Gjest Little me Skrevet 1. mai 2006 #2221 Del Skrevet 1. mai 2006 Så bra, vampis!!! Ikke no rødvin med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2222 Del Skrevet 1. mai 2006 Så bra, vampis!!! Ikke no rødvin med meg ← Du da? hvordan har det gått med veiinga di? eller har du fremdeles ingen vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 1. mai 2006 #2223 Del Skrevet 1. mai 2006 Vampyra: Kjempebra! ser ut som det begynner å løsne for mange her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2224 Del Skrevet 1. mai 2006 Så bra, Vampyra!! Fruktkake: Høres ut som jeg kunne trengt enn sånn C24-kur, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 1. mai 2006 #2225 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har vært ganske "hyper" i formiddag. Hun i helsekosten sa at det var en av de positive bivirkningene av C24-kuren; at man blir full av energi og tiltakslyst. Jeg har vaska klær, rydda og vaska kjøkkenet, bakt brød og vært ute på løpetur. ← Det var kanskje en slik kur jeg skulle tatt istedenfor å helle i meg 8 pils. Jeg er i dårlig form i dag og orker knapt å reise meg fra sofaen. Mannen sto opp tidlig med junior så jeg fikk sove til 11. Da satte kroppen i gang med en egen rensing og da jeg kom meg på vekta viste den utrolige 67,4. Det er 1,5 kg mindre enn dagens målsetting Men klok av erfaring så vet jeg at dette bare skyldes alkoholinntaket så jeg spiste to skiver og drakk litt vann og litt te og gikk på vekta igjen. Da viste den 68,1 - og det er jo også veldig bra. Jeg har lagt inn den siste på vektklubben og unngår da forhåpentligvis at kurven går oppover neste uke. Ellers må jeg ta meg sammen litt her nå. Jeg har slitt med noen muskler i ryggen som har vært såre og vonde og derfor har jeg ikke trent i det hele tatt på mange dager. Jeg har glemt å ta med meg gulrøtter på jobb og ny felles lunsjordning har rotet til de gode spiserutinene mine. Nå skal jeg legge inn alt jeg har spist siden frokosten på lørdag. Blir spennende å se om jeg klarte å holde meg under 10000 kalorier denne uken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 1. mai 2006 #2226 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du da? hvordan har det gått med veiinga di? eller har du fremdeles ingen vekt? ← Jeg har vekt, men veier meg ikke. Jeg er som sagt ikke på slanker'n, men vil leve et sunnere liv. Er så lei av de som sutrer over sykdommene sine så er de ofte et direkte resultat av en ødeleggende livsstil. Vil ikke bli en av dem. Endret 1. mai 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 1. mai 2006 #2227 Del Skrevet 1. mai 2006 Huff, måtte bare gi en kjempeklem til Miracl3 jeg også. Jeg tenker på deg, og håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. mai 2006 #2228 Del Skrevet 1. mai 2006 Veiedag ja, jeg kom ikkepå at det var mandag i dag jeg Så jeg glemte hele greia, men får ta det i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katerina_* Skrevet 1. mai 2006 #2229 Del Skrevet 1. mai 2006 Nok en veiedag, og vekta viste minus 1,1 kg fra forrige uke. Det vil si at jeg nå har gått ned 9.1 kg. Er veldig fornøyd, og begynner nå å høre av flere at jeg ser slankere ut. Det er noe som virkelig gir pågangsmot det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2230 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg er så imponert over dere som har gått ned mange kilo!! Jeg håper virkelig jeg kan si det samme om et par måneders tid... Jeg har jo den kjolen jeg gjerne skulle passet inn i... Men akkurat nå har jeg lyst på noe godt... Men jeg får vel bare drikke litt kaffe og pepsi max så går det sikkert over... Nå tror jeg at jeg skal ta på meg kjolen og se hvor mye som skal til før den passer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2231 Del Skrevet 1. mai 2006 Nå har jeg prøvd kjolen og den er ikke så trang som jeg trodde! Jeg tipper 5 kilo holder i massevis, og da har jeg ganske god tid på meg. I væste fall får jeg heller sy den inn litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mai 2006 #2232 Del Skrevet 1. mai 2006 Tar veiedag i morgen, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2233 Del Skrevet 1. mai 2006 En eller annen gang skal jeg lese gjennom hele denne tråden Det er noen som har falt av og andre som har kommet til. Så det er bra at vi er såpass mange her inne! Vampyra: Du kjenner jo Rosin. Har hun falt helt av lasset? For hun var vel med her tidligere? Vi skal grille til middag idag Det har jo vært sommer og sol her i mange dager, men idag er det overskyet og blåser. Likevel insisterer sambo på at vi skal grille, så får vi heller spise inne For idag hadde vi planlagt grillings, nemlig. Jeg skal ha kyllingfilet og han skal ha marinert flintstek. Jeg skal ha lett potetsalat og han skal ha vanlig potetsalat. Men det som trekker opp kalorinivået her, er noe som er så helt utrolig godt... og som jeg ikke har spist siden jeg startet slankinga i januar... Hvitløksbaguetter!!! Idag bare må jeg ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2234 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg aner ikke.. men det virker som om hun er flink og trener litt nå og da iallefall!! Nå har jeg gått en skikkelig tur på en og en halv timen igjen! utrolig deilig å bli skikkelig svett! Hadde store planer om pilates men jeg er så støl i magen etter i går så da klarer jeg sikkert ikke halvparten av øvelsene. Og så tror jeg ikke jeg rekker en runde heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 1. mai 2006 #2235 Del Skrevet 1. mai 2006 Og først nå, langt utpå dagen slår det meg at jeg har nådd 10 kilo! Tenk det er 10 kilo mindre av meg enn det var i midten av januar! Formen er fremdeles ikke helt på topp, så istedenfor å trene eller gjøre øvelser av noen som helst art så skal jeg sette meg foran tv'en og spise ferdigpizza. I morgen har jeg tatt meg fri for vi har time på helsestasjonen med poden. Resten av dagen tror jeg vi skal bruke på å gå en lang tur med vogna og bli god og svett og kanskje jeg klarer å lure inn noen pilatesøvelser før jeg drar på quiz på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 1. mai 2006 #2236 Del Skrevet 1. mai 2006 Er veldig imponert over resultatene dere har oppnådd! Spesielt glad på Vampyra sine vegne, endelig har det begynt å løsne for deg Jeg har ikke fått veid meg i dag siden jeg har vært bortreist. Har ikke tenkt på kaloriinntak i det hele tatt denne helgen, men har ikke skeiet ut så veldig mye. Litt spent på hva vekta viser i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2237 Del Skrevet 1. mai 2006 Ånei!! Siden jeg stod opp så sent får jeg ikke spist nok mat i dag Jeg lagde meg en stor middag men orker ikke alt Jeg skal til ei venninne etterpå så da blir det sikkert noe snop jeg kan fylle på med... Ikke akkurat det beste, men siden jeg har trent så har jeg spist ca 400 kcal i dag (nesten 900 hvis jeg ikke trekker fra treninga, men jeg skal spise 1300) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 1. mai 2006 #2238 Del Skrevet 1. mai 2006 Er vel ingen krise om man ikke spiser alle kaloriene vel? Jeg har spist tre vaffelplater med syltetøy og rømme, og er METT. Likevel mangler jeg 450 kcal (600 hvis jeg trekker fra joggeturen), og jeg har ingen planer om å spise dem. Da risikerer jeg å bli riktig kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. mai 2006 #2239 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir skikkelig inspirert av alle som er så flinke her Og nå kan jeg for første gang raportere om nedgang for min del også, kun 500g da,men det er jo en begynnelse. Og det gir ekstra inspirasjon til å fortsette. I dag har jeg vært flink med husarbeid, støvsugd alle rom,samt skiftet på sengene. Og det blir man jammen meg svett av. I tilegg så har jeg vært ute på en times gå tur med stavene mine. Ble god og svett, og føler meg kjempe sprek etterpå. Nå skal jeg lage meg litt havregrøt slik at jeg klarer å stå i mot fristelsene i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2240 Del Skrevet 1. mai 2006 Ånei!! Siden jeg stod opp så sent får jeg ikke spist nok mat i dag Jeg lagde meg en stor middag men orker ikke alt Jeg skal til ei venninne etterpå så da blir det sikkert noe snop jeg kan fylle på med... Ikke akkurat det beste, men siden jeg har trent så har jeg spist ca 400 kcal i dag (nesten 900 hvis jeg ikke trekker fra treninga, men jeg skal spise 1300) ← Er vel ingen krise om man ikke spiser alle kaloriene vel? Jeg har spist tre vaffelplater med syltetøy og rømme, og er METT. Likevel mangler jeg 450 kcal (600 hvis jeg trekker fra joggeturen), og jeg har ingen planer om å spise dem. Da risikerer jeg å bli riktig kvalm. ← Det har ingenting å si, nei! Hadde dere ligget langt under kalorigrensa hver eneste dag, så kunne vel forbrenningen gått ned, men innimellom er det vel bare bra Jeg har kosedag, men med måte, idag også - siden det er helg Har sluttet å telle kalorier i helgene, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå