Anette84 Skrevet 4. november 2002 #1 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg fant en lapp her ved siden av dataen som det stod "verdande" på... jeg bare lurer på hva det er jeg? :D HUsker ikke hvorfor jeg har skrevet det... Er det kanskje p-piller? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2002 #2 Del Skrevet 4. november 2002 Urd, Verdande og Skuld er så vidt jeg vet skjebnegudinnene i norrøn mytologi. Mulig at Verdande har blitt brukt som navn på et eller annet i en annen sammenheng, det vet jeg dessverre ingen ting om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. november 2002 #3 Del Skrevet 4. november 2002 For øvrig er Verdande og en kjekk bruker som jeg ikke har sett her inne på lenge... Kom tilbake, Verdande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #4 Del Skrevet 6. november 2002 Verdande er en forening for jenter som studerer informatikk. På deres hjemmside http://www.stud.ifi.uio.no/%7Everdande/ kan du bl.a. finne enkle kurs i HTML-programmering og mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 6. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. november 2002 fler forslag? off nei.. har ikke anelse hva jeg har brukt det til jeg, men men.. ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå