AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #21 Del Skrevet 9. september 2023 Du bør jo sjekke hvor brede setene er, og hvor bred du er når du sitter. Du skal sikkert sitte ved siden av et ukjent menneske, og hvor hyggelig er det å ta halve setet til vedkommende? Så bestill to seter, du har også med deg en baby, og be om belteforlengelse. Det skal ikke gå utover dine medpassasjerer at du tar mer plass enn andre. Anonymkode: 8552b...b2b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #22 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, man tar plassen til andre. Det gjør jeg også som er bredskuldret, jeg må sitte med skuldrene bøyd innover for å ikke ta plassen til andre. Man kan da være ærlig. Setene er smale, man har liten plass, når jeg som litt overvektig merker at det ikke skal mange kg til før jeg vil ese ut over andre, så vil en som er skikkelig overvektig ese ut over andre. Har ikke noe med å være slem å gjøre, man er realist. Anonymkode: d560e...bec Liker slike som deg som tar hensyn til andre og ikke bare tenker på seg selv😘 Anonymkode: 93142...e73 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #23 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Koster 9000 ekstra for et sete. Er jo ikke alle som har råd til det. Anonymkode: b314d...84f Så du mener at de som ikke er overvektig og betaler 9000kr for sitt sete, og ender opp med 1/2 sete fordi den overvektige opptar plassen, bare skal finne seg i det? Anonymkode: c2e05...b43 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #24 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg skal reise med familie og skal ikke sitte på siden av noen fremmede. Jeg er ikke så tjukk at jeg "eser" utover og tar sete til andre. Jeg lurer på om noen vet hvor lang beltene er på freebird flyene.. Anonymkode: b314d...84f 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #25 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg er enig i at vi skal vise hensyn til hverandre. Men hva skjer om personen foran deg legger ned flysetet helt ned? Skal du klage da? Altså høye og/eller overvektige må tenke deretter. Jeg vil ikke høre "kan du være så snill å rette opp setet ditt fordi jeg for vondt i beinet" Men jeg hadde gjort det forde fordi jeg er hensynsfull og siden du spurte på en høflig måte. Men å fly er veldig ukomfortabelt fra før. Anonymkode: 33d79...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #26 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skal reise med familie og skal ikke sitte på siden av noen fremmede. Jeg er ikke så tjukk at jeg "eser" utover og tar sete til andre. Jeg lurer på om noen vet hvor lang beltene er på freebird flyene.. Anonymkode: b314d...84f Trenger du belteforlengelse så vil du ese utover. Jeg har mye å gå på når det kommer til belte, og som nevnt er jeg ikke tynn. Anonymkode: d560e...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #27 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er enig i at vi skal vise hensyn til hverandre. Men hva skjer om personen foran deg legger ned flysetet helt ned? Skal du klage da? Altså høye og/eller overvektige må tenke deretter. Jeg vil ikke høre "kan du være så snill å rette opp setet ditt fordi jeg for vondt i beinet" Men jeg hadde gjort det forde fordi jeg er hensynsfull og siden du spurte på en høflig måte. Men å fly er veldig ukomfortabelt fra før. Anonymkode: 33d79...085 Jeg er høy og sliter når folk legger ned setet, heldigvis en praksis jeg ser veldig lite av, opplev 1 gang på ti år. Men klager ikke når de gjør det (tenker mitt så klart, litt sur innvendig). Skal jeg sitte i et fly mer enn 4 timer, så kjøper jeg ser med beinplass. Mine bein, mitt ansvar. Anonymkode: d560e...bec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #28 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trenger du belteforlengelse så vil du ese utover. Jeg har mye å gå på når det kommer til belte, og som nevnt er jeg ikke tynn. Anonymkode: d560e...bec Vet jo ikke om jeg trenger det, spørr jo om hvor lang beltene er på flyet. Anonymkode: b314d...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #29 Del Skrevet 9. september 2023 Er du så overvektig at du trenger belteforlengelse så bør du virkelig bestille 2 seter også. At du har med en baby på fanget i tillegg gjør 2 seter enda mer nødvendig. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært nødt til å dele 1/4 av setet mitt med den overvektige naboen, der jeg har sittet skvist og skjevt hele flyturen i respekt for den overvektige. Det er liksom greit? Og denne plassen er det meningen at jeg skal betale for på vegne av den overvektige? Nei, synes jeg. Og jeg er møkk lei av å bli behandlet slik. Ta ansvar, og bestill 2 seter. Har du ikke råd til det så har du ikke råd til å reise. Du kan ikke la andre og ukjente betale for deg. Anonymkode: 38af4...3cd 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #30 Del Skrevet 9. september 2023 En diger person med baby på fanget i tillegg, klart du må bestille to seter! Ikke bare tenk på deg selv. Anonymkode: b4b9b...8c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #31 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er høy og sliter når folk legger ned setet, heldigvis en praksis jeg ser veldig lite av, opplev 1 gang på ti år. Men klager ikke når de gjør det (tenker mitt så klart, litt sur innvendig). Skal jeg sitte i et fly mer enn 4 timer, så kjøper jeg ser med beinplass. Mine bein, mitt ansvar. Anonymkode: d560e...bec Jeg skjønner, men problemet er at du blir sur når folk bruker et system som er ment til brukes, de gjør ikke noe galt egentlig. Som sagt spør du meg på en høflig måte så vil jeg rette opp stolen min. Jeg vil ikke at du skal ha det vondt. Anonymkode: 33d79...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #32 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En diger person med baby på fanget i tillegg, klart du må bestille to seter! Ikke bare tenk på deg selv. Anonymkode: b4b9b...8c8 Hun skulle visst reise med mange kjente så vil vel dele sete med dem, men ser ikke hvordan man skal få plass til seg selv og en baby om man er veldig stor om man sitter bak noen. Legger dem sete ned 🫣 men er jo ikke sikkert familie synes setter så kult og få okkupert halve sete heller. Er det mulig om få foran ved nødutgangen, aner ikke om det er egen sånn babyseng på disse type fly Anonymkode: f5d48...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 9. september 2023 #33 Del Skrevet 9. september 2023 https://www.freebirdairlines.com/ Her kan du kanskje velge større sete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #34 Del Skrevet 9. september 2023 Ser dem har noe som heter xlseat ta og sjekk ting opp nå, ikke vent til siste min da det er for seint og gjøre det beste ut av det Anonymkode: f5d48...888 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #35 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner, men problemet er at du blir sur når folk bruker et system som er ment til brukes, de gjør ikke noe galt egentlig. Som sagt spør du meg på en høflig måte så vil jeg rette opp stolen min. Jeg vil ikke at du skal ha det vondt. Anonymkode: 33d79...085 Klart jeg blir sur innvendig, jeg sitter dårlig. Men jeg synes ikke det skal gå utover deg, ergo holder jeg det inni meg. Jeg vet det er meg og ikke deg. Er da ikke et problem at jeg er sur inni meg? Går da kun utover meg. Anonymkode: d560e...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #36 Del Skrevet 9. september 2023 Leser dere ikke svarene?? Hun flyr med mannen og barna sine og "eser" ikke utover setene til noen fremmede. Anonymkode: 36f04...770 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #37 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Leser dere ikke svarene?? Hun flyr med mannen og barna sine og "eser" ikke utover setene til noen fremmede. Anonymkode: 36f04...770 Takk du🥺 Blir overrasket over svarene.. Anonymkode: b314d...84f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #38 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk du🥺 Blir overrasket over svarene.. Anonymkode: b314d...84f Reise sammen betyr ikke at man nødvendigvis får sitte ved siden av hverandre hvis man ikke bestiller sete. Anonymkode: d560e...bec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #39 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk du🥺 Blir overrasket over svarene.. Anonymkode: b314d...84f Slemme folk. 🤗 moren min er veldig stor og rund, hun får setebeltet på seg på de fleste fly, hun har også blitt tilbudt forlengere. Dette er vanlig. Anonymkode: 7cae4...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #40 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slemme folk. 🤗 moren min er veldig stor og rund, hun får setebeltet på seg på de fleste fly, hun har også blitt tilbudt forlengere. Dette er vanlig. Anonymkode: 7cae4...5ab Er man slem fordi man forteller fakta? Ingen her har harselert. Hvor lett krenket kan folk være? Anonymkode: d560e...bec 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå