AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #61 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 17.06): Overskriften sier vel det meste. Dette ser ut til å være et gjentakende fenomen blant mennene jeg tiltrekker meg, enten det er på Tinder eller i virkeligheten. I starten er de ofte veldig på og viser tydelig interesse. Når jeg så begynner å bli interessert tilbake og gir uttrykk for det er det som om de får fullstendig panikk og mister all interesse. Flere som opplever dette? Hva er greia? Har selv mine tanker om hva som ligger bak slik oppførsel, men hadde vært interessant å høre synspunkter fra andre. Anonymkode: 33488...03e Bare for å få litt klarhet i det du sier. Du skriver at menn viser interesse for deg. Men ikke at du viser noe interesse for dem. Når du endelig begynner å vise denne interessen tilbake, så mister de interessen? Hvor lang tid tar det før du viser denne interessen tilbake? For min del så mistet jeg veldig raskt interessen for en som ikke viser den tilbake. Og om det skulle vise seg at hun plutselig skulle begynne å vise at hun er interessert i meg, så gir det meg heller flere spørsmål enn det jeg da har trodd, som var at hun ikke var interessert i meg. Og disse spørsmålene gjør meg ikke interessert igjen. Manglende og laber interesse anser jeg som en avvisning, og det aksepterer jeg og fokuset mitt flyttes andre stedet. Anonymkode: 8dc45...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå