Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff da, skjønner at du er litt deprimert. HAdde nok spist godteri selv i en sånn situasjon. Håper dere finner ut av det og at du får en ok lørdagskveld når alt kommer til alt.

:klem:

Takk.

Skal sove hos en veninne i kveld, som jeg gjør hver gang han drar på fest og jeg "må sitte hjemme".

Har så lyst å trene nå!

Faens kyssesyke! :frustrert::sur::kjempesinna::sinna::cry::grine:

Gog lørdagskveld til dere i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Takk.

Skal sove hos en veninne i kveld, som jeg gjør hver gang han drar på fest og jeg "må sitte hjemme".

Har så lyst å trene nå!

Faens kyssesyke!  :frustrert:  :sur:  :kjempesinna:  :sinna:  :cry:  :grine:

Gog lørdagskveld til dere i allefall :)

:klem::klem: Dårlig kar kaller jeg denne kjæresten din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger med fremdeles...

Men jeg er lei meg pga vekta i dag tidlig :tristbla:

Nå ser jeg imidlertid at det er andre som har større problemer. Klemmer litt på Hege igjen :klem: og har svart henne i den andre tråden. Og på butikken idag, når jeg gikk rundt og surmulet fordi jeg hadde lyst til å kjøpe alt annet enn slankemat, så jeg ei jente på min alder med bare en fot :overrasket: Sånne ting er det vi kaller problemer!

Men altså... det må jo være vann i kroppen som "plager" meg nå. Det kan ikke være mulig å gå opp 1 kilo fra en dag til en annen av noen andre grunner? Dessuten merker jeg at jeg tisser veldig lite i dag også. :sur: Jeg liker ikke kaffe, men vurderer å helle innpå et par kopper med grønn te.

Måtte nesten le når jeg så at Fruktkake også veide mere idag etter å ha spist... ja, nettopp: kyllingkebab!! :ler: Hva er det med kyllingkebab da?? Kan ikke skjønne at Farrisen skal holde så tilbake på vannet heller, men kanskje det er kombinasjonen av salt kebab og salt Farris. Tør jo omtrent ikke å drikke opp resten av flaska nå... Har kjøpt inn mengder av den "Farrisen" som jeg pleier å drikke idag, Quelle vann med sitronsmak og kullsyre fra Lidl. Den er det faktisk ikke salt i og den er enda bedre enn Farris :)

Har vært en runde mellom noen butikker idag, med bilen min :reise: Hadde jo lovet meg selv at vi skulle kjøpe smågodt idag også. Og det gjorde vi. En stooooor pose. Men så ble jeg helt "fra meg" etterpå og sa til sambo at jeg ikke kunne spise det!!!?? Han har foreslått at vi gjemmer det til påske, men jeg vet ikke... :sjenert:

Jeg er rett og slett skikkelig lei av dette nå, men jeg skal greie å fortsette!!!

Og nå har vi spist tidlig middag med nydelig taco. Orket ikke å spare på kcaloriene der heller...

Har forresten kjøpt sukkerfri Mentos idag, jeg også. Men jeg er litt skuffet over at de ikke er kcalorifrie likevel... De inneholder jo 250 kcal per 100 gram. Er uansett ikke noe jeg kommer til å spise mengder av da.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei jenter :)

Ser at dere fortsatt er godt i gang, og dere er så flinke :)

Denne uka har ikke vært så altfor mye å skryte av for min del iallefall, har vært hjemme hos foreldrene mine og så har jeg besøkt masse slekt = masse kake :( Men har ikke kommet over 1300 kcal noen dager, men det hjelper vel ikke når alt er fett og raske karbohydrater :sjenert:

Har fått masse kommentarer på at jeg har gått ned, og jeg har blitt lei meg for ikke alle har sagt det på en fin måte :( For eksempel "Sånn går det vel når man ikke spiser" og "Får du ikke mat der du er?" .. Og sånt sårer jo litt :(

Gleder meg til å komme i gang skikkelig igjen, med maten og trening :) Er ikke så masse å ta av igjen da, men bittelitt håndtak og litt småpjatt, så jeg regner med at jeg er ferdig til påske, og da kommer den virkelige jobben: Å holde vekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Hege.. Det der var ikke noe morsomt. Håper dere finner ut av det sammen. :klem:

Jeg har ikke vært noe særlig flink i går og i dag. Begge kvelder endte med altfor mye smågodt, dessverre. Æsj, det er irriterende at helga ødelegger så mye for resten av uka. :sur:

Men er litt fornøyd i dag, likevel. Fikk pakken med klærne jeg hadde bestilt, og til min store forbauselse passet alt, også det jeg hadde kjøpt "for smått"! Det var gøy. Endelig begynner jeg å se resultater, ikke bare i kilo. :rosasmil:

Ellers har jeg ei lite givende helg, men skriving av oppgave.. Håper dere andre har det litt morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sjokolade er det, Gabriella?? Selv elsker jeg melkesjokoladen til Coop. Den som de lager på eget merke - i 200 grams plater. Den er helt farlig!

Ellers er jeg så fornøyd med at jeg veier 700 gram mindre idag enn igår :hoppe: Ja, for dere husker vel at jeg var nær et sammenbrudd igår... Jeg fant også ut at det måtte skyldes vann, for i hele går tisset jeg svært lite. Det gjorde meg nesten mer bekymret, for da kom jeg jo til å veie enda mer idag :overrasket: I alle fall fant jeg frem noen lette vanndrivende helsekosttabletter som datoen gikk ut på for 3 år siden :ler: Var litt usikker på om jeg skulle tørre å ta, siden datoen gikk ut, men de inneholder kun urter som løvetann osv. så jeg tok sjansen. Det er ikke sikkert sånne ting virker i det hele tatt, de skulle være "lett" vanndrivende, og med dato som gikk ut for 3 år siden... Men i alle fall måtte jeg opp og tisse i natt og tisset også ganske mye idag tidlig. Og vips så var jeg fornøyd med vekta igjen :) Nå veier jeg det samme som jeg gjorde på mandag... men det kan jo hende at jeg fremdeles har mere vann som skal ut.. og i alle fall så må jeg være fornøyd bare jeg står i ro. Ihvertfall etter skrekken igår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Uff, Hege.. Det der var ikke noe morsomt. Håper dere finner ut av det sammen.  :klem:

Jeg har ikke vært noe særlig flink i går og i dag. Begge kvelder endte med altfor mye smågodt, dessverre. Æsj, det er irriterende at helga ødelegger så mye for resten av uka.  :sur:

Men er litt fornøyd i dag, likevel. Fikk pakken med klærne jeg hadde bestilt, og til min store forbauselse passet alt, også det jeg hadde kjøpt "for smått"! Det var gøy. Endelig begynner jeg å se resultater, ikke bare i kilo.  :rosasmil:

Ellers har jeg ei lite givende helg, men skriving av oppgave.. Håper dere andre har det litt morsommere.

Åå, det er gøy å plutselig passe små klær, eller gå ned en størrelse! Jeg får dessverre ikke gleden av det før til sommeren, da alle penger nå går til nødvendige utgifter som bil, forsikring, hus og bryllup (og konserter, hehe). Men dersom jeg får igjen penger på skatten (noe jeg er ganske sikker på), så skal jeg kjøpe små, lekre sommerplagg :) Kanskje jeg endelig, som første sommeren på sikkert 10 år, skal føle meg vel i bikini? Det er lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at klærne passet, Lykkelin!

Jeg kjøpte jo også en jeans fra Victorias Secret, i en størrelse mindre enn jeg hadde tenkt - og som jeg regnet med at jeg måtte slanke meg inn i. Men den var alt for stoooor :overrasket: Nå er ikke jeg ekspert på amerikanske størrelser, så det er nok mye der det ligger, men likevel... I mitt tilfelle endte det med retur av pakken til USA som jeg måtte betale 350 kroner i porto på... :forvirret: Skal aldri bestille klær fra USA eller lignende igjen...

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Hvilken sjokolade er det, Gabriella?? Selv elsker jeg melkesjokoladen til Coop. Den som de lager på eget merke - i 200 grams plater. Den er helt farlig!

Ellers er jeg så fornøyd med at jeg veier 700 gram mindre idag enn igår :hoppe: Ja, for dere husker vel at jeg var nær et sammenbrudd igår... Jeg fant også ut at det måtte skyldes vann, for i hele går tisset jeg svært lite. Det gjorde meg nesten mer bekymret, for da kom jeg jo til å veie enda mer idag  :overrasket:  I alle fall fant jeg frem noen lette vanndrivende helsekosttabletter som datoen gikk ut på for 3 år siden  :ler:  Var litt usikker på om jeg skulle tørre å ta, siden datoen gikk ut, men de inneholder kun urter som løvetann osv. så jeg tok sjansen. Det er ikke sikkert sånne ting virker i det hele tatt, de skulle være "lett" vanndrivende, og med dato som gikk ut for 3 år siden... Men i alle fall måtte jeg opp og tisse i natt og tisset også ganske mye idag tidlig. Og vips så var jeg fornøyd med vekta igjen  :)  Nå veier jeg det samme som jeg gjorde på mandag... men det kan jo hende at jeg fremdeles har mere vann som skal ut.. og i alle fall så må jeg være fornøyd bare jeg står i ro. Ihvertfall etter skrekken igår  ;)

Godt å høre Ephemera. (Hva var det jeg sa? heheh)

For første gang siden du starta denne tråden så gleder jeg meg til veiedag. Det er kun den siste uka jeg virkelig føler jeg har kommet i gang, men det er jo fordi jeg har vært syk siden nyttår. Endelig frisk! Og pågangsmotet og energien er større enn noensinne.

Jeg veide 600 g mindre i morges enn i går :ler: Vi har noen pussige sammentreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre Ephemera. (Hva var det jeg sa? heheh)

For første gang siden du starta denne tråden så gleder jeg meg til veiedag. Det er kun den siste uka jeg virkelig føler jeg har kommet i gang, men det er jo fordi jeg har vært syk siden nyttår. Endelig frisk! Og pågangsmotet og energien er større enn noensinne.

Jeg veide 600 g mindre i morges enn i går  :ler:  Vi har noen pussige sammentreff.

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katerina

tenkte jeg skulle henge meg på jeg. Har forsåvidt vært ganske flink hele uka jeg :) Jeg har ikke spist noe godteri, heller ikke sukkerfri. Og hvis jeg har følt for å spise noe søtt, så har jeg spist frukt. Målet er å ikke spise noe godteri/dessert før til påske. Får nå se om jeg greier å holde meg så lenge. Men tror det er verst i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
tenkte jeg skulle henge meg på jeg. Har forsåvidt vært ganske flink hele uka jeg :) Jeg har ikke spist noe godteri, heller ikke sukkerfri. Og hvis jeg har følt for å spise noe søtt, så har jeg spist frukt. Målet er å ikke spise noe godteri/dessert før til påske. Får nå se om jeg greier å holde meg så lenge. Men tror det er verst i begynnelsen.

:velkommen:

Jepp, det er alltid verst i begynnelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0
Huff, jeg er skikkelig deprimert her, så jeg sitter å spiser after eight!  :grine:

Grunnen

:klem: Har svart deg i tråden din jeg.

Hei jenter :)

Har fått masse kommentarer på at jeg har gått ned, og jeg har blitt lei meg for ikke alle har sagt det på en fin måte :( For eksempel "Sånn går det vel når man ikke spiser" og "Får du ikke mat der du er?" .. Og sånt sårer jo litt :(

Men er du så tynn at andre reagerer på det? eller er de rett og slett misunnelige?

Velkommen til oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til Katerina. Ikke vær for streng med deg selv, da. Er lov å unne seg litt kos innimellom. ;)

Fruktkake & Ephemera: Dere er så søte med disse grammene deres. :)

Når jeg står på vekta flytter viseren seg et halvt kilo opp hvis jeg lener meg bakover, og et halvt kilo ned når jeg bøyer meg framover. Det er derfor viktig å stå i absolutt balanse for å resultatet skal bli så godt som rett. Og har jeg en virkelig dårlig veiedag, så er det bare å lene seg litt framover. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har lite forhåpninger på at jeg har gått ned noe særlig i morgen. Jeg har snikveid meg og ser at jeg enda ikke har gått ned det jeg gikk opp.... I går ble det litt for mye kalorier, og i dag er jeg redd det også blir det. Egentlig skulle jeg trene i dag, men jeg har veldig lyst på litt fri... Jeg får se, kanskje jeg trener i morgen i stedet.... :sjenert:

Men ephemera, kan ikke du inngå en avtale med meg?

Vekta settes bort og taes kun frem 2 ganger i uka! OK? du ser hvor frustererte vi bli av denne veiinga, og jeg tror vi fokuserer altfor mye på vekta. Etterhvert kan vi begrense oss til å veie oss en gang i uka....

Avtale???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ha denne avtalen med deg, Vampyra!! Virkelig! Jeg innser jo også at det bare er tull å veie seg annet enn på mandager, når vi har veiedag! Det er fryktelig slitsomt å bli deprimert pga vekta, slik jeg helt unødvendig ble igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...