AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #41 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (8 timer siden): Fått det bekreftet nå. Jeg kommenterte på en gammel tråd der mange hadde affærer på gang. Som vanlig kom en av de gamle kg ringrevene og klagde på at jeg gjenåpnet en gammel tråd, men... det viste seg etter litt at hun var en av damene som hadde hatt en affære i den tråden. Ikke rart hun klagde så innmari. Dette er grunnen til at ringrevene på kg ikke vil at vi skal kommentere på gamle tråder: De ønsker å begrave sin suspekte fortid!👍 De aller mest suspekte historiene til "ringrevene" ble slettet fra arkivet for maange år siden Anonymkode: b64d7...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 8. september 2023 #42 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (11 timer siden): Fått det bekreftet nå. Jeg kommenterte på en gammel tråd der mange hadde affærer på gang. Som vanlig kom en av de gamle kg ringrevene og klagde på at jeg gjenåpnet en gammel tråd, men... det viste seg etter litt at hun var en av damene som hadde hatt en affære i den tråden. Ikke rart hun klagde så innmari. Dette er grunnen til at ringrevene på kg ikke vil at vi skal kommentere på gamle tråder: De ønsker å begrave sin suspekte fortid!👍 Det er nok mer din opptreden som moralpoliti. Men ta gjerne å lag en tråd om de moralske aspektene ved affærer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 8. september 2023 #43 Del Skrevet 8. september 2023 6 hours ago, Flintis said: Et råd er jo uansett et råd og da blir det jo opp til den som får det å følge det. Men om rådet kommer 8 år etter de hadde problemet så har det etter all sannsynlighet løst seg på en eller annen måte for lenge siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 8. september 2023 #44 Del Skrevet 8. september 2023 Kipling skrev (1 minutt siden): Men om rådet kommer 8 år etter de hadde problemet så har det etter all sannsynlighet løst seg på en eller annen måte for lenge siden. Det har du rett i, samtidig kan problemstillingen være aktuell for andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #45 Del Skrevet 8. september 2023 Flintis skrev (2 timer siden): Det har du rett i, samtidig kan problemstillingen være aktuell for andre. Da burde man egentlig klare å opprette deres egen tråd altså. I stedet for å dra opp andre tråder som er femten år eller tjue år gamle liksom... Anonymkode: bc1a3...0be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #46 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (10 timer siden): Men det er frustrerende å ikke få lov til å kjefte på noen bare fordi tråden er to-tre år gammel. Ofte er disse brukerne fremdeles aktive og leser svarene Jeg har sett deg i flere tråder. Du virker helt besatt av å "kjefte" og "ta" folk (spesielt damer) som har gjort noe umoralsk for flere år siden. Søker og "roter" rundt for å dra frem eldgamle tråder ....... Hviken glede og tilfredstillelse får du av det ? Har du det helt bra med deg selv ? Anonymkode: 57f43...4ca 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #47 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) 3 hours ago, Flintis said: Det er nok mer din opptreden som moralpoliti. Men ta gjerne å lag en tråd om de moralske aspektene ved affærer. "Uææh moralpoliti"! Du går så bare på repeat, utvid ordforådet ditt. Endret 8. september 2023 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #48 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har sett deg i flere tråder. Du virker helt besatt av å "kjefte" og "ta" folk (spesielt damer) som har gjort noe umoralsk for flere år siden. Søker og "roter" rundt for å dra frem eldgamle tråder ....... Hviken glede og tilfredstillelse får du av det ? Har du det helt bra med deg selv ? Anonymkode: 57f43...4ca Med så mye dårlige ting som skjer i verden, nei. Mitt mål er å ikke la det lenger plage meg, men da må jeg først prate det ihjel så jeg blir lei det. I mellomtiden får du bare tåle å se gamle tråder gi deg flashbacks i ny og ne. Endret 8. september 2023 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #49 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Få deg en hobby. Anonymkode: be74b...586 Det er jo flott hobby det her... Endret 8. september 2023 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #50 Del Skrevet 8. september 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: De aller mest suspekte historiene til "ringrevene" ble slettet fra arkivet for maange år siden Anonymkode: b64d7...b0f Nei, tro du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. september 2023 #51 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (14 timer siden): Trenden er klar. Det er kun de med skjeletter i skapet som bryr seg om gjenåpning av gamle tråder, hvorfor skulle de ellers bry seg. fordi problemstillingen er utdatert og ikke lengre relevant kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #52 Del Skrevet 8. september 2023 1 minutt siden, Carrot said: fordi problemstillingen er utdatert og ikke lengre relevant kanskje? Nei det er ikke grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. september 2023 #53 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke grunnen. vel, det er min grunn og jeg har vært her ganske lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #54 Del Skrevet 8. september 2023 1 minutt siden, Carrot said: vel, det er min grunn og jeg har vært her ganske lenge Da bruker du ikke hodet ditt godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. september 2023 #55 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (11 minutter siden): Da bruker du ikke hodet ditt godt nok. 🤯 digger folk som setter seg til doms over andre basert på egne evner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 8. september 2023 #56 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (38 minutter siden): "Uææh moralpoliti"! Du går så bare på repeat, utvid ordforådet ditt. Tok kortversjonen i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #57 Del Skrevet 8. september 2023 4 minutter siden, Carrot said: 🤯 digger folk som setter seg til doms over andre basert på egne evner.. Problemstillingen ikke lenger gyldig? Du bruker feil ord. Hvis en gammel tråd handler om voldtekt og jeg kommenterer på den så er problemstillingen angående voldtek fremdeles gyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #58 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (26 minutter siden): Det er jo flott hobby det her... Yep, if ur Hannibal Lecter. Anonymkode: be74b...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8. september 2023 Forfatter #59 Del Skrevet 8. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Yep, if ur Hannibal Lecter. Anonymkode: be74b...586 Actually I am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. september 2023 #60 Del Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (10 minutter siden): Problemstillingen ikke lenger gyldig? Du bruker feil ord. Hvis en gammel tråd handler om voldtekt og jeg kommenterer på den så er problemstillingen angående voldtek fremdeles gyldig. men nå var ikke DET temaet du brukte i utgangspunktet, og en gammel voldtekt er kanskje ikke helt stuereint å dra frem for den det gjelder om man gjør det kun for å påtvinge dem sin egen mening laaaang tid etterpå.. så jo, jeg mener fortsatt at det å dra opp gamle tråder for sin egen del kanskje ikke er noe man bør gjøre, spesielt siden du lett kan opprette en ny tråd med din mening på et team spm er så generelt som det du nå bruker som argument. Så det du ønbsker oppnå er å fremstille alle som ikke er som deg som noe mindre enn det du ser deg selv som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå