Flintis Skrevet 11. september 2023 #21 Del Skrevet 11. september 2023 På Røros har de flyplass og antagelig apotek, kunne det ha vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 11. september 2023 #22 Del Skrevet 11. september 2023 Ålesund ❤️ Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #23 Del Skrevet 11. september 2023 Ørsta eller Volda, de har nærhet til både egen flyplass og Volda. Mye aktivitet av ulike slag, kort nok vei til Ålesund for shopping, grei avstand til mange andre både større og mindre steder. Flotte fjell, fjorder og enormt med mulighet for å holde seg aktiv i naturen året rundt. Miljøet i Volda er mer åpent og hyggelig enn i Ørsta på grunn av alle studentene men begge stedene er greie. Det er bygdekultur i spesielt Ørsta, men som innflytter er man skåna for mye. Anonymkode: f9858...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #24 Del Skrevet 11. september 2023 Både egen flyplass Hovden og Vigra skulle det stå over. Taxi og buss er muligheter til begge flyplassene avhengig av lommebok og ønsker. Anonymkode: f9858...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #25 Del Skrevet 11. september 2023 Da ville jeg definitivt ha sett på Nordland. Enten Helgeland eller Salten. Anonymkode: 13993...7d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #26 Del Skrevet 11. september 2023 Hamar eller gjøvik. Evnt lena på toten. Det meste i nærheten, og en liten kjøretur til gjøvik. Under to timer til gardermoen. Kapp er enda tettere gjøvik. Har hilst på folk der, og opplever de som åpne og morsomne. Der har de også sommershowet urbane totniger som går hele sommeren. Kapp og lena er småsteder . Anonymkode: 2ac81...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #27 Del Skrevet 11. september 2023 Har alltid tenkt på Lillehammer som et sted jeg kunne flyttet til. Stort nok til at man har alt man trenger, og mye som skjer i byen av arrangement Tog rett til Gardermoen/Oslo Fine forhold for turer på ben og på ski Kort vei til fjell ++ Anonymkode: c9e76...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #28 Del Skrevet 11. september 2023 Lite slår Molde når det kommer til fjord, sjø og fjell, kunne gå til det meste, flyplassen 5 km utenfor sentrum. Det er også mye kulturelt som skjer, gode og nære muligheter for flotte naturopplevelser. Langt mer skånet for det verste været enn hva Ålesund er - men fremdeles nært nok Ålesund til at det er greit å dra på shopping der. Kristiansund har operaen og annet kulturliv. Molde Anonymkode: c8eb2...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #29 Del Skrevet 11. september 2023 Gjøvik og Hamar oppfyller alle krav. Bor på Gjøvik selv, men hadde vel valgt Hamar pga så fin tursti langs Mjøsa. Anonymkode: 28b1a...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #30 Del Skrevet 11. september 2023 Ingen som har nevnt Bergen? De har direkteruter til flere steder i utlandet. Florø har også flyplass,ca 30 min flytur til Flesland. I tillegg er det veldig fin natur rundt Florø og Bremanger. Anonymkode: 8c5b3...2c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #31 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haugesund, Jørpeland, Tannanger, Hommersåk, Hafrsfjord. Anonymkode: 5a3c8...234 Alle er nær Sola flyplass, Stavanger, og Haugesund flyplass. Alle stedene har utsikt over sjø, fjell, fjord. Alle har eget sentrum med alt du trenger. Alle ligger nær Stavanger og Sandnes. Haugesund Jørpeland Tananger Hommersåk Hafrsfjord, Madla Anonymkode: 5a3c8...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #32 Del Skrevet 11. september 2023 Flintis skrev (2 timer siden): På Røros har de flyplass og antagelig apotek, kunne det ha vært noe? "Antagelig apotek". 😄 Anonymkode: 8c5b3...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #33 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har alltid tenkt på Lillehammer som et sted jeg kunne flyttet til. Stort nok til at man har alt man trenger, og mye som skjer i byen av arrangement Tog rett til Gardermoen/Oslo Fine forhold for turer på ben og på ski Kort vei til fjell ++ Anonymkode: c9e76...645 Med barn tror jeg nok hadde da gått for enten hamar eller gjøvik, istedenfor Lillehammer. Mye bakker og litt usikker på det unge miljøet der. Som voksen kunne jeg ha valgt lillehammer. Men hadde nok fortsatt valgt gjøvik eller hamar. Anonymkode: 2ac81...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 11. september 2023 #34 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): "Antagelig apotek". 😄 Anonymkode: 8c5b3...2c0 Ja jeg vil ikke dra markedsføringen for langt og har ikke undersøkt, men jeg antar de har apotek. Så har jeg hatt en slektning på sykehus der, men det er 10 år siden. Så jeg er ikke helt inne i de medisinske forholdene på Røros nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #35 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lite slår Molde når det kommer til fjord, sjø og fjell, kunne gå til det meste, flyplassen 5 km utenfor sentrum. Det er også mye kulturelt som skjer, gode og nære muligheter for flotte naturopplevelser. Langt mer skånet for det verste været enn hva Ålesund er - men fremdeles nært nok Ålesund til at det er greit å dra på shopping der. Kristiansund har operaen og annet kulturliv. Molde Anonymkode: c8eb2...f3a Nja, for barnefamilier er det vel.. ikke alltid det beste stedet. Mye narkotika i omløp blant ungdom har jeg skjønt..mer enn i Ålesund. Anonymkode: 1cedb...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 11. september 2023 #36 Del Skrevet 11. september 2023 Haugesund. Burde enkelt være mulig å finne en bolig med utsikt. Selvsagt litt avhengig av hva du kan betale. Enkelt å dra på dagstur til Bergen eller Stavanger. Noe værhardt, men det har også sin sjarm. Mange turmuligheter både i Haugesund og litt utenfor. Kulturelt er det vel mest aktivitet når det er sildajazz og filmfestival. Spørs jo hva du ser etter av kulturelle tilbud. Haugesund lufthavn ligger på Karmøy og har en del avganger til Gardermoen daglig. Også noen avganger til utlandet. Også nokså greit å komme seg til Sola flyplass i Stavanger, men det tar mer enn to timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #37 Del Skrevet 11. september 2023 Bodø. Der er det kort vei til flyplass, kort vei til fjell og turområder med utsikt, masse hus med utsikt - selv om du må til noen av bydelene for å finne høyden (Rønvik eller Mørkved), om du ikke vil bo i 17. etg i et av høyhusene i sentrum - der er det utsikt. https://www.parkenfestivalen.no/ https://konserthus.stormen.no Kjerringøy og Saltstraumen er bare to av de mange perlene i kommunen. Eller Hovdsundet da😊 Anonymkode: bbd8b...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #38 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Haugesund, Jørpeland, Tannanger, Hommersåk, Hafrsfjord. Anonymkode: 5a3c8...234 Jeg skulle også si Hafrsfjord. Sunde , Revheim og Madla er fine steder å bo. Anonymkode: 5de14...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #39 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen som har nevnt Bergen? De har direkteruter til flere steder i utlandet. Florø har også flyplass,ca 30 min flytur til Flesland. I tillegg er det veldig fin natur rundt Florø og Bremanger. Anonymkode: 8c5b3...2c0 Da heller Førde Anonymkode: 29266...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #40 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da heller Førde Anonymkode: 29266...c3c Førde har ikke noe særlig til natur å skryte av. Kaldt og mørkt om vinteren..Generelt stygg arkitektur. Anonymkode: 8c5b3...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå