Chupacabra Skrevet 11. september 2023 #21 Del Skrevet 11. september 2023 1 minutt siden, Intervence said: Nei, nei om du sier det så! Vær så god. Eller vel bekomme, som det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intervence Skrevet 11. september 2023 #22 Del Skrevet 11. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du har ikke noe mer å argumentere med? Anonymkode: 7971e...41b Har gitt deg gode nok grunner. Dersom du mener det er fortsatt hygienisk så er det ditt problem. Ikke mitt. Gidder ikke å bruke tid på kranglefanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #23 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke kaniner, de spiler det til og med! Anonymkode: bd5df...c2d Kaninbæsj har fortsatt næring i seg som kaninen kan bruke i motsetning til de fleste andre dyr. Anonymkode: 8feb5...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 11. september 2023 #24 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke kaniner, de spiler det til og med! Anonymkode: bd5df...c2d Nei. Kaniner har to typer bæsj - en type som er vanlig bæsj og en annen type som gir dem vitamin D. Den vanlige bæsjen pleier å komme i et hjørne av buret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #25 Del Skrevet 11. september 2023 Intervence skrev (2 minutter siden): Har gitt deg gode nok grunner. Dersom du mener det er fortsatt hygienisk så er det ditt problem. Ikke mitt. Gidder ikke å bruke tid på kranglefanter. Du skjønte jo ikke engang at dette var om å spise mens du bæsjer og ikke etter du har trekt ned, så du har ikke gitt en eneste god grunn. Anonymkode: 8feb5...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #26 Del Skrevet 11. september 2023 Ja Anonymkode: d9669...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 11. september 2023 #27 Del Skrevet 11. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kaniner spiser sin egen avføring Anonymkode: bd5df...c2d Ja, men de gjør det fordi de må. Tviler på at det er tilfelle for TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #28 Del Skrevet 11. september 2023 Det er langt fra det folk kaller ekkelt til det som er helseskadelig. Anonymkode: 7971e...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 11. september 2023 #29 Del Skrevet 11. september 2023 Har ikke noe særlig matlyst når jeg sitter å driter akkurat. Ikke når jeg tisser heller. Mat er liksom det siste jeg tenker på når jeg er på do. Har nok med å bare aaah slippe det ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #30 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er langt fra det folk kaller ekkelt til det som er helseskadelig. Anonymkode: 7971e...41b Mener du at det er ekkelt å urinere i kjøkkenvasken også, eller? Anonymkode: 8feb5...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #31 Del Skrevet 11. september 2023 Intervence skrev (11 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dette-er-en-bakteriebombe/15269043/ Det forklarer alt? Sitat: " Avføringsbakterier Over en million bakterier virvles opp og spres rundt på badet hver gang du spyler ned. Disse bakteriene kan sveve i luften i en halvtime, og kan spres opp til tre meter fra doen, sier hygieneekspert Paul Mangold til den australske helsenettsiden Body and soul." Også skal du spise det du har i hånda etter å ha spylt? Kvalmt. Ikke skyld på meg om du får diarè eller blir dårlig i magen etterpå. Du er herved advart både ifra meg og media! Hva har dette med noe som helst å gjøre? Man spyler ned etterpå, eller, det er nå iallefall det som er både vanlig og meningen. Dere som hyler om hygiene, sitter dere og tar på alt mulig mens dere sitter der? Frem til man har tørket seg er det da ikke hendene noe skitnere enn de pleier. Eller igjen, jeg vet jo ikke hva dere driver på med der inne.. Ikke at jeg ser poenget med å sitte og spise noe på toalettet, men ekkelt er det ikke. Anonymkode: 715e9...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #32 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har dette med noe som helst å gjøre? Man spyler ned etterpå, eller, det er nå iallefall det som er både vanlig og meningen. Dere som hyler om hygiene, sitter dere og tar på alt mulig mens dere sitter der? Frem til man har tørket seg er det da ikke hendene noe skitnere enn de pleier. Eller igjen, jeg vet jo ikke hva dere driver på med der inne.. Ikke at jeg ser poenget med å sitte og spise noe på toalettet, men ekkelt er det ikke. Anonymkode: 715e9...d59 Folk her sitter vel og graver i ræva og klør seg i skrittet mens de sitter på do. Anonymkode: 8feb5...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #33 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener du at det er ekkelt å urinere i kjøkkenvasken også, eller? Anonymkode: 8feb5...bcb Bruker ikke å definere ting som ekkelt jeg, enten er det helseskadelig eller ikke. Det er uforskammet og uten folkeskikk å gjøre det. Men det går an å vaske den godt etterpå . Anonymkode: 7971e...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #34 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Mener du at det er ekkelt å urinere i kjøkkenvasken også, eller? Anonymkode: 8feb5...bcb Går helt fint å pisse i vasken. Gjør det omtrent daglig. Anonymkode: 42337...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #35 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg tygger på do. Dytter all mat inn før jeg går å setter meg. Tygger da ferdig mens jeg sitter på do. Men ville ikke hatt mat i hendene mens jeg satt på do. Ei heller mobil, det ene wr jo ikke verre enn det andre. Avføringsbakterier er jo ikke i lufta før man har dratt ned. Og regner med man ikke tar i mat før man har vasket hendene etter avføring. Anonymkode: ad773...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 12. september 2023 #36 Del Skrevet 12. september 2023 Lurer mest på hvorfor man vil spise på do? Hvorfor ikke vente til etterpå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 12. september 2023 #37 Del Skrevet 12. september 2023 Næmmen hva fader. Selvsagt er det ekkelt. Blir skremt av den lave boevnen hos folk av og til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 12. september 2023 #38 Del Skrevet 12. september 2023 Man bruker jo ikke akkurat doringen som tallerken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #39 Del Skrevet 12. september 2023 Det kommer helt an på tenker jeg. Litt forskjell på å ta med seg en tallerken og å ha en sjokoladebolle i munnen. Anonymkode: cf107...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #40 Del Skrevet 12. september 2023 svartkatt skrev (3 timer siden): Man bruker jo ikke akkurat doringen som tallerken.. Husker jeg rett er det mange forsøk som har vist at doringen er renere enn kjøkkenbenken. Anonymkode: ad773...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå