Laizz Skrevet 11. september 2023 #1 Del Skrevet 11. september 2023 Hei😊 Går gjennom første IVF forsøk og nå begynner nervene å melde seg. Var på UL om fredagen og fikk uttaksdato 13 september. Kun 4 folikker på høyresiden, men 14 på venstre side. Var ganske variende størrelse på dem, alt fra 9 - 15mm, så fikk beskjed om å stimulere 3 dager til. I dag er dagen for ovitrelle og gonapeptyl så er det sprøytefri i morgen. I begynnelsen gikk stimuleringen overraskende greit, litt murringer fra dag 6, men ikke noe fælt. Dag 9 begynte brystene å bli ømme og nå i dag (dag 13) er de veldig ømme🙈 samt at jeg kjenner sterkere murringer i eggstokkene. Kjenner meg også ganske sliten, da denne prosessen har vært en påkjenning. Så all ære til dere som har gått gjennom dette og spesielt dere som har gått gjennom det flere ganger. Nå nærmer uttak seg med stormskritt og først nå begynner nervene skikkelig å melde seg. Jeg er ganske nervøs for uttaket, men mest nervøs for om vi får noen befruktede egg. Håper så inderlig det kommer til å klaffe❤️ og at det blir et vellykket innsett 18 september ❤️ Måtte bare få ut litt tanker og følelser, takk for at du leste❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Del Skrevet 11. september 2023 Laizz skrev (45 minutter siden): Hei😊 Går gjennom første IVF forsøk og nå begynner nervene å melde seg. Var på UL om fredagen og fikk uttaksdato 13 september. Kun 4 folikker på høyresiden, men 14 på venstre side. Var ganske variende størrelse på dem, alt fra 9 - 15mm, så fikk beskjed om å stimulere 3 dager til. I dag er dagen for ovitrelle og gonapeptyl så er det sprøytefri i morgen. I begynnelsen gikk stimuleringen overraskende greit, litt murringer fra dag 6, men ikke noe fælt. Dag 9 begynte brystene å bli ømme og nå i dag (dag 13) er de veldig ømme🙈 samt at jeg kjenner sterkere murringer i eggstokkene. Kjenner meg også ganske sliten, da denne prosessen har vært en påkjenning. Så all ære til dere som har gått gjennom dette og spesielt dere som har gått gjennom det flere ganger. Nå nærmer uttak seg med stormskritt og først nå begynner nervene skikkelig å melde seg. Jeg er ganske nervøs for uttaket, men mest nervøs for om vi får noen befruktede egg. Håper så inderlig det kommer til å klaffe❤️ og at det blir et vellykket innsett 18 september ❤️ Måtte bare få ut litt tanker og følelser, takk for at du leste❤️ Du kan bruke samletråden for 2023, du finner tråden med hjerte i tittelen her under prøverforumet. Da får du nok flere svar. Lykke til! Anonymkode: 921b2...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Del Skrevet 11. september 2023 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1638105-❤️-prøverør-2023-❤️/page/71/#comment-32895957 Anonymkode: 921b2...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Del Skrevet 11. september 2023 Det går nok veldig bra. Uttaket er litt vondt, men håndterbart. Man får smertestillende. Og husk at det bare er et egg som skal til. Jeg fikk ut 6 egg, 4 ble befruktet, og 1 overlevde til blastocyst. Jeg er 29 uker på vei med det ene gullegget nå Heier på deg Anonymkode: 019ed...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Del Skrevet 11. september 2023 Eg vil berre skyte inn at uttaket ikkje må vere vondt - sjølv merka eg knapt nok at det skjedde noko der nede, og det var ferdig på ti minutt. Masse lukke til Anonymkode: 71d7b...2fd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Del Skrevet 11. september 2023 Masse lykke til❤️ Jeg var også kjempenervøs, men kom meg fint gjennom det😊 Syns det var litt vondt, men helt overkommelig. Venninnen min som hadde uttak etter meg sier hun opriktig ikke syntes det var vondt i det hele tatt, så det går an det også😊 Det kommer til å gå bra, og det tar heldigvis ikke så lang tid! Anonymkode: 933c8...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 16.52): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1638105-❤️-prøverør-2023-❤️/page/71/#comment-32895957 Anonymkode: 921b2...781 Har vært der å postet, men syns jeg får veldig lite respons. Andre får masse respons, mulig de har blitt mer kjent via forumet og at nye sliter litt med å komme inn. Det er vanskelig å ikke ha andre enn partner å snakke med alt dette om, skulle gjerne snakket med andre kvinner som har gått gjennom det samme😪 Anonymkode: b5f30...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært der å postet, men syns jeg får veldig lite respons. Andre får masse respons, mulig de har blitt mer kjent via forumet og at nye sliter litt med å komme inn. Det er vanskelig å ikke ha andre enn partner å snakke med alt dette om, skulle gjerne snakket med andre kvinner som har gått gjennom det samme😪 Anonymkode: b5f30...7ab Jeg får heller aldri svar. Poster der nesten bare på trass nå. 😅 Anonymkode: 921b2...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har vært der å postet, men syns jeg får veldig lite respons. Andre får masse respons, mulig de har blitt mer kjent via forumet og at nye sliter litt med å komme inn. Det er vanskelig å ikke ha andre enn partner å snakke med alt dette om, skulle gjerne snakket med andre kvinner som har gått gjennom det samme😪 Anonymkode: b5f30...7ab AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg får heller aldri svar. Poster der nesten bare på trass nå. 😅 Anonymkode: 921b2...781 Samletråd forumet for 2023 har vært unaturlig stille i det siste. Var mye mer aktivitet for noen uker siden. Mulig mange har lykkes eller har pause i forsøk eller noe.. Anonymkode: 52ffe...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Samletråd forumet for 2023 har vært unaturlig stille i det siste. Var mye mer aktivitet for noen uker siden. Mulig mange har lykkes eller har pause i forsøk eller noe.. Anonymkode: 52ffe...02c Veldig kjipt egentlig. Jeg snakker ikke med folk om dette IRL, så har alltid hatt god nytte av de trådene. Har vært med i prøvertrådene over 4 år nå... aldri opplevd det så stille. Anonymkode: 921b2...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Veldig kjipt egentlig. Jeg snakker ikke med folk om dette IRL, så har alltid hatt god nytte av de trådene. Har vært med i prøvertrådene over 4 år nå... aldri opplevd det så stille. Anonymkode: 921b2...781 Er en god del mer aktivitet på babyverden sitt prøver forum og termingrupper 👍 Anonymkode: 52ffe...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #12 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hvordan gikk deg med det? ❤️ Anonymkode: 3b99b...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 14.10.2023 den 14.28): Hvordan gikk deg med det? ❤️ Anonymkode: 3b99b...74d Beklager sent svar, så det ikke før nå❤️ Jeg kom meg gjennom, men jeg syns det var fryktelig. Nå har jeg en del arrvev osv, så det måtte tas i litt ekstra fir å komme til eggposene. Uansett verdt det❤️ Anonymkode: b5f30...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå