AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #21 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For noe piss! Virkelig. TS Anonymkode: 986cc...719 Nei, dette tror du ikke det ligger noe i, men du henvender deg til klarsynte i innlegget ditt? Der har du noen problemer allerede. Anonymkode: 2e480...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #22 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei, dette tror du ikke det ligger noe i, men du henvender deg til klarsynte i innlegget ditt? Der har du noen problemer allerede. Anonymkode: 2e480...994 Ja, men jeg stoler ikke på det. Har bare vært litt søkende. Som sagt, min siste kjæreste fant jeg da jeg var i en dyp depresjon og utstrålte at jeg var trist og hadde lavt selvbilde. Hvordan forklarer en klarsynt dette da? Anonymkode: 986cc...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #23 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men jeg stoler ikke på det. Har bare vært litt søkende. Som sagt, min siste kjæreste fant jeg da jeg var i en dyp depresjon og utstrålte at jeg var trist og hadde lavt selvbilde. Hvordan forklarer en klarsynt dette da? Anonymkode: 986cc...719 Med at forsynet sendte deg noen når du trengte det - du var der du skulle være og møtte den du skulle møte. Anonymkode: 53323...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #24 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 19.25): Men det er jo mange som er i fine, trygge kjæresteforhold med et fantastisk sexliv til tross for at de har lavt selvbilde. Jeg har sett flere eksempler på dette. Selv fant jeg eksmannen min i en periode der jeg var deprimert som 23-åring. Det var helt nydelig å få kjæreste da, midt i depresjonen. Det var medisin, nærhet og fantastisk sex. Forholdet varte i over 12 år, trygt og godt. Fikk 2 barn. Anonymkode: 986cc...719 Så fint at du fikk oppleve kjærlighet når du trengte det så sårt! Da tenker jeg at det var dette du trengte for å komme deg dit at du fikk løst opp i ditt dårlige selvbilde og oppleve å elske og bli elsket. For mange andre tror jeg det er slik at de har større blokkeringer i seg selv som de trenger å løse opp i, og da kommer livet til å gi dem muligheten til å få dette speilet gjennom erfaringer som løfter opp disse sperrene for dem - sagt med andre ord: dype forestillinger om at man ikke har verdi, gir en situasjoner som speiler dette. For deg var det kanskje ikke dette du skulle løse opp i, du trengte bare et menneske som så deg og elska deg. Du var kanskje ikke en slik «evig singel» person jeg snakker om? Veldig glad på dine vegne for at du fikk oppleve slik helende kjærlighet ❤️ Anonymkode: 0ab55...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #25 Del Skrevet 16. september 2023 Tror ingenting, alle cluster b folk kan være visuellt pene, vakre og utstråle godhet..de kan ha tonnevis med venner og vellykkede liv............. Anonymkode: 1a931...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #26 Del Skrevet 16. september 2023 Andro skrev (På 11.9.2023 den 15.08): Når jeg vil sjarmere noen så har jeg dem i garnet ganske kjapt. Når jeg ikke er interessert har jeg utstråling som en kaktus, og får gå i fred. Jeg tiltrekkes av folk som er godt selskap. Hahaha, jeg er fullstendig motsatt. Når jeg ikke er interessert i noen, så er jeg jo helt chill og bare meg selv, og da faller mannfolka som fluer. Anonymkode: cb7eb...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. september 2023 #27 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 10.10): Ja, men jeg stoler ikke på det. Har bare vært litt søkende. Som sagt, min siste kjæreste fant jeg da jeg var i en dyp depresjon og utstrålte at jeg var trist og hadde lavt selvbilde. Hvordan forklarer en klarsynt dette da? Anonymkode: 986cc...719 Man kan treffe mennesker som man virkelig møter på et inderlig nært personlig nivå uansett hvordan man har det, dersom vedkommende og du ser hverandre og finner noe kjent og fortrolig i hverandre som skaper en nærhet og kjemi. Slik generelt tiltrekkes vi mennesker mest av smilende og positive mennesker, også om vi ikke er det selv, fordi vi uansett gjenkjenner slikt som ønske om å være slik og ta del i slikt, men det finnes mange unntak, i at man får sympati og forståelse for noen man gjenkjenner egen sårbarhet i. Eventuelt vekkes det sympati og ønske om å vise omsorg og kjærlighet ovenfor en person. Å skulle "redde" og "løfte" noen opp kan også være et behov i mange, fordi det å være nødvendig for noen er et ganske så sterkt behov i mange mennesker. Ingen liker å være unødvendige, og noen har veldig stort behov for å være nødvendige. Noen såpass at de søker akkurat sårbarhet i andre. (Mange av gode intensjoner, men dessverre også noen av onde intensjoner.) Å tiltrekke seg mennesker handler uansett om en slags gjenkjennelse av noe man selv er eller trenger, og det handler selvfølgelig mye om hva man utstråler og kommuniserer både nonverbalt og verbalt. Øynene er svært vesentlig i dette, og møter man ikke blikket til mennesker, men er unnvikende angående blikkontakt, er det å tiltrekke seg noen vanskelig, fordi man skaper avstand. Selv har jeg et veldig levende, talende og åpent blikk, som visstnok oppfattes som at jeg er et godt, imøtekommende og klokt menneske med mye dybde. Såpass at jeg ikke har tall på hvor mange ukjente mennesker som opp gjennom årene har tatt kontakt og brått berettet sine såreste erfaringer, fordi "Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare følte at jeg kan fortelle dette til deg. Du utstråler..." eller "Det er noe med øynene dine som..." Faktisk så mange at jeg begynte å unngå blikkontakt med mennesker en periode jeg hadde såpass mye å stri med selv at jeg ikke orket å bli pådyttet andres tragedier også. Å unngå blikkontakt er veldig effektiv måte å ikke komme i kontakt med noen på, vise utilgjengelighet, uansett hvilken type kontakt. Å ha blikkontakt med andre er dermed også særdeles vesentlig for å komme i kontakt med andre, uansett type kontakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå