AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg tenker å bytte ut min e-tron. Jeg synes den er en "drøm" å kjøre, og nå er jeg på jakt etter en ny elbil som ikke sprenger banken,og med med tilsvarende god kjørekomfort. Budsjettet er maks 400k og ikke eldre enn 2022 modell. Finnes det? Ønsker svar fra personer som selv har kjørt e-tron og som vet hva god komfort er. Anonymkode: 6ab33...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Del Skrevet 11. september 2023 En litt brukt q4? Anonymkode: 0d645...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): En litt brukt q4? Anonymkode: 0d645...3c5 Joda, ikke så dumt forslag😊 Anonymkode: 6ab33...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Del Skrevet 11. september 2023 Samme jeg tenkte også. En brukt Q4 kan være veien å gå 😊 Anonymkode: 9ee56...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme jeg tenkte også. En brukt Q4 kan være veien å gå 😊 Anonymkode: 9ee56...03a Men så er det noe med å kanskje prøve et nytt bilmerke🙄. Kan legge til at jeg ønsker meg et relativt "normalt" og tradisjonelt førermiljø, ikke et minimalistisk "romskip"😅 Anonymkode: 6ab33...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan legge til at jeg ønsker meg et relativt "normalt" og tradisjonelt førermiljø, ikke et minimalistisk "romskip"😅 Anonymkode: 6ab33...7d3 Som er en av tingene jeg elsker med Q4😊. I tillegg til at det er kvalitetsfølelse ved betjeningsknapper etc. Anonymkode: 9ee56...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Del Skrevet 11. september 2023 Er det noen som har erfaring med Polestar eller Kia Niro i forhold til Audi? Anonymkode: 6ab33...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det noen som har erfaring med Polestar eller Kia Niro i forhold til Audi? Anonymkode: 6ab33...7d3 Polestar suger. Fin kjørefølelse og grei kvalitet bortsett fra Fisher Price nøkkelen, men den er supertrang (ikke plass til folk over 1,80 bak, svært trangt fremme fra 1,70m også). Førermiljøet er også litt dritt. Kia Niro er svært bra. Utmerket ergonomi (i fordelingen mellom Kia og Hyundai er Kia den som satser på knapper), behagelig understell og god kvalitetsfølelse. Sammenliknet med forbruksmonsteret eTron er Niro en av de mest effektive bilene på markedet. 7 års garanti. Se også på EV6 som har 800V batteriinfrastruktur og som er gøyere å kjøre - særlig om du kommer fra Audi. Anonymkode: bca12...541 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Del Skrevet 11. september 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som har erfaring med Polestar eller Kia Niro i forhold til Audi? Anonymkode: 6ab33...7d3 Da går du veldig ned i standard og komfort 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker å bytte ut min e-tron. Jeg synes den er en "drøm" å kjøre, og nå er jeg på jakt etter en ny elbil som ikke sprenger banken,og med med tilsvarende god kjørekomfort. Budsjettet er maks 400k og ikke eldre enn 2022 modell. Finnes det? Ønsker svar fra personer som selv har kjørt e-tron og som vet hva god komfort er. Anonymkode: 6ab33...7d3 Hvorfor ikke beholde E-tron? Anonymkode: 0ff14...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #10 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor ikke beholde E-tron? Anonymkode: 0ff14...b0f Jeg er kjempefornøyd med e-tron, men jeg tenker litt på å bytte den ut mens den enda har garanti. Ikke godt å vite hva som skjer med bruktpriser når den passerer 5 år. Et alternativ er å bare beholde den til den "dør"😂. Maskinskade forsikringen skal vel dekke opp for batteri og motorer etter at fabrikkgarantien er utløpt. Anonymkode: 6ab33...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #11 Del Skrevet 13. september 2023 On 9/11/2023 at 8:24 PM, AnonymBruker said: Er det noen som har erfaring med Polestar eller Kia Niro i forhold til Audi? Anonymkode: 6ab33...7d3 Har ikke erfaring med etron, men med polestar. Siste har ikke spesielt god komfort, eller kjøreegenskaper.Den er ikke velbygd. Anonymkode: 5ea0b...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #12 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke erfaring med etron, men med polestar. Siste har ikke spesielt god komfort, eller kjøreegenskaper.Den er ikke velbygd. Anonymkode: 5ea0b...e78 Takker for info. Jeg har aldri sittet i en, men syns de ser flotte ut, og jeg innbilte meg at "Volvo" hadde god komfort. Anonymkode: 6ab33...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #13 Del Skrevet 13. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Takker for info. Jeg har aldri sittet i en, men syns de ser flotte ut, og jeg innbilte meg at "Volvo" hadde god komfort. Anonymkode: 6ab33...7d3 Har hatt flere Volvo opp gjennom årene, har en Volvo nå også, fossil. Det er komfort, velbygd, gode kjøre egenskaper etc. Polestar er ikke der, dessverre, for de ser fantastisk flotte ut. Hva med fransk? Jeg liker Peguot, mine foreldre har alltid Peguot, samme med mangemillionæren i nabohuset. De digger Peguot. De er også de eneste, men det jeg har kjørt av det er veldig bra. Anonymkode: 5ea0b...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #14 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 9.16): Jeg tenker å bytte ut min e-tron. Jeg synes den er en "drøm" å kjøre, og nå er jeg på jakt etter en ny elbil som ikke sprenger banken,og med med tilsvarende god kjørekomfort. Budsjettet er maks 400k og ikke eldre enn 2022 modell. Finnes det? Ønsker svar fra personer som selv har kjørt e-tron og som vet hva god komfort er. Anonymkode: 6ab33...7d3 For 400 000 får du en ganske ny Tesla. Da får du en bil med skikkelig rekkevidde, svært høy sikkerhet, gode kjøreegenskaper og ofte ekstreme ytelser. Men hvordan komforten er i forhold til andre biler vet jeg ikke. Anonymkode: 951da...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #15 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For 400 000 får du en ganske ny Tesla. Da får du en bil med skikkelig rekkevidde, svært høy sikkerhet, gode kjøreegenskaper og ofte ekstreme ytelser. Men hvordan komforten er i forhold til andre biler vet jeg ikke. Anonymkode: 951da...83f Tesla er best på alt, bortsett ifra komforten. Du får ikke en 2021/2022 modell elbil til maks 400000kr med samme komfort som etron. Anonymkode: bbb95...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #16 Del Skrevet 13. september 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Tesla er best på alt, bortsett ifra komforten. Du får ikke en 2021/2022 modell elbil til maks 400000kr med samme komfort som etron. Anonymkode: bbb95...d9b Jeg tror ikke du får en bil med høyere kvalitetsfølese og komfort enn en e-tron til under 400k Anonymkode: da62a...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #17 Del Skrevet 13. september 2023 Hehe, så mange etron-fans her! Prøv nå litt forskjellig da. Anonymkode: bca12...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hehe, så mange etron-fans her! Prøv nå litt forskjellig da. Anonymkode: bca12...541 Jeg har kjørt riktig mange EL-biler (Tesla s+3, Leaf, Zoe, Ioniq5, enyaq, ipace, id4, EV6). Ingen av dem er i nærheten av Etron+Q4 når det kommer til komfort og opplevd kvalitet 😊 Men ja. Helt enig. Prøv litt forskjellig og erfar selv. Anonymkode: 9ee56...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #19 Del Skrevet 14. september 2023 Det ser ut til at kanskje Q4 er beste alternativ, men er det mye forskjell fra den "gamle" e-tron? Anonymkode: 6ab33...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå