Gå til innhold

Elises bryllupsdagbok

Elise_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott dagbok du har. Har fulgt med en stund, men ikke somlet meg til å skrive noe! Synes du er kjempeflink til å finne fine ting bllig her og der. (Jeg gikk fullstendig berserk på ebay når jeg først fant noe... så billig ble vel ikke totalen, men jeg fant da mye fint.)

Kjempefint smykke!

Gleder meg masse til å høre hvordan det går med kjolen. Det virker jo som andre er fornøyde, og det lover jo godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dagbok du har. Har fulgt med en stund, men ikke somlet meg til å skrive noe! Synes du er kjempeflink til å finne fine ting bllig her og der. (Jeg gikk fullstendig berserk på ebay når jeg først fant noe... så billig ble vel ikke totalen, men jeg fant da mye fint.)

Kjempefint smykke!

Gleder meg masse til å høre hvordan det går med kjolen. Det virker jo som andre er fornøyde, og det lover jo godt! ;)

Så hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_nanook

Hei Elise! Har du fått kjolen ennå da? Jeg bestilte også fra samme sted. Nydelig kjole, men kom tilbake altfor liten. Har prøvd å ringe henne, men tar ikke telefon og svarer ikke på mail.. Må si det er ergerlig men håper nå at sydamen her i byen kan få sydd den ut. Tror de bommet på 9 og 6 i målene for det mangler tre cm over bysten. he he.

Får håpe det går bedre med deg da. Kjolen er jo helt nydelig, men ikke laget i samme stoff. Er jo ikke silke i disse, som det sikkert er i orginalkjolene. Er spent på hvordan din blir... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått kjolen enda nei. Fikk mail i går med spørsmål om jeg kunne kontrollsjekke et par mål, så da skulle det ikke ta så lang tid (det var lengden på kjolen hun lurte på) før den var ferdig. Om de bommer med 3 cm over puppene gjør neppe noe for meg, for jeg har nettopp sluttet å amme og de krymper vel nesten dag for dag nå. ;) (Men det er jo egentlig litt horribelt at de har bommet da, det må jo gå an å klage på...)

Har sendt en mail tidligere som jeg ikke har fått svar på, det er litt irriterende da. Og nå har det gått 45 dager tror jeg, og det skulle ta 30-45 dager. Men om den ikke er ferdig sydd nå så tar det vel minst 2 uker til kanskje?

Er utrolig spent på hvordan den kommer til å se ut på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Hadde visst bursdag i går. ;) Den ble feiret med litt for mye alkohol kan man si... så nå er det svært lenge til neste fest tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gratulerer med dagen som gikk!

Har sittet og lest gjennom dagboken din:) Da jeg fikk forlovelsesringen min var den 7 størrelser for stor!!! Kjæresten min hadde sett den og visste den var -meg-, og de hadde ingen mindre i hele byen. Vi fikk tatt den inn gratis siden det var en ny ring! Dere har sikkert fått ordnet med deres ringer nå, men tenkte bare å si det likevel!

Ellers er ganske mange av linkene dine ikke aktive lenger, så jeg er veldig nysgjerrig på hvordan de ulike tingene ser ut!! :)

Og jenta di var helt nydelig i den lille kjolen du har funnet!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en sjekk på linkene senere, flott at du sier ifra. Tror endel av det er linket fra auksjonene på QXL, og det blir jo sikkert fjernet etter hvert, det tenkte jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, plutselig en dag dumper den vel ned her og. ;) Får ikke svar på mail, så av og til får jeg plutselig litt panikk og tenker at jeg har sløst bort 4500 kr...

En annen ting er at jeg har sluttet å amme, og når jeg da har hørt 2 stk som også har fått kjoler som er for store over puppene så er det vel VELDIG sannsynlig at det samme skjer med min. Men da får vi ty til litt ekstra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endret på hovedinnlegget... fjernet alle linker. ;) Det var jo nesten ALLE som ikke funket. Men det er fordi det lå hos QXL og auksjonene er ikke aktive lenger derfor er bildene fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag fikk jeg mail fra damen med kjolen, hun sier den er sendt så den bør være hos meg om en ukes tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...