Gå til innhold

Klarsynt - spørretråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk ! Det er ganske stille fra TJ. Ser du hva hen tenker eller hav skjer liksom ? 

Anonymkode: d66bf...01d

Det er mye på agendaen. Mye rot og unødvendig kluss, vanskelig å komme igjennom. Døren er liksom ikke helt åpen for kjærlighet, men ønsket er der!

ts

ja enig ! Blir mye surr og jeg er lei. Hva med VM eller KP ? 

Anonymkode: d66bf...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😊 Jeg vet ikke om dette går an å spørre om, men jeg prøver. Jeg mistet pappa for mange år siden, har han det bra der han er? Er han her hos oss? Har han noen beskjed til meg? ❤️

Anonymkode: 75e4a...b49

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her er det ingenting å hente. Dere vil gli fra hverandre om enn ufrivillig, dessverre. 

ts

Du kommer til å lykkes med et prosjekt du har tenkt på lenge. Dette vil igjen skape ringvirkninger som hjelper deg til å finne gnisten for å sette i gang en massiv livsstilsendring! :) Har du noe du har planlagt/tenkt på/ønsket å gjøre? Da bør du mobilisere det du har av tid og krefter til å gjennomføre nettopp det!

ts

Anonymkode: 276e3...4af

Jeg ønsker å bryte ut av et destruktivt forhold, for min egen skyld og mitt barns skyld. Men er usikker på om jeg vil lykkes, og hvordan livet blir etterpå. Det er så mye som må løses før livet blir bra. Økonomien blir kanskje aldri bra...

Anonymkode: 944e8...bb3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gamer dere? Det eneste jeg får opp er at dere spiller sammen?

ts

Jeg ser kjærlighet, men det ligger et stykke frem!

ts

Definitivt 😅 MEN, et godt menneske, det finnes ikke vondt i han!

Ts

Det er mye på agendaen. Mye rot og unødvendig kluss, vanskelig å komme igjennom. Døren er liksom ikke helt åpen for kjærlighet, men ønsket er der!

ts

Ja, eller det vil si, du har noe som bor i deg. For å vekke det må du lære deg å bruke nødvendige verktøy. Start gjerne med å sette deg godt inn i tarot - dette vil hjelpe deg med å åpne de kanalene som ligger latent i deg :) 

ts

Ja, meget! Jeg ser en lederstilling og mye penger :) 

ts

Her får jeg ikke opp noe tydelig syn, men rent intuitivt kan det virke som 2024 starter skikkelig tungt for deg, men det blir bedre mot sommeren!

ts

Interessante opplevelser. Det virker utvilsomt som at du har noen ekstra antenner. Det sies jo at barn har en 6. sans. Selv ble jeg kalt et fantasifullt barn, men jeg vet hva jeg så og hørte.

Ikke la noen fortelle deg at dine opplevelser ikke er ekte. Du står fjellstøtt i at du vet, fortsett med det.

Det du hørte i skogen var noe underjordisk og mørkt. Det var nok det du har innebygd - en sterk intuisjon som ba deg løpe derifra, og det var bra!

Ser du noe om hvorfor livet mitt i starten av 2024 starter tungt? 

Anonymkode: 1174d...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei😊 Jeg vet ikke om dette går an å spørre om, men jeg prøver. Jeg mistet pappa for mange år siden, har han det bra der han er? Er han her hos oss? Har han noen beskjed til meg? ❤️

Hei! Jeg hadde egentlig avsluttet tråden, men her må jeg bare svare!

Han er i lyset og har det godt ❤️ Han følger med på hvordan dere har det og gleder seg sammen med dere! På besøk holder han litt avstand, han vil ikke forstyrre.

Jeg får opp ordene: det går bra jenta mi

I tillegg oppfatter jeg noe i retning av at du må slippe dem inn. Jeg vet ikke hvem det evt dreier seg om, men det vet du kanskje selv :) 

ts

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg hadde egentlig avsluttet tråden, men her må jeg bare svare!

Han er i lyset og har det godt ❤️ Han følger med på hvordan dere har det og gleder seg sammen med dere! På besøk holder han litt avstand, han vil ikke forstyrre.

Jeg får opp ordene: det går bra jenta mi

I tillegg oppfatter jeg noe i retning av at du må slippe dem inn. Jeg vet ikke hvem det evt dreier seg om, men det vet du kanskje selv :) 

ts

Tusen hjertelig takk!! ❤️ Nå måtte jeg gråte en skvett, dette var sterkt❤️ Det «å sleppe dem inn», tror jeg må være noe generelt, for jeg har problemer med å sleppe folk helt inn, og det viser seg spesielt i den begynnende datingen jeg er i nå. Jeg er veldig redd for å dele sårbare ting, eller vise sårbare sider. 
Veldig veldig glad for at han har det bra❤️❤️❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 0.10):

Definitivt 😅 MEN, et godt menneske, det finnes ikke vondt i han!

Ts

En bitteliten oppdatering: fyren har ignorert meg fullstendig denne uken. Ser ikke på meg en gang. Så det ser ut til at jeg innbilte meg den kjemien jeg trodde vi hadde 😬 Er litt flau nå ja 😬

Anonymkode: 194d1...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte å spørre bare hvis tråden fortsatt er åpen. Jeg er ei dame 84-modell. Vært skilt et par år, og har et dypt savn etter å finne meg kjæreste, den rette. ❤️ De siste månedene har det vært så stille og jeg kommer meg liksom ikke videre i dating. Jeg har vært betatt av en mann på navn A som har fin personlighet, som jeg var tiltrukket av. Men han sa tidlig at det ikke kunne bli et forhold mellom oss. Jeg holder på å gi slipp på ham nå, føler jeg.  

K 38 

Anonymkode: 54694...265

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 19.21):

Så spennende! Jeg får opp at du må slappe av. Du er anspent. Dine hjelpere blokkerer deg for ditt eget beste - du er ikke helt klar enda. Slipp dem inn først. Har du noen ide om hvem de kan være?

Evnene mine er medfødt og nedarvet fra min tipp tipp oldemor. Hun er med meg og det er hovedsakelig hun som gir meg klarsyn 🥰

Lykke til på veien. Du kommer dit, men det krever nettopp at du åpner det tredje øyet. Nøkkelen bærer du i hjertet!

Tusen takk for svar. Eg har tenkt sånn på ditt svar i mange veker no, men kan liksom ikkje heilt finne ut av kven som kan vere mine hjelparar. 

Utanom dei "store" helgenane, men dei har nok viktigare oppgåver enn å hjelpe meg å opne mine kanalar 😄 Får jobbe vidare med saka.

Kan eg spørje: føler du beskjedane i kroppen? Eller ser dei for deg? Eg blir ofte veldig veldig varm i ryggen når eg jobbar med dette, og lurer om du evt også får det? Eller om det kan vere noko anna? 

Helsing 5 ❤️ 

Anonymkode: ff395...e27

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tusen takk for svar. Eg har tenkt sånn på ditt svar i mange veker no, men kan liksom ikkje heilt finne ut av kven som kan vere mine hjelparar. 

Utanom dei "store" helgenane, men dei har nok viktigare oppgåver enn å hjelpe meg å opne mine kanalar 😄 Får jobbe vidare med saka.

Kan eg spørje: føler du beskjedane i kroppen? Eller ser dei for deg? Eg blir ofte veldig veldig varm i ryggen når eg jobbar med dette, og lurer om du evt også får det? Eller om det kan vere noko anna? 

Helsing 5 ❤️ 

Så hyggelig å høre! De vil åpenbare seg for deg når du er klar. De som er deg nærmest gjerne de samme som er deg nærmest på den andre siden. Kan det være noen i familien din?

Jeg får bilder for mitt indre øye. Noen slår ned som et lyn og presser seg frem, andre er mer diffuse og trer tydeligere frem når jeg gir de rom for det. Atter andre kommer i drømme. Blir varm i kroppen, kjenner det vel mest kroppslig i form av at jeg blir fysisk sliten. Kan godt være at du blir varm i ryggen av arbeidet du gjør i denne sammenheng, det er jo hovedfartsåren for en hel masse nerver og informasjonsbaner i kroppen! 😊

Lykke til videre i arbeidet ditt - det er en mening med det du opplever på veien til målet!

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så hyggelig å høre! De vil åpenbare seg for deg når du er klar. De som er deg nærmest gjerne de samme som er deg nærmest på den andre siden. Kan det være noen i familien din?

Jeg får bilder for mitt indre øye. Noen slår ned som et lyn og presser seg frem, andre er mer diffuse og trer tydeligere frem når jeg gir de rom for det. Atter andre kommer i drømme. Blir varm i kroppen, kjenner det vel mest kroppslig i form av at jeg blir fysisk sliten. Kan godt være at du blir varm i ryggen av arbeidet du gjør i denne sammenheng, det er jo hovedfartsåren for en hel masse nerver og informasjonsbaner i kroppen! 😊

Lykke til videre i arbeidet ditt - det er en mening med det du opplever på veien til målet!

ts

Tusen takk for svar, kjære TS! :) 

Nei, har ikkje pipling på kven det kan vere. Men, som du skriv, dei vil nok komme når eg er klar. I mellomtida får eg jobbe med meg sjølv. 

Ja, eg blir varm i Ming Men- punktet, som sit i ryggen (direkte bak frå navelen). Dette punktet blir jo også kalla "Gate of Life", i kinesisk medisin. 

Eg kan heale andre*, men skulle så gjerne "sett" litt meir. Så eg kan hjelpe folk betre. 

Eg må berre takke for at du tok deg tid til å svare meg, i ein tråd som du egentlig har avslutta. Masse gode helsingar frå 5 🥰

* altså Universet kan helbrede gjennom meg. Det er vel litt greit å presisere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 16.55):

Hei. Tenkte å spørre bare hvis tråden fortsatt er åpen. Jeg er ei dame 84-modell. Vært skilt et par år, og har et dypt savn etter å finne meg kjæreste, den rette. ❤️ De siste månedene har det vært så stille og jeg kommer meg liksom ikke videre i dating. Jeg har vært betatt av en mann på navn A som har fin personlighet, som jeg var tiltrukket av. Men han sa tidlig at det ikke kunne bli et forhold mellom oss. Jeg holder på å gi slipp på ham nå, føler jeg.  

K 38 

Hei igjen. Har ikke fått med meg om den klarsynte er her, men hvis du følger tråden fortsatt, kunne du tenke deg å svare meg? Spør bare i tilfelle ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei igjen. Har ikke fått med meg om den klarsynte er her, men hvis du følger tråden fortsatt, kunne du tenke deg å svare meg? Spør bare i tilfelle ☺️

Hei!

Beklager, jeg leste ikke mye forespørsler etter at jeg hadde svart den første kvelden.

Jeg får opp B og et umiddelbart råd om å gi slipp på A! Du finner kjærligheten, faktisk rett rundt hjørnet :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei!

Beklager, jeg leste ikke mye forespørsler etter at jeg hadde svart den første kvelden.

Jeg får opp B og et umiddelbart råd om å gi slipp på A! Du finner kjærligheten, faktisk rett rundt hjørnet :) 

Hei TS😊 Kan jeg spørre om jeg bør gi slipp på S, eller om det er håp for oss hvis vi gir det litt mer tid? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei TS😊 Kan jeg spørre om jeg bør gi slipp på S, eller om det er håp for oss hvis vi gir det litt mer tid? ❤️

Det er lov å spørre, men jeg får dessverre ikke opp noe her!

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

- det er egentlig to S’er, to menn, denne ene er jeg i en begynnende datingfase med, og den andre har jeg aldri møtt, men tekstet med i 4 år. Sistnevnte snakker jeg så godt sammen med, og førstnevnte som jeg dater kommer jeg liksom ikke helt innpå. Ser du noe i fremtiden for meg med en av disse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er lov å spørre, men jeg får dessverre ikke opp noe her!

ts

Ok, tusen takk for at du forsøkte❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei!

Tusen takk for svar! ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 20.35):

Jeg ser en relasjon. Du vil møte noen som vil få betydning for deg på utstillingen. Resultatet ser jeg ikke, men du vil gå hjem derifra med et smil om munnen uavhengig av resultat for dette vil bli en god opplevelse for deg! 

En beskjed fra det åndelige: vær åpen og lytt, noen vil ha kontakt!

ts

Om du fortsatt er her TS; dette var totalt skivebom. Helgen var grusom, hunden endte upremiert og jeg er totalt knust, bare gråter og gråter. Møtte ingen som vil bety noe for meg fremover, følte meg tvert i mot lite velkommen ringside🙈

Anonymkode: e44ff...5d3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...