Gjest Ninakanin Skrevet 10. mai 2006 #2401 Del Skrevet 10. mai 2006 Det kan jo hende du kan finne noen treningsformer tilpasset deg slik at du kan være mer aktiv? ← Både ja og nei! Det er jo det, men akkurat nå så er jeg ikke medlem på treningssenter, og da er det vanskelig. Ikke har jeg sykkel heller. Jeg får bare vente litt og se utover sommeren om jeg kommer i form på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mai 2006 #2402 Del Skrevet 10. mai 2006 Både ja og nei! Det er jo det, men akkurat nå så er jeg ikke medlem på treningssenter, og da er det vanskelig. Ikke har jeg sykkel heller. Jeg får bare vente litt og se utover sommeren om jeg kommer i form på egenhånd ← Gå/jogge og aerobics etter egen koreografi er jo bra alternativer. Eller spandere deg å svømme dersom du har svømmehall i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. mai 2006 #2403 Del Skrevet 10. mai 2006 Det er det som er problemet, jeg har uhyre svake hofter, og nettopp jogging og annen tradisjonell bra trening funker ikke for meg, iallefall ikke nå sånn som de er nå for tiden. Sykkel går bra, men akk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 10. mai 2006 #2404 Del Skrevet 10. mai 2006 Når det gjelder trening, så har jeg trenet 1 - en - step-time på treningssenteret siden vi begynte denne tråden Men likevel har jeg gått ned over 7 kilo! Nå har jeg også senskader som gjør at jeg har lavt energinivå og derfor må være forsiktig med trening, men jeg skal begynne å trene ca. 2 ganger i uka på treningssenteret fra neste uke. Men vet dere hva: Den buksa jeg hadde tatt frem for å ha på meg idag, var blitt så vid i livet nå at det bare var rumpa som såvidt hindret den i å ramle rett ned i gulvet når jeg tok den på meg Den var litt for vid i livet i fjor også, men hallo - jeg har jo blitt 8 cm. smalere rundt midja nå. Den mangler "stropper" for å tre belte inn i, så det må jeg få fikset. Er en vid, litt kort, sandfarget linbukse, som ellers er veldig fin ← Kjempebra. Skulle ønske jeg var like flink som deg. Jeg har trent 1,5 timer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 10. mai 2006 #2405 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er en av dem som har blitt slappere i det siste.. Kanskje fordi jeg begynner å føle meg vel med vekten, men samtidig vil jeg ned de siste to kiloene. Skal prøve å skjerpe meg mer nå fram mot juni slik at de siste kiloene slipper taket. Skulle gjerne trent mer på studio, men jobben min tar veldig mye energi for tida. Laaange arbeidsdager.. Dessuten får jeg uansett to fotballøkter (én trening og én kamp) i uka nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2406 Del Skrevet 10. mai 2006 Det er det som er problemet, jeg har uhyre svake hofter, og nettopp jogging og annen tradisjonell bra trening funker ikke for meg, iallefall ikke nå sånn som de er nå for tiden. Sykkel går bra, men akk! ← Hei, kan ellipsemaskin være noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. mai 2006 #2407 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei, kan ellipsemaskin være noe for deg? ← ja men da trenger man medlemskap på treningsstudio... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 10. mai 2006 #2408 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingen som gratulerte meg med min første kg ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2409 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingen som gratulerte meg med min første kg ned... ← Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mai 2006 #2410 Del Skrevet 10. mai 2006 ja men da trenger man medlemskap på treningsstudio... ← Eller 2-3000 og en G-sportbuttik. Jeg har kjøpt en. Du får mange bra slike til overkommelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. mai 2006 #2411 Del Skrevet 10. mai 2006 Eller 2-3000 og en G-sportbuttik. Jeg har kjøpt en. Du får mange bra slike til overkommelige priser. ← Jeg bor på 45 kvm med 2 katter og 1 hund og snart en hund til samt kjæreste, så noe maskin er det IKKE plass til Men takker for hjertelig innsats for at jeg skal få fart på sakene, det virker som du bryr deg, det er kos Setter pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 10. mai 2006 #2412 Del Skrevet 10. mai 2006 I dag veide jeg meg når jeg sto opp, uten å ha spist. Da veide jeg 52,7 kg. Så spiste jeg frokost og trenet. Gikk på vekta etter dette og da viste den 51,9... Tror jeg holder meg til hva den viser mandag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mai 2006 #2413 Del Skrevet 10. mai 2006 I dag veide jeg meg når jeg sto opp, uten å ha spist. Da veide jeg 52,7 kg. Så spiste jeg frokost og trenet. Gikk på vekta etter dette og da viste den 51,9... Tror jeg holder meg til hva den viser mandag morgen. ← Da har du svettet litt. Det er bra! Betyr at du har jobbet hardt. Men du kan umulig være høy? 52 kg er jo ikke store greiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mai 2006 #2414 Del Skrevet 10. mai 2006 Da har jeg trent en time på ellipsemaskinen, samt tatt 100 sit-ups og et par andre mageøvelser. Er ganske fornøyd med meg selv, for denne økta kom på plusskvota, hadde nemlig ikke tenkt å trene før i morgen(men er så stresset pga tentamen i morgen at jeg måtte få roet nervene - med noe annet enn godterier;) ). Nå er det dusj og mer kjemilesing. Gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 10. mai 2006 #2415 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg ser at noen her går ned imens andre sliter. Kutt ut isen, kutt ut mat på kvelden, og unn dere litt mørk sjokolade INNIMELLOM. Jeg tror kanskje( ? ) en del her sluntrer litt unna? Det kan være derfor noen av dere ikke går ned i vekt. Og når det kommer til trening så får man faktisk et mye større utbytte av trene på sentre enn hjemme. Kutt derfor ut pilates og "styrkeøvelser" foran Tvn. Å gå tur og å jogge er derimot bra. ← Jeg er en av de som sliter, men jeg er også en av de som unner meg svært lite ekstra også... I tillegg er jeg flink med all slags trening og bruker pilates som et tillegg til det andre. Forferdelig urettferdig at det skal være så vanskelig Denne uka har jeg hatt 2 harde treningsøkter, ikke spist over kalorigrensa og fremdeles har ikke vekta begynt å bevege på seg... Forrige uke skeia jeg bittelitt ut (mellom 1400-1600 kcal 4 dager), og fikk bare trent 1 dag fordi jeg var syk, og da stod vekta bom stille. Ingen som gratulerte meg med min første kg ned... ← sorry Trodde ikke du brydde deg om vekta Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mai 2006 #2416 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er en av de som sliter, men jeg er også en av de som unner meg svært lite ekstra også... I tillegg er jeg flink med all slags trening og bruker pilates som et tillegg til det andre. Forferdelig urettferdig at det skal være så vanskelig Denne uka har jeg hatt 2 harde treningsøkter, ikke spist over kalorigrensa og fremdeles har ikke vekta begynt å bevege på seg... Forrige uke skeia jeg bittelitt ut (mellom 1400-1600 kcal 4 dager), og fikk bare trent 1 dag fordi jeg var syk, og da stod vekta bom stille. ← Du, nå må du huske på at det ikke bare er vekta som har noe å si på om man blir slankere/i bedre form eller ikke. 1400-1600 kcal er ikke nok til at du legger på deg, så til å være utskeielser synes jeg det høres ganske "uskyldig" ut. Du må også huske på at når man trener osv, så går vekta veldig opp og ned. Kroppen holder på vann/kvitter seg med vann. Derfor kan du ikke alltid vurdere hvor "flink" du har vært på vekta. Stå på, du. Synes det høres ut som om du er på riktig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mai 2006 #2417 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg bor på 45 kvm med 2 katter og 1 hund og snart en hund til samt kjæreste, så noe maskin er det IKKE plass til Men takker for hjertelig innsats for at jeg skal få fart på sakene, det virker som du bryr deg, det er kos Setter pris på det! ← Ikke lett med med masse dyr og en kjæreste i veien, nei. Man vil jo helst ikke skade andre livsformer på veien til sommerkroppen. Prøver jo å bry meg litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 10. mai 2006 #2418 Del Skrevet 10. mai 2006 sorry Trodde ikke du brydde deg om vekta Gratulerer så mye!! ← Takk!!! Men det viser jo at sunn livsstil prosjektet mitt funker!! Det jeg er fornøyd med!!! Takk, Emphemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 10. mai 2006 #2419 Del Skrevet 10. mai 2006 Da har du svettet litt. Det er bra! Betyr at du har jobbet hardt. Men du kan umulig være høy? 52 kg er jo ikke store greiene.. ← Nei er bare 1.57 Vekta er jo ikke det verste egentlig, men vil ha en trenet kropp, så da er det bare å henge i å trene da.. Så er jeg såå glad i søtsaker. Nei jeg misunner dere som er så flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. mai 2006 #2420 Del Skrevet 10. mai 2006 Hm, har vært i bursdag igjen idag og spist litt kaker..... Men var flink og klarte å begrense meg litt da. Skulle gjerne ha vært å trent også,men fikk ikke tid til det i dag,får komme sterkere tilbake i morgen. Det er bare tre dager igjen til neste bursdag nå (det går nemelig i ett i hele mai i her, og i tillegg er det konfirmasjon sist på mai...) ikke bra for slankinga mi, men det må vel gå på et vis. Sitter nå å drikker vann for å stilne lysten på noe godt. Utrolig hvor det hjelper. Må bli flinkere med å drikke vann.Så kanskje det blir fortsatt nedgang på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå