AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Hei🧡 Jeg fikk kjempelite beige/lysebrun utflod i går. I dag fikk jeg en liten blødning/spotting som var lys rød/brun aktig. Jeg har ingen smerter og det kommer ekstremt lite på papiret, men noe farge er det der. Dere med erfaring; kan dette være begynnelsen på en spontanabort eller kan det være noe helt ufarlig? Jeg er i uke 6🫶🏻! Anonymkode: c2444...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Del Skrevet 8. september 2023 Hvis du bare leser ett av de andre 100 innleggene som omhandler det samme så ville du sett at det ikke er noe fasit på. Men ville ikke bekymret meg med mindre det var ferskt blod i mengder eventuelt fulgt av smerter. Anonymkode: a37d2...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 Vet at det er skummelt, men husk at det er mer sannsynlig at det går bra enn at det går dårlig 😊 Anonymkode: 22d2c...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vet at det er skummelt, men husk at det er mer sannsynlig at det går bra enn at det går dårlig 😊 Anonymkode: 22d2c...293 Tusen takk for et fint svar🧡 Jaa, ganske skummelt - men på en annen side er det ikke noe å få gjort noe med🌸 Anonymkode: c2444...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå