svartkatt Skrevet 12. september 2023 #41 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker jeg rett er det mange forsøk som har vist at doringen er renere enn kjøkkenbenken. Anonymkode: ad773...055 Har sett/hørt det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. september 2023 #42 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Husker jeg rett er det mange forsøk som har vist at doringen er renere enn kjøkkenbenken. Anonymkode: ad773...055 Det er såklart tull, kanskje er der flere bakterier på kjøkkenet, men typen bakterier har også noe å si da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #43 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 20.59): Kaniner spiser sin egen avføring Anonymkode: bd5df...c2d Kun blindlort Anonymkode: 5c263...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. september 2023 #44 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 20.47): Hvorfor er det så farlig å ta med seg en sjokolade eller is og spise den mens man sitter på do? Anonymkode: a517d...929 Det blir jo ekkelt. Jeg synes at det holder å ha fokus på enten å få noe ut eller å putte noe inn.. Ser for meg bakterier fra doskåla surfe iherdig frem til sjokoladen for å bli med en runde på berg og dal banen en gang til.. Endret 13. september 2023 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #45 Del Skrevet 13. september 2023 Forundret.. skrev (11 timer siden): Det blir jo ekkelt. Jeg synes at det holder å ha fokus på enten å få noe ut eller å putte noe inn.. Ser for meg bakterier fra doskåla surfe iherdig frem til sjokoladen for å bli med en runde på berg og dal banen en gang til.. Det er jo i såfall dine egne bakterier da, og det er vel ikke så farlig. Anonymkode: 7971e...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå