Ephemera Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 31. januar 2006 Sånn, det var min første dag i vektklubben. Synes egentlig at det har gått ganske greit, er jo litt spennende å følge med på hvor mange kcal jeg får meg i løpet av dagen. Har også sittet 30 min på ergometersykkelen, så idag har det gått riktig vei, men regner med at nedturene også kommer etterhvert. Ser også at det er mange som fyser på sjokolade. Man kan vel unne seg en liten smak av sjokolade innimellom, som bocca eller andre søtsaker med lavt kcal innhold. Tror det er sundt å kose seg litt innimellom også, og da helst forbeholde kosen til helgen. Da har man noe å se fram til. ← Ja, litt sjokolade er lov i helgene Vi skal jo leveogså! Og ikke glem tipset mitt om Options kakao, kjempegodt og bare 40 kcal pr. kopp. Jeg glemmer selv å drikke det når jeg har lyst på sjokolade. Har en boks både hjemme og på jobb. Skal sette den frem på benken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 31. januar 2006 #322 Del Skrevet 31. januar 2006 Nevnte ikke du, Ephemera at det var forskjell på lettkokte og vanlige havregryn? Leste bak på begge pakkene i dag, og det så helt likt ut :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vtollef Skrevet 31. januar 2006 #323 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg skal til London til helgen, så det kan bli meget vanskelig å holde seg innenfor kcal-grensene. Men jeg skal prøve å forbrenne enormt mye kalorier ved å traske timesvis i butikker I dag har jeg holdt meg til 1500 kcal og er fornøyd med det. Synes vi er flinke alle sammen jeg. Vi fortjener mye skryt! For å motstå både sjokolade og andre godsaker er neimen ikke noen enkel greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #324 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg innrømmer glatt at jeg ikke klarer å la være å spise bittelitt sjokolade hver dag, men jeg legger det inn i dagboken selvfølgelig. Nå er jo målet mitt "babysteps" med bare ned en halv kilo i uken, så da har jeg litt "plass" til en liten sjokolade uten å gå over grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 31. januar 2006 #325 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er like mye kalorier i mørk og lys sjokolade. Men, den mørke er jo litt sunnere, og såpass mektig at man ikke klarer så mye i slengen. I går slet jeg veldig med sult, jeg spiste masse brød. Endte selvsagt opp med å spise resten av sans-iskremen mens jeg så på de veltrente danserne i Dansefeber. Argh! Har veid litt opp for det i dag, for i dag har jeg ikke vært sulten i det hele tatt, så det ble lite måltider og kalorier. Jaja, satser på at kroppen tåler litt svingninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 1. februar 2006 #326 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg var så sliten i går at jeg falt for fristelsen å spise ferdigpizza. Det skulle jeg nok ikke ha gjort for der var det mye kalorier gitt! Sjekket på nettet her nå (det falt meg ikke engang inn å sjekke pakken i går - det var jeg for sulten til) og sitter og ergrer meg. Skulle gjerne ha brukt de ekstra kaloriene på noe jeg virkelig likte! Ja, ja. Gjort er gjort og spist er spist. Jeg har gravd frem noen fine klær som jeg har som mål å komme inn i. De skal ligge der og minne meg på det når jeg får lyst på for mye snop. I tillegg har jeg lyst til å premiere meg selv med en aldri så liten shoppingtur til London når jeg kommer ned i den størrelsen jeg ønsker å være! Det er motivasjon det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. februar 2006 #327 Del Skrevet 1. februar 2006 Også skal jeg gå turer, men her pøsregner det hver dag og tur i mørket og regnet frister lite... ← Har du prøvd? Pakk deg inn med superundertøy og goretexklær og lang ut! Jeg gikk hjem fra jobb igår - regnet masse, men syns det er litt deilig jeg (Spesielt når jeg kommer hjem og kan ta en laaaang varm dusj og ha tid til hårkur etc som aldri rekker om morgenen) Har masse sommermusikk på MP3-spilleren, sånn at jeg blir motivert til å gå ekstra fort i oppoverbakkene når jeg tenker på sommer, sol og bikini! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 1. februar 2006 Nevnte ikke du, Ephemera at det var forskjell på lettkokte og vanlige havregryn? Leste bak på begge pakkene i dag, og det så helt likt ut :klø: ← Jeg tror ikke det er noen forskjell på kaloriinnholdet, men jeg mener å ha hørt at de vanlige havregrynene er "grovere" til magen og forbrenningen enn de lettkokte. At du dermed holder deg mett lenger av de vanlige. Men det kan hende jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #329 Del Skrevet 1. februar 2006 Har du prøvd? Pakk deg inn med superundertøy og goretexklær og lang ut! Jeg gikk hjem fra jobb igår - regnet masse, men syns det er litt deilig jeg (Spesielt når jeg kommer hjem og kan ta en laaaang varm dusj og ha tid til hårkur etc som aldri rekker om morgenen) Har masse sommermusikk på MP3-spilleren, sånn at jeg blir motivert til å gå ekstra fort i oppoverbakkene når jeg tenker på sommer, sol og bikini! ← I'll try Er enig i at det kan være litt koselig også, men det er kanskje mest det at jeg ikke er så glad i å være ute i mørket og at jeg er sliten... og lat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg var så sliten i går at jeg falt for fristelsen å spise ferdigpizza. Det skulle jeg nok ikke ha gjort for der var det mye kalorier gitt! Sjekket på nettet her nå (det falt meg ikke engang inn å sjekke pakken i går - det var jeg for sulten til) og sitter og ergrer meg. Skulle gjerne ha brukt de ekstra kaloriene på noe jeg virkelig likte! Ja, ja. Gjort er gjort og spist er spist. Jeg har gravd frem noen fine klær som jeg har som mål å komme inn i. De skal ligge der og minne meg på det når jeg får lyst på for mye snop. I tillegg har jeg lyst til å premiere meg selv med en aldri så liten shoppingtur til London når jeg kommer ned i den størrelsen jeg ønsker å være! Det er motivasjon det! ← Det gjorde jeg igår også... Spiste en Pizza Restaurante Speciale, men den inneholder ikke mer enn litt over 700 kcal. så det gikk bra Det vi må holde oss unna er f.eks. Grandiosa, de er stappfulle av kalorier! Det er sikkert Big One-pizzaene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #331 Del Skrevet 1. februar 2006 Den berømte dørstokkmila er lang ja og kantes av alle mulige unnskyldninger, dårlige og mindre dårlige Stå på!! (jeg burde vel egentlig skaffe meg nick og henge på, men det motiverer mye å lese også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg var så sliten i går at jeg falt for fristelsen å spise ferdigpizza. Det skulle jeg nok ikke ha gjort for der var det mye kalorier gitt! Sjekket på nettet her nå (det falt meg ikke engang inn å sjekke pakken i går - det var jeg for sulten til) og sitter og ergrer meg. Skulle gjerne ha brukt de ekstra kaloriene på noe jeg virkelig likte! Ja, ja. Gjort er gjort og spist er spist. Jeg har gravd frem noen fine klær som jeg har som mål å komme inn i. De skal ligge der og minne meg på det når jeg får lyst på for mye snop. I tillegg har jeg lyst til å premiere meg selv med en aldri så liten shoppingtur til London når jeg kommer ned i den størrelsen jeg ønsker å være! Det er motivasjon det! ← Å ja! Det var lurt å ha London-tur som motivasjon Kanskje vi skal ta en KG-tur til London alle sammen når vi er ferdige - slanke og lekre Jada, det er ikke farlig å shoppe sammen med meg selv om jeg er kjøpeforstyrret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. februar 2006 #333 Del Skrevet 1. februar 2006 I'll try Er enig i at det kan være litt koselig også, men det er kanskje mest det at jeg ikke er så glad i å være ute i mørket og at jeg er sliten... og lat... ← Jeg sliter med å komme meg ut på kveldstid, men hvis jeg går hjem fra jobb, så går det greit. Deilig å komme hjem og vite at jeg har gjort noe bra for kroppen min den dagen. (Bruker 50-55 minutt hjem) Hadde veien vært mer enn en time tror jeg at jeg ville tatt buss deler av veien, og gått siste biten hjem f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 1. februar 2006 #334 Del Skrevet 1. februar 2006 London tur hørtes bra ut Har nettopp vasket og støvsuget her nå, og måtte jo bare spise et liite sjokoladekake stykke som belønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #335 Del Skrevet 1. februar 2006 Spis fedon-pizza! Den er grei nok, og inneholder bare 479 kalorier. I tillegg er det mer protein og mindre fett i den enn vanlig pizza, så du holder deg mett lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #336 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg likte ikke options kakaoen Synes den smakte skikkelig vondt... Noen som vet hvor mange kcal det er i en kaffe mocca med lettmelk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 1. februar 2006 Spis fedon-pizza! Den er grei nok, og inneholder bare 479 kalorier. I tillegg er det mer protein og mindre fett i den enn vanlig pizza, så du holder deg mett lenger. ← Tror kanskje jeg må prøve den likevel da? Jeg fikk høre at den var så grusom at den var uspiselig.... at den rett og slett smakte gris... Men smaken er jo forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg likte ikke options kakaoen Synes den smakte skikkelig vondt... Noen som vet hvor mange kcal det er i en kaffe mocca med lettmelk?? ← Likte du den ikke?? Det var skikkelig dumt... Jeg synes den er kjempegod Vet ikke hvor mye kcal. det er i en caffe mocca med lettmelk, men det kunne vært greit å vite. Jeg liker ikke kaffe, men caffe mocca er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 1. februar 2006 #339 Del Skrevet 1. februar 2006 Det gjorde jeg igår også... Spiste en Pizza Restaurante Speciale, men den inneholder ikke mer enn litt over 700 kcal. så det gikk bra Det vi må holde oss unna er f.eks. Grandiosa, de er stappfulle av kalorier! Det er sikkert Big One-pizzaene også... ← 700 kcal er mye det når man skal holde seg under 1500 per dag. Mitt største problem er at jeg er så glad i mat. Mye vil løse seg om jeg bare spiser litt mindre til hvert måltid. Til tider kan jeg helt sikkert klare meg med halvparten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 1. februar 2006 #340 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg likte ikke options kakaoen Synes den smakte skikkelig vondt... Noen som vet hvor mange kcal det er i en kaffe mocca med lettmelk?? ← Det er da ikke kalorier i kaffe, er det vel? Da skulle vel en kaffe mocca med lettmelk inneholde like mye som samme mengde lettmelk i et glass???? Eller er det noe annet i en mocca som jeg ikke vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå