*Emma* Skrevet 1. mai 2006 #101 Del Skrevet 1. mai 2006 I dag fikk jeg mail fra damen med kjolen, hun sier den er sendt så den bør være hos meg om en ukes tid. ← Så bra Elise!!! Det var godt å høre! Gleder meg til å høre hvordan den er og kanskje få se noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå har kjolen kommet. Den ser veldig fin ut, men passer jo ikke HELT allikevel da... Den er dessuten fryktelig krøllete og full av bretter akkurat nå, så nå skal den få henge et par dager før jeg prøver igjen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. mai 2006 #103 Del Skrevet 10. mai 2006 Få se få se få se få se!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. mai 2006 #104 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva var feil? Eller hva passet ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 10. mai 2006 #105 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 27. juni 2006 Aiaiai, tiden går! Det er nå 1 mnd og 2 dager til bryllupet. Har hatt mye å gjøre i det siste med flytting og utvasking av leilighet, men nå har jeg ferie og er kvitt leiligheten, så nå må jeg nesten gjøre noe. Lager en liten liste... -bestille mat -kjøpe skjorte til gubben (da må han nesten være med da... men skal han ha slips på seg, tro?) -bestille blomster -fikse ønskeliste hos Tilbords, nå er det mange som spør... -kjøpe barbermaskin i morgengave til gubbingsen -bestille voksing av legger -sjekke pris og kanskje bestille negl-greier -bestille spray-tan -ringe sy-tanten min og spørre om å få komme opp med kjolen -kjøpe nattkjole og litt undertøy Og ellers så aner jeg ikke om vi er i rute eller ikke. Hadde møte med vigsleren vår denne uka, og det var kjempeknall! Hun var en nydelig dame og jeg gleder meg kjempemye til å høre talen hennes om menneskeverd, kjærlighet og oss. Var inne hos snuppa en liten tur og da hørte jeg hun spørre han om han kunne beskrive meg, og det var så utrolig nydelig å høre på. Kanskje et snev av panikk her, men ikke panikk for å gifte seg, men panikk for om jeg får i stand alt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 28. juli 2006 Tror ikke jeg egner meg til å ha noe som helst på internett som skal oppdateres jevnlig. I morgen er dagen her, og nå sitter vi her og glor på tv og sitter på nett som en helt vanlig annen dag. Har spist pizza og drikker cola, og diskuterer hvem som skal stå opp med barnet i morgen. Har faktisk alt under kontroll, og er veldig fornøyd med hvordan det ser ut både inne og ute med borddekking og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. juli 2006 #108 Del Skrevet 29. juli 2006 Men det er ikke en vanlig dag!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Kos dere masse i dag og bare nyt gleden!! Lykke til og gratulerer sååååååå mye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå