Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #1701 Del Skrevet 29. mars 2006 ja,det er sant det som står der.spesielt mtp de som har barn.jeg kjenner meg i alle fall igjen; arver en bolle el fra barna.eller sikler rundt godteriet deres.når de er borte på ferie går jeg automatsk ned. så bare vent til dere evt får unger!DA blir det vanskelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 29. mars 2006 #1702 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei igjen! Jeg var i Bergen på gjenforeningsfest i helgen, og da hadde jeg planlagt å drite litt i hele slanke-opplegget og kose meg litt, men det slapp jeg siden to av venninnene mine var gravide, en var trøtt, en var sliten og ingen hadde tenkt å drikke bortsett fra meg. Siden jeg er glad i å feste litt så var det litt bomtur for meg, men det var i alle fall positivt for slankeopplegget! Ble bare et par glass vin, og det får vi godta. Always look on the bright side! På mandag begynte jeg på sirkeltrening, og det var både moro og effektivt, og lett å holde pulsen på optimalt nivå hele tiden. I går var det volleyball, og i dag er det sirkeltrening igjen. Gleder meg skikkelig til jeg ser litt effekt av treningen! Skal ta litt ekstra hardt i i dag, for sambo har annonsert at det er pannekaker til middag, og da blir jeg alltid litt "revet med". Men jeg skal prøve å holde meg litt i skinnet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mars 2006 #1703 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,797991,00.html Tips for de som lurer på hvorfor de står stille ← Heldigvis har jeg vært vanvittig streng når det gjelder slike ting hele tiden, så det er iallefall ikke grunnen til at jeg står stille. Denne uka skal jeg holde meg helt unna lightbrus for å se om det kan ha noen innvirkning. Noen tipset om at det kunne være for mye karbohydrater, men i følge kakediagrammet til vektklubb spiser jeg riktig eller for lite karbohydrater.... Det blir spennende å se hva legen sier til tirsdag. Kanskje hun kan finne ut om jeg burde prøve en annen type slanking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1704 Del Skrevet 29. mars 2006 Noen som vet om de pølsebrødene de har inne på vektklubb er store eller små?? Det ble to wiener med store brød til middag i dag nemlig... ← Det skulle jeg også gjerne ha visst, men jeg har en mistanke om at det er sånne små, vanlige pølsebrød som ikke smaker søtt og godt... Bakers sine små pølsebrød er gode da. Apropos pølsebrød: De grillpølsene fra Gilde som heter Gò og mager - er magre! Jeg spiste 3 sånne med brød og rå løk til middag en dag, og det var ikke mye kalorier i det. De ligger ikke inne på VK, men jeg har lagt dem inn selv, etter innholdsdeklarasjonen på pakken. De var litt tørre liksom... men helt greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. mars 2006 #1705 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har spist to pølser med brød en dag, ikke sånne magre men helt vanlige og det sprengt liksom ikke kaloribudsjette mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariamor Skrevet 29. mars 2006 #1706 Del Skrevet 29. mars 2006 Heisann, jeg titter litt innom denne tråden innimellom, da jeg er på halvslankern;) Bare lurte på, hvor mye koster Fedon Lindberg-isen med karamellsaus på SmartClub og i Isbilen? Den hørtes veldig god ut, men er på et stramt budsjett nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1707 Del Skrevet 29. mars 2006 Heisann, jeg titter litt innom denne tråden innimellom, da jeg er på halvslankern;) Bare lurte på, hvor mye koster Fedon Lindberg-isen med karamellsaus på SmartClub og i Isbilen? Den hørtes veldig god ut, men er på et stramt budsjett nå om dagen ← 80 kroner for 8 beger Ihvertfall hos Isbilen. Jeg har foreløpig greid å holde meg unna å smake på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. mars 2006 #1708 Del Skrevet 29. mars 2006 Å for en bra og deilig fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mars 2006 #1709 Del Skrevet 29. mars 2006 Det ble pølser i dag og Møkkakantine!! De har jo ingenting som ser spiselig ut! Så da var det tryggest med to wiener, men denne gangen valgte jeg lompe i stedet for brød og da sparte jeg masse kalorier! Godt var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. mars 2006 #1710 Del Skrevet 29. mars 2006 Det ble pølser i dag og Møkkakantine!! De har jo ingenting som ser spiselig ut! Så da var det tryggest med to wiener, men denne gangen valgte jeg lompe i stedet for brød og da sparte jeg masse kalorier! Godt var det også! ← Ta med matpakke da vel! Det har jeg begynt å gjøre innimellom selv om jeg får lunsjen dekket. Problemet er at spesielt når det gjelder pålegg så finnes det omtrent ingen sunne alternativer på jobb. Man blir lei av makrell i tomat liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. mars 2006 #1711 Del Skrevet 29. mars 2006 I dag hadde jeg tenkt å droppe fotballtrening siden jeg er ekstremt sliten. Men så kom jeg på at det faktisk blir den eneste treningsøkta jeg har tid til denne uka, så da må jeg vel slepe meg dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mars 2006 #1712 Del Skrevet 29. mars 2006 Ta med matpakke da vel! Det har jeg begynt å gjøre innimellom selv om jeg får lunsjen dekket. Problemet er at spesielt når det gjelder pålegg så finnes det omtrent ingen sunne alternativer på jobb. Man blir lei av makrell i tomat liksom.. ← Jo jeg har vanligvis med matpakke, men nå ble det både lunsj, mellommåltid og middag på jobb, så da blir det litt mye å ordne i stand før jeg drar. (kom hjem sent i går også) Men pølser i lompe er ikke så ille, havnet på ca 400 kcal og har fremdeles 350 igjen på budsjettet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 29. mars 2006 #1713 Del Skrevet 29. mars 2006 Man blir lei av makrell i tomat liksom.. ← På jobben hos meg har de fleste med seg nettopp makrell i tomat til matpakken. Ingen som har blitt lei ennå. Nå skal vi innføre felles lunsj med handling en gang i uka. Er spent på hvordan det går. Heldigvis har jeg allerede fått innvilget rabatt i lunsj-prisen hvis jeg baker Ingers rugbrød fra tid til annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. mars 2006 #1714 Del Skrevet 29. mars 2006 Makrell i tomat er godt, men i moderate mengder og ikke hver dag. Synes jeg iallfall. Noen ganger har vi kalkunskinke på jobb, men vanligvis går det i brunost, gulost, prim, leverpostei.. Mye typisk barnepålegg. Og barn skal jo helst ikke ha lettvariantene.. (?) Nå har jeg trent fotball, og det var en god trening, selv om den var litt kortere enn vanlig. De to siste gangene har vi bare vært fire som har møtt opp, og da blir det gjerne litt amputert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 29. mars 2006 #1715 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg må bare annonsere at jeg har herved meldt meg inn i Vektklubb.no. Tre mnd abbonement, jeg veier ennå 64 kg (pluss litt til) :/ og skal ned fem. Jeg har trent hver ukedag i tre uker nå, og kjenner jeg blir strammere i fisken, men vil bli mindre! Målet er ned 5 kg. Jeg er absolutt ikke feit, men har brede lår og litt for brede armer (selv om jeg er relativt stram). Jeg skulle måle midjen i dag, men fant ikke noe målebånd. Noen som har tips til noe annet jeg kan måle med? Har rotet det bort jeg altså, og nå trenger jeg det sårt. Jeg kan bare spise 1300 kcal pr dag (uten trening) Dette blir BEINtøft! Jeg har fått så god matlyst nå når jeg trener så mye, at jeg lurer virkelig på om jeg noen gang kommer til å nå målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mars 2006 #1716 Del Skrevet 29. mars 2006 Lanalia: bruk en tråd! klipp den til så den er likelang som du er rundt midjen, Eterhvert vil du se hvor mye større tråden blir enn livvidden din. Jeg kan heller ikke spise mer enn 1300 kcal. Det er litt lite, men man blir vant til det. Det er riktignok lite rom for utskeielser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 29. mars 2006 #1717 Del Skrevet 29. mars 2006 Tusen takk, Vampyra! Det var lurt! Ja, det er sikkert og visst. Men nå er jeg kjempeusikker på hva jeg skal spise i morgen. Aner ikke hva jeg skal spise til frokost eller lunsj. Regner med det blir to brødskiver med dansk rugbrød, kalkunpålegg og agurk + en frukt til begge måltidene. Middag er jeg usikker på. Og så aner jeg ikke hva jeg skal spise mellom lunsj og middag, for jeg blir alltid skrubbsulten derimellom, og ender opp med å forspise meg til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mars 2006 #1718 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har begynt med havregrøt til frokost. En 0,5 dl havregryn holder til en god og mettende frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1719 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har ikke mere enn 1.440 stakkarslige kalorier å fråtse i per dag, jeg heller... Spiste forresten en sånn Fedon-is igår. Det var helt greit. Synes isen var litt mindre søt enn vanlig vaniljeis, men karamellsausen var veldig søt. Så at et beger med is og karamellsaus inneholder bare 72 kalorier - det er helt genialt!! Det stoppet ihvertfall søtsuget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. mars 2006 #1720 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har også 1300 kcal om dagen, syntes egentlig det går ganske grreit. Jeg begynner dagen med en skrive Ingers rugbrød med kalkunpålegg, leverpostei eller ost, så gjentar jeg det samme til lunsj. Mellom middag og lunsj tar jeg et knekkebrød eller en youghurt og litt frukt. Til middag spiser jeg stort sett kylling, pizza, salat, pita med kjøtt elller fisk. Noen ganger strekker også budsjette til et ryvita knekkebrød til kvelds. Etter at jeg begynte med Ingers rugbrød er jeg ikke sulten i det hele tatt. Og det smaker kjempe godt, særlig med banan på Jeg er nøye med å veie maten. Selv om målet er ned 1 kg i uka så er det få uker jeg har gått ned en kilo. Er som oftes mellom 500 - 800 gram ned pr uke. Jeg digger å se at jeansene mine begynner å bli store. Men jeg har mest fett på lårene og det ser ut til at det tar tid å bli kvitt ridelår. Magen er jo helt flat, men lårene buler, dumme fassong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå