Er ikke de skarpeste knivene som står på inp lista i denne kommunen. Hadde ikke liste i min kommune, men i nabokommunen hadde de liste. Og de to øverste på listen der var to avhoppere fra frp. Tror det er slik mange plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå