Gå til innhold

Hva tenker dere defineres som brukerangrep i tråder her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det mulig? 🙄 Så til tider så tolkes alt her inne på KG som en seksuell fetish? 🤷🏼‍♀️

Ja, jeg liker husarbeid og det spiller nada rolle om jeg innimellom rydder bort sokkene til kjæresten (om jeg er i et forhold) eller til sønnen. Og jeg presiserer: av og til 🤦🏼‍♀️ Må man blande inn seksuell fetish i absolutt alt? 🤦🏼‍♀️ Bare på KG.. 

Anonymkode: 7e21a...26f

Nei, ikke alt tolkes som seksuell fetish her inne. Vil nok heller aldri skje.

Anonymkode: f5a84...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det mulig? 🙄 Så til tider så tolkes alt her inne på KG som en seksuell fetish? 🤷🏼‍♀️

Ja, jeg liker husarbeid og det spiller nada rolle om jeg innimellom rydder bort sokkene til kjæresten (om jeg er i et forhold) eller til sønnen. Og jeg presiserer: av og til 🤦🏼‍♀️ Må man blande inn seksuell fetish i absolutt alt? 🤦🏼‍♀️ Bare på KG.. 

Det var neppe ment seksuelt. 

Anonymkode: 9473b...34a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på spektret, TS? Det virker som om du leser alt veldig bokstavelig uten noen form for kontekstrelatert tolkning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Masochisme er det at noen mennesker henter seksuell nytelse fra egen smerte og/eller ydmykelse.

https://sml.snl.no/masochisme

Anonymkode: 3e59e...cef

Til dere over: Nei, jeg har ikke autisme. Men denne forklaringen jeg siterer her beskriver jo at det er en seksuell fetish. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kalle meg sadist= en som utøver vold. Det henger ikke på greip ut fra det jeg skrev. 

TS 

Det finnes mange idioter på KG. Folk legger meninger og ord som ikke står i ett innlegg og kaster de på deg. Bare henvis til eget innlegg og be de forklare. Da tier de som regel.

Anonymkode: d64b8...a70

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Til dere over: Nei, jeg har ikke autisme. Men denne forklaringen jeg siterer her beskriver jo at det er en seksuell fetish. 

Men begrepet brukes som sagt mye bredere i dagligtale.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/masochist?q=masochist

".... (informal) a person who enjoys something that most people would find unpleasant or painful"

Som andre har skrevet, så er det ikke uvanlig å bruke helt uten å knytte det til noe seksuelt.

Anonymkode: ce3fe...ba9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønte ikke betydningen av sadist fordi jeg tenker på en voldsperson. Og jeg ser ikke på meg selv som selvdestruktiv fordi jeg av og til har ryddet etter kjæresten. Har hatt en balansegang der, av og til, men ikke alltid.

TS 

TS jeg oppfatter deg som du egentlig ikke ønsker å rydde etter en mann. Du bare savner å ha en kjæreste. Sadist er ikke ordet jeg ville brukt om en som liker å rydde etter mannen. Men som andre sier så er det selvdestruktivt å være mannens "slave " på dette området.  Og jo mer du rydder når han roter, jo latere blir han gjerne,  og det blir ekstra mye for deg å rydde opp...

Anonymkode: bf831...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo langt mer masochistisk ut, det å stå på pinne for noen andre, og degradere seg på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (3 timer siden):

Det høres jo langt mer masochistisk ut, det å stå på pinne for noen andre, og degradere seg på den måten.

Som om jeg gjør dette hver dag? For det er virkelig ikke tilfellet. Greia er at jeg synes det er OK av og til. Jeg har aldri vært ei som tok all jobben i hjemmet i mine to forhold. Aldri hatt problemer med at mannen har rotet mye heller. Men fullt mulig at formuleringen min i den singeltråden ble tolket som at jeg skulle «stå på pinne for mannen». 🤦🏼‍♀️ Det var på ingen måte det jeg mente. Folk for bare tro det de selv vil her inne 🙈 

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som om jeg gjør dette hver dag? For det er virkelig ikke tilfellet. Greia er at jeg synes det er OK av og til. Jeg har aldri vært ei som tok all jobben i hjemmet i mine to forhold. Aldri hatt problemer med at mannen har rotet mye heller. Men fullt mulig at formuleringen min i den singeltråden ble tolket som at jeg skulle «stå på pinne for mannen». 🤦🏼‍♀️ Det var på ingen måte det jeg mente. Folk for bare tro det de selv vil her inne 🙈 

TS 

Jeg synes også det er koselig og pusle litt rundt mannen, som han synes det er koselig å pusle rundt meg. Jeg vasker klær, han skifter dekk, jeg vasker gulv, han har oppvasken. 

Jeg liker bedre husvasking enn mannen, sier seg selv jeg tar meste av det da. Jeg liker det jo. Man kan da ikke settes i bås på grunn av man gjør ting man liker i eget hjem.

Anonymkode: d64b8...a70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke tåle slik som man syns er over streken. Jeg rapporterer hvis noen setter kallenavn og karakteristikker på meg som er over min grense, hele tida. Hvis alle bare tåler alt så strekkes grensene for hva som er greit og det er ikke bra. Jeg driter litt i om ikke raportering blir tatt til følge, hovedsaken er at adminer ser at overtråkk skjer og at ikke folk gidder å finne seg i det. Hvorfor skal det være greit å være så slemme med hverandre? 

Anonymkode: e1889...025

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du er hårsår, synes folk her inne kan være veldig usaklige, og noen ganger direkte frekke for ingen grunn. Virker som at folk blir trigget og føler behov for å skrive passiv aggressive innlegg. Skjønner meg ikke på dem

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 12.10):

Det er første gang på de 3 årene jeg har vært på KG at noen har svart meg ufint.  

Dette er det eneste jeg reagerer på her. Hvordan i all verden har du fått til det?? 

Her inne får man kjeft når man minst venter det.

Anonymkode: e2c07...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er det eneste jeg reagerer på her. Hvordan i all verden har du fått til det?? 

Her inne får man kjeft når man minst venter det.

Anonymkode: e2c07...82c

Og når man forventer det 😂

Anonymkode: 80558...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...