Lizzie Skrevet 7. mai 2006 #2341 Del Skrevet 7. mai 2006 Åh, det er vanskelig å slanke seg nå! Det fine været gjør utepils til en "nødvendighet". Og måneden mai er spekket med happenings som inneholder altfor mye mat og god drikke. Først i dag er jeg tilbake der jeg var sist mandag så forhåpningene om å nå målet om en nedgang på 650 gram til i morgen er kraftig redusert. Ganske ikke-eksisterende faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #2342 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er bortimot håpløst å slanke seg nå... Og jeg mener, vi skal da leve også?? Utepilsen har jeg greid å styre unna foreløpig, men her er det grilling i store mengder! Og jeg jobbet hardt for å stå imot softis igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mai 2006 #2343 Del Skrevet 7. mai 2006 Hadde det ikke vært pga forkjølelsen og pollenallergien hadde det faktisk gått ganske greit for meg... Men nå sitter jeg bare hjemme og har lyst på noe hele tiden, og det ødelegger ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #2344 Del Skrevet 7. mai 2006 ... også har jeg veid nærmere et tonn de siste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. mai 2006 #2345 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg syntes endelig det går bra igjen, snikveide meg i dag og ble veldig glad. Men skal se hva som skjer i morgen. Venter mensen så det er vell ikke det helt store. Jeg sitter her med en eksamens oppgave og sliter, men knasker gulerøtter og jordbær nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 7. mai 2006 #2346 Del Skrevet 7. mai 2006 Og jeg har vært i konfirmasjon og fråtset kaker.. Hehe. Jammen var det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mai 2006 #2347 Del Skrevet 7. mai 2006 Det har vært en dårlig slankeuke på meg også... Jeg har prøvd å holde meg til kaloriene mine, men har gått over (2-300kcal) flere ganger og jeg har bare gått 1 tur siden jeg ble syk Vel vi får se... Jeg har snikveid meg hele uka, og jeg har i det minste ikke lagd på meg, men jeg håper at jeg kan se et noe lavere tall på vekta. Jeg forventer ikke det store vekttapet men kanskje 3-500 gram.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 8. mai 2006 #2348 Del Skrevet 8. mai 2006 800 gram ned og veldig fornøyd med det. Nå er jeg i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 8. mai 2006 #2349 Del Skrevet 8. mai 2006 Grilling trenger ikke å være så ille, kan f.eks grille kyllingfilet eller fisk i folie med grønnsaker, lage grillspyd med magert kjøtt og champinong, paprika, squash, cherrytomat etc. Dessuten kan man lage masse salat og spise sammen grillmaten. Vi lager ofte pastasalat (med fullkornspasta) for å ha sammen grillmaten. (Vi slanker oss ikke, men prøver å leve sunt og holde oss unna f.eks potetsalat med majones til hverdags). Det fins jo masse gode oppskrifter på potetsalat uten all den majonesen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. mai 2006 #2350 Del Skrevet 8. mai 2006 Da blei forrige ukes mål nådd. Jeg trente et par ganger (vært sjuk så blei ei økt mindre enn det burde) + at jeg har holdt meg unna raffinert sukker. Målet for denna uka er 4 treningsøkter og ha sunne middager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2351 Del Skrevet 8. mai 2006 Opp nøyaktig 1 kilo - til 83,8. Men jeg hadde ikke ventet noe annet siden mensen startet for fullt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mai 2006 #2352 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg stod helt stille... Jeg hadde kanskje håpet på et par hundre gram mindre, men jeg har bare trent en dag, og spist litt for mye 4 dager... Og så fikk jeg mensen i går så det kan jo han noe med vekta å gjøre... Jeg vet ikke hvordan det blir med trening denne uka pga eksamen... Jeg har eksamen på torsdag, og jeg har ikke fått lest enda siden jeg var syk. Men i dag har jeg tenkt meg på skolen helt til det stenger så kanskje jeg får lurt inn en liten trimøkt på senteret rett før jeg drar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 8. mai 2006 #2353 Del Skrevet 8. mai 2006 Det ble noen øl på en bursdagsfeiring i går og da jeg sto opp i morges viste vekten utrolige 65,9. Jeg vet jo av erfaring at det bare er på grunn av alkoholen, men det er nå gøy å se et så lavt tall uansett. Jeg registrerte 68,3 på vektklubben, som var dagens målsetting og håper at vekten i morgen faktisk ligger deromkring. I morgen reiser jeg på utenlandstur med jobben og blir borte til onsdag kveld. Jeg antar det blir endel spising på denne turen, men jeg skal prøve å ta meg sammen. Jeg har tatt meg selv i å lure på om det er treningsfasiliteter på hotellet og om jeg gidder å stå opp tidlig for å benytte meg av dem. Nå begynner jeg virkelig å nærme meg målet og da er det kanskje lett å bli litt slapp? Men med shoppingtur til London som belønning kan jeg ikke dabbe av nå. Jeg vil jo faktisk kjøpe klær som passer - lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabine Skrevet 8. mai 2006 #2354 Del Skrevet 8. mai 2006 Har ikke orket å lese hele tråden, men lurer på om jeg får bli med? Jeg har ikke noe stort prosjekt, rent objektivt, men fikk litt sjokk da vekta viste 66 kg (er 170) og yndlingsskjørtet fra i fjor ikke passet i går. Kanskje 4-6 kg er et realistisk mål? Vet ikke helt hva jeg veide i fjor, men det har vært en vinter med altfor mye sjokolade og god mat. Kanskje kan dere hjelpe meg med å finne et realistisk mål for den første uka? Har selv tenkt å trene litt mer (trener nå ca. to ganger i uka) og være mer bevisst på hva jeg spiser, dvs. kutte ut ferdigsøtsaker (men unne meg noe hjemmelaget en gang i blant, dvs. et kakestykke når familien feirer og slikt), mer salat, mindre fett i matlagingen og et glass vann før hvert måltid i håp om at jeg da spiser mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2355 Del Skrevet 8. mai 2006 til deg Sabine 4-6 kilo er et realistisk mål, men på hvor lang tid? Synes du skal ha som mål 0,5 kg i uka, så blir alt annet over et pluss. Gå noen ekstra turer i raskt tempo og kutt ned på sukker og godsaker Her får du masse motivasjon ----- Selv er jeg ENDELIG tilbake fra Afrika, tyngre enn da jeg reiste (er det mulig) Har vel gått opp 1 kg kanskje, men har deluxe feriemage, med annenhver uke diare og forstoppelse 3 av de jeg reiste sammen med ligger på sykehus, og jeg må vente 1-2 uker til før jeg begynner å trene igjen, på grunn av at jeg ikke kan bryte ned immunforsvaret mitt og på grunn av noen sykdommers inkubasjonstid. Ble mye junk der nede, for potetmos spist med hånda som vokser i munnen som man ikke kan tygge er ikke noe for meg.. Så nå håper jeg bare på å holde vekta til jeg kommer igang igjen Skal være flink, for det er bikinivær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 8. mai 2006 #2356 Del Skrevet 8. mai 2006 I dag husket jeg å veie meg. Har gått ned akkurat to kilo siden vi begynte. Men det har vært mye frem og tilbake pga kyssesyken. Skal prøve å få bort to kilo til, på en til to måneder. Glad det e sommer nå snart, for da kan man jo trene ute (strandvolleyball, sykling, rollerblades). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 8. mai 2006 #2357 Del Skrevet 8. mai 2006 500 gram ned siden forrige mandag. Har hatt masse væske i kroppen de siste dagene, men det begynner å forsvinne nå siden jeg forventer mensen i morgen. Blitt lite trening i det siste. Frister ikke helt når det er så varmt ute. Har prøvd å gått litt turer og slikt i det siste da. Gleder meg til tiden fremover. Blir lettere å spise mindre når det er varmt i tillegg til at jeg kan kose meg masse med jordbær, vannmelon, ananas +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 8. mai 2006 #2358 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg tar gårsdagens veiing jeg.. hihi. Da har jeg isåfall gått ned 0.6 kg siden sist mandag, hipp hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. mai 2006 #2359 Del Skrevet 8. mai 2006 I dag husket jeg å veie meg. Har gått ned akkurat to kilo siden vi begynte. Men det har vært mye frem og tilbake pga kyssesyken. Skal prøve å få bort to kilo til, på en til to måneder. Glad det e sommer nå snart, for da kan man jo trene ute (strandvolleyball, sykling, rollerblades). ← 500 gram ned siden forrige mandag. Har hatt masse væske i kroppen de siste dagene, men det begynner å forsvinne nå siden jeg forventer mensen i morgen. Blitt lite trening i det siste. Frister ikke helt når det er så varmt ute. Har prøvd å gått litt turer og slikt i det siste da. Gleder meg til tiden fremover. Blir lettere å spise mindre når det er varmt i tillegg til at jeg kan kose meg masse med jordbær, vannmelon, ananas +++ ← Jeg tar gårsdagens veiing jeg.. hihi. Da har jeg isåfall gått ned 0.6 kg siden sist mandag, hipp hurra. ← for alle sammen!!! Dere er kjempeflinke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mai 2006 #2360 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg må bare skryte litt av meg selv... Jeg dro på trening og trente 1 time på ellipsemaskina selv om jeg egentlig hadde overbevist meg selv om å ikke trene likevel!!! for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå