AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #1 Del Skrevet 7. september 2023 (Ok, tar dette her, siden det er et historisk spørsmål og ikke et mote-spørsmål). Jeg er klar over at motebildet stadig endrer seg, som med kepsen man snur bak eller utsvingte bukser, men disse var populære bare i et kort tidsrom. Flosshatter, derimot, var en del av motebildet i flere århundrer før de plutselig forsvant. De var heller ikke upraktiske, i motsetning til, for eksempel, pudderparykker, som jeg forstår falt ut av mote. Så, hva er grunnen til at folk ikke bruker dem lenger? Anonymkode: 6cd9c...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2 Del Skrevet 7. september 2023 motebildet endrer seg stadig Anonymkode: 558b0...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #3 Del Skrevet 7. september 2023 Passer liksom ikke til dagens klær tror jeg Anonymkode: 7dcf7...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 https://en.wikipedia.org/wiki/Top_hat Anonymkode: 5b4b0...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå