Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1281 Del Skrevet 6. mars 2006 Sånn ja (Ephemera - 6 kg. Det hadde vært noe, det! ) Nå må jeg tenke litt over hvordan jeg skal gjøre dette :klø: Men skal vi ikke ha med hvor mye vi har gått ned totalt da? Altså hvor mange kilo vi har mistet siden vi startet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1282 Del Skrevet 6. mars 2006 skjønner? Det er jo stort sett bare vekttapet som er interessant, for høyde og vekt sier egentlig veldig lite om slankingen... ← Men samtidig: Hvis man har få kilo å gå ned, er det som oftest MYE vanskeligere å gå ned, og derfor er det kanskje ikke så dumt å ta med høyde/vekt allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1283 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) *slettet* Endret 7. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1284 Del Skrevet 6. mars 2006 Men samtidig: Hvis man har få kilo å gå ned, er det som oftest MYE vanskeligere å gå ned, og derfor er det kanskje ikke så dumt å ta med høyde/vekt allikevel ← Enig i det... Kan jeg ikke ta med høyden og startvekta vår også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1285 Del Skrevet 6. mars 2006 Vet ikke hva dere synes om den jeg laget nå? Dere må i tilfelle sende meg en PM med høyde, startvekt og totalt vekttap. Eventuelt at alle skriver inn i mitt innlegg, ved å trykke på "siter", fjerne alle kodene, skrive inn, og så poste som deres eget innlegg. (Sånn som vi gjør på tråden på Prøvere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. mars 2006 #1286 Del Skrevet 6. mars 2006 Joda den er fin, men jeg savner en samlet ant kg for hele gruppa helt nederst. Litt morro å se hvor mye vi har gått ned totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1287 Del Skrevet 6. mars 2006 Joda den er fin, men jeg savner en samlet ant kg for hele gruppa helt nederst. Litt morro å se hvor mye vi har gått ned totalt! ← Sånn? Vi er jo så mange... Det blir et laaaaangt innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. mars 2006 #1288 Del Skrevet 6. mars 2006 Sånn? Vi er jo så mange... Det blir et laaaaangt innlegg... ← Ja kanskje det hadde holdt med kiloene.... siden det blir så langt mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #1289 Del Skrevet 6. mars 2006 Men samtidig: Hvis man har få kilo å gå ned, er det som oftest MYE vanskeligere å gå ned, og derfor er det kanskje ikke så dumt å ta med høyde/vekt allikevel ← Bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 7. mars 2006 #1290 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det ikke greit å bare ta kiloene da? Jeg er veldig ryddig denne uka: Fra en startvekt på 78 kilo er jeg nede i 74 - hvorav 700 gram var den siste uka. Da er jeg altså 4 kilo lettere enn da jeg startet! Tilsammen har vi vel slanket bort en hel person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1291 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg lurer på om vi skal droppe hele det "skjemaet". Det er så mange som kommer og går her og det blir litt vanskelig å holde oversikten... Jeg tror ikke jeg har tid til å styre med det der hver mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #1292 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har jo ikke veid meg denne uken jeg. Satte bare samme vekt på vektklubb som forrige uke. Jeg lurer litt på hvorfor vi skal ha det skjemaet jeg, for vi har jo forskjellige mål og forskjellige utgangspunkt alle sammen. Er poenget at vi skal sammenlikne hvor flinke vi er? Jeg ønsker ihvertfall ikke at vi skal konkurrere oss i mellom. Å miste kg er jo bare en del av pakken, i tillegg til slankere skal vi jo også bli strammere, sunnere og sprekere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 7. mars 2006 #1293 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg trodde bare det ville være morsomt å se hvor mange kilo vi hadde mistet tilsammen - altså som denne tråden har inspirert til. Men det er klart, har man kjempelyst til å finne ut av det, så kan man finne ut av det. Det blir mye jobb på stakkars Ephemera å skulle være ansvarlig for noe slikt syns jeg. Vi skal da ikke konkurrere, vi skal være snille mot hverandre og motivere hverandre. Syns dere er kjempeflinke jeg jenter! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 7. mars 2006 #1294 Del Skrevet 7. mars 2006 Så det var en del som var medlem av vektklubb her....Kan jeg stille noen spørsmål; *Når du får et viss antall kcal å spise; er det da regnet med at du skal trene for å gå ned, eller bare ved å ligge på det kcalinntaket? *Får man menylister? Og åssen er det ellers? Ellers vil jeg si at dere er flinke; jeg titter innom tråden deres hevr gang jeg er inne på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. mars 2006 #1295 Del Skrevet 7. mars 2006 Så det var en del som var medlem av vektklubb her....Kan jeg stille noen spørsmål; *Når du får et viss antall kcal å spise; er det da regnet med at du skal trene for å gå ned, eller bare ved å ligge på det kcalinntaket? *Får man menylister? Og åssen er det ellers? Ellers vil jeg si at dere er flinke; jeg titter innom tråden deres hevr gang jeg er inne på KG ← Hei Du får antall kalorier beregnet etter høyde, vekt, aktivitetsnivå og ønsket vektnedgang. Da er det uten trening, men i dagboken hvor du fører matvarene dine får du treningen skrevet inn som minus kalorier. Du kan velge om du vill spise ekstra kalorier fordi du trener eller om du vill la det være. Du får en meny, men det er ikke nødvendig å bruke den. Du får også tilgang til en database med mange matvarer som du kan velge fra, eller du kan legge inn dine egne matvarer/oppskrifter så regner de ut hvor mange kcal maten inneholder. Du får også mattips, treningstips etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 7. mars 2006 #1296 Del Skrevet 7. mars 2006 Takk for kjapt svar! Det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. mars 2006 #1297 Del Skrevet 7. mars 2006 Dere må prøve bjørenbær med vanilljekesam. Ta 1 dl bjørenbær, strø over en ts sukker og varm bærene litt. Ta over kesam, Nam og det blir bare 55 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1298 Del Skrevet 7. mars 2006 Og jeg har akkurat spist den nye jordbær-yohurten fra Sans. Den var god Bare 60 kacl per 100 gram og et beger inneholder 125 gram. Nå gumler jeg på en skive kålrot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 7. mars 2006 #1299 Del Skrevet 7. mars 2006 Synes kanskje det blir mye styr om det skal være ei liste som Ephemera må skrive hver mandag.. Men det hadde vært litt gøy å se hvor mye vi har gått ned til sammen fram til nå! Selv har jeg kun gått ned èn kg, men siden jeg kun skal ned 4 kg er jeg fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 7. mars 2006 Var på Rema og handlet nå. Fant ikke noe kyllingkjøttdeig der, men derimot Gilde Go' og mager kjøttdeig av svin. Inneholder 146 kcal. per 100 gram. Det var så utrolig godt med taco sist lørdag, så her er det bare om å gjøre å få ned kaloriinnholdet i tacoen litt - for det vil jeg ha igjen, selv om jeg er på slankekur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå