*Emma* Skrevet 29. januar 2006 #21 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var jo bra! Har tittet litt og syns ikke jeg fant noen til under 1.000kr på de norske sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 29. januar 2006 Kanskje den nr 2 her hadde vært noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. januar 2006 #23 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Nei nei nei absolutt ikke....jeg syns av en eller annen grunn (tråkker sikkert noen på tærne nå) at sånne stroppekjoler ser litt sånn "sleasy" ut på småjenter...den ser liksom så "voksen dame kjole" ut. Jeg ser for meg noe sånnt som dette. http://cgi.ebay.com/WHITE-PRINCESS-BRIDAL-...1QQcmdZViewItem (Får ikke til å legge linken inn i teksten jeg...blånn....) Men jeg venter m å kjøpe kjole til henne - må kjøpe til megselv først også tar jeg en som passer til min Men tusen takk for tipset altså!! Og jeg likte den du hadde - med ermer liksom Endret 29. januar 2006 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, planen min var også å kjøpe kjole til meg selv først og så vente med hennes, men fikk det bare ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. januar 2006 #25 Del Skrevet 29. januar 2006 Det er ikke lett da - jeg har veldig lyst til å bare kjøpe den der....men jeg får vente....for jeg har sett at de har ganske mange i samme stil...noen med litt mindre stæsj på. Og de er jo sååå billige og da! Den der koster 20$ (frakten er faktisk mere enn kjolen.....25$) Så med moms, toll og alt blir det ca 400kr!! I think I love Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 29. januar 2006 Åå, nå fikk jeg nesten lyst til å avbestille. Har nemlig anledning til å bestille fra usa TIL usa, og dermed unngå alt annet ekstra enn usa-frakt... Vel vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. januar 2006 #27 Del Skrevet 29. januar 2006 Oi ja da sparer du jo masse og....jeg har sett kjoler helt ned i 8$ Men den var jo fin den du hadde også da.....) Jeg søkte forresten på "Flower girl 2" på Ebay - om du ville lete..... (Str 2 skal være ca 2 år tror jeg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 31. januar 2006 Drømmeplassen min å gifte seg er for det første DYR å leie, og for det andre opptatt alle dagene som var aktuelle for oss. Måtte i tilfelle venta til september, og det vil vi ikke. Har ringt HEF i dag, og det koster 3000 kr å gifte seg med de. Jeg trodde det var 1500 kr, så da blir det også en liten sprekk i budsjettet. Har meldt meg inn, så når innmeldingen er ok skal vi bekrefte bestillingen av bryllupet. Datoen er nå satt til 29.juli. :D Har i tillegg i dag printet ut skjema for prøving av ekteskapet, forlovererklæringer og navneendringsskjema, så da har jeg det klart. Og sånn bortsett fra det så vet jeg neimen ikke helt hva jeg skal gjøre... Må vel kanskje prøve kjoler snart og tenke på utforming av innbydelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. januar 2006 #29 Del Skrevet 31. januar 2006 Titei! Kjempe søt kjole du har kjøpt til snuppa. Hun kommer til å bli så vakker. Det skal bli gøy å følge planleggingen mot bryllupet. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå er jeg GRETTEN! Fikk ringene i dag, og det er virkelig de nydeligste ringene jeg har sett i hele mitt korte liv. Kjempesøte!! Men min er så stor at den nesten faller av hvis jeg rister litt på hånda. Arg og pokker altså. Har jo vært hos gullsmed her og testa størrelser på ringer. Tror jeg skal tusle ned i byen og høre om pris på å justere, dersom det er mulig. En annen ting er at det ikke er plass til å gravere inn mer inni ringen, så da er det ikke plass til bryllupsdatoen i min ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg funnet grunnen. Jeg har prøvd ringstørrelse på FEIL HÅND! Så nå går jeg rundt her med ringen på venstre hånd, fordi den faller av hvis jeg har den på høyre. Ellers: Samboeren min har ringt rundt til litt cateringfirmaer i dag, og vi har forsåvidt bestemt oss for hvem vi vil bruke. Det er positivt. Diskusjonen nå går på om vi bør ha noen til å hjelpe til i bryllupet, til å stable i oppvaskmaskin og sånn. Han mener at vi bare kan få familien til å hjelpe til med det, mens jeg mener at vi bør ha et par stykker som har kjøkkentjeneste og får betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2006 #32 Del Skrevet 3. februar 2006 Håper det ordner seg med ringene da Elise. Men er du kjeivhendt?! (Hvordan skriver man det egentlig?!) For jeg er størst i høyrehånda ihvertfall..... Jeg tror nok ikke jeg ville bedt gjestene rydde opp etter maten nei. Du har ikke noen venner/kjente som ikke skal i bryllupet som kan hjelpe til da? Eller noen andre dere kan betale littegrann liksom. Sånne 12-14 år gamle jenter sier vel ikke neitakk til noen hundrelapper?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 3. februar 2006 Vi må nok ha noen til å ordne på kjøkkenet ja. Skal prøve å få han til å forstå at han tar feil. Har flere aktuelle kandidater iallefall. Både pekefinger, langefinger og lillefinger er større på høyrehånda, det er bare ringefingeren som er mindre der og større på venstre. Er høyrehendt. Men NÅ passer ringen da, nå er jeg varm, trøtt, har spist potetgull og har sikkert litt vann i kroppen. Så jeg har nok målt riktig, bare på feil tidspunkt i forhold til hvordan kroppen er. Vel vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 4. februar 2006 Var innom en gullsmed i byen for å høre om pris på å forminske ringen, og hun kunne ikke gi meg pris før den var sendt inn til de som skulle fikse det, men så målte hun ringen, og den er over 1 størrelse for stor i forhold til hva jeg bestilte. Nesten 1,5 størrelse for stor faktisk. Da er det jo plutselig en reklamasjonssak, så da regner jeg med at det ordner seg. Får ringe gullsmeden jeg handlet fra til mandag tenker jeg. Ellers har jeg kjøpt sko i dag! Det var et impulskjøp, for jeg har hele tida tenkt at sko er et mareritt for meg, jeg går jo fortsatt på joggeskoa mine på tredje året og har aldri riktig sko til forskjellige anledninger, og plutselig stod jeg der med et par pene hvite sko på bena som faktisk PASSET! Føttene mine er ikke av de enkleste, så jeg var liksom bare nødt. Har kikket litt på denne kjolen på internett, og det blir bare ca 1100 kr tror jeg. Det er jo billig, og busjettet mitt trenger at noe blir billigere enn forventet iallefall. Men vet ikke helt om kroppen min passer til sånn kjole, så da er jeg nødt til å finne en lignende i byen og prøve tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 4. februar 2006 Og så viser det seg selvfølgelig at det er jeg som har bestilt feil... Jeg har klikket på feil størrelse da jeg bestilte ringene. Nå er jeg skikkelig irritert og deppa pga dette. Det skulle jo være så perfekt når vi fikk ringene, også er det bare tull og tøys. Note to self: husk å trippelsjekke før viktige avgjørelser blir tatt. Hmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå har jeg lagt ut bilde av skoene jeg har kjøpt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 5. februar 2006 #37 Del Skrevet 5. februar 2006 Så kjipt med ringene Elise.......men det koster vel ikke så mye å fixe dem?! Er det bare din som er for stor eller han også? Kan liksom ikke tenke meg at det koster så veldig mye å fikse en ring bare....det går sikkert bra vettu Kjempe fin kjole....men akkurat som "min" var "too much" for deg er denne "not enough" for meg...thihi....men det er bra det finnes kjoler som gjør oss begge fornøyde da!! Og jeg kan ikke skjønne at den ikke skal passe din kropp...du var da både slank og søt sist jeg så deg Fine sko og..grattis med all shoppingen.....gleer meg sååå tild et er min tur. Skal du ha slør eller tiara? Eller kanskje begge deler (det skal selvfølgelig jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 11. februar 2006 Liten oppdatering igjen. Samboeren min har klart å miste forlovelsesringen. Vel vel. Den er forsikret så han får ny da... Men kjipt allikevel. Den nye må tas inn (kanskje de bare lager en litt mindre i første omgang...), og min er i dag levert inn til å forminske. Har kjøpt meg billig-kjole på QXL, men aner ikke om jeg vil bruke den eller ikke. (450 kr...) Har også kjøpt meg tiara (qxl), slør, hansker og hårdingser (lisenett.no) til meg, og underskjørt til lille frøkensnuppa. Bestilte en veske fra restekurven også, men den var visst utsolgt uten at de hadde fått oppdatert sida da jeg bestilte. Det var synd for den var innmari fin... Men nå er alt tilbehøret kjøpt i farge som matcher kjolen, så hvis jeg bytter kjole bør den også være i samme farge. (Ivory...) Titter litt på en annen kjole på QXL nå, men skal ikke gjøre flere forhastede beslutninger nå. Var innom brudesalongen i byen i dag og tittet litt, spurte om pris på sjakett, og det koster 2000 kr å leie fullt antrekk. (vet ikke om det er med sko også da?) Så da lurer jeg på om ikke vi kanskje skal vurdere å kle opp mannen litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. februar 2006 #39 Del Skrevet 11. februar 2006 Håper du legger ut flere bilder Elise. Er veldig spent på den råbillige kjolen din...og alt det andre stæsjet også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise_ Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 11. februar 2006 Her er underskjørtet jeg har bestilt til snuppa. Her er frøkna i kjolen sin. Håper hun ser litt mer feminin ut til sommeren, det gjør seg kanskje med litt lenger hår. Her er billig-kjolen. Har nå lagt inn bud på et underskjørt, håper det gjør seg sånn at den blir en god del finere. Kjolen er todelt og skjørtet henger på en veldig rar måte. Bildet er mobil-bilde og derfor dårlig kvalitet. Og her er hårspennedingsene jeg har kjøpt. (6 stk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå