AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #41 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei , det trenger ikke å si noe. Om moren var distansert, uinteressert, fraværende, null kjærlighet og så videre så er jo det verre enn utroskap. Sier ikke at det er slik i denne saken, men sier at før du har kunnskap om bakgrunnen, så er det ikke sikkert utroskap er den verste delen av historien. Folk som deg, som er kronisk ensidig i fordømmelsen, synes jeg synd på. Snever er ditt mellomnavn. Anonymkode: af83a...48d 😂 ja for all del, er jo plent umulig å skille seg om man ikke har det bra i ekteskapet, eller? Du vet det går an å gjøre ting i den rekkefølgen. Ingenting forsvarer utroskap, det du kommer med er bare unnskyldninger. Anonymkode: 0bf6e...aaf 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #42 Skrevet 7. september 2023 Carrot skrev (5 timer siden): problemet er at du tenker at du har en rolle i relasjonen dem imellom, og det har du ikke. Han er din far men han er også en mann, indivit, menneske og har som alle andre gjort ting han må få ha i fred for sine barn. Han som far har ikke endret seg på noen måte, det er ikke deg han har vært utro mot - du har ikke noen rollei dette, la det ligge til han evt en dag selv forteller. Dette er veldig naivt å tro. Hans utroskap har jo i stor grad gått ut over ts og ts sitt liv. Hans valg om å være utro ødela ts sin kjærnefamilie, klart det angår ts. Anonymkode: ea270...86c 4 1
flusa Skrevet 7. september 2023 #43 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er du til å bestemme det? En skilsmisse endrer totalt livet til barna der må flytte mellom to hjem. Utroskapen skaper også stor smerte for den parten som blir bedratt. Selvfølgelig har TS rett til å være skuffet over faren sin som rev opp et hjem, og skapte unødvendig smerte for moren til TS. Anonymkode: 2573a...631 Jeg bestemmer hva jeg selv skal tro og mene. Kan forstå at hun er skuffet,men for faen,de voksne har et liv. Trives de ikke i et forhold,nei vel,så finner de seg en ny! Jeg mener at utroskap er no dritt, men gjort er gjort i dette tilfellet. Hva faen har ungene med om foreldrene er utro?? Hvorfor skal ungene få vite absolutt alt de voksne driver på med? Man kan være så forbanna sur,sint,skuffet man bare gidder,men dette er noe som ikke kan forandres på. Lev for faen livet ditt videre, foreldrene dine har funnet seg nye partnere. Og har det sikkert veldig bra. Jeg er sikker på at det er mye de skulle ønske de kunne gjort annerledes i løpet av livet ditt, men man kan ikke endre på det som er gjort. Kan du ikke heller være glad for at foreldrene dine har det bra? Jeg snakker som en mor selv. For at jeg kan sørge for at barnet mitt skal ha det godt,så må JEG ha det bra også. Hvis jeg har det forjævlig, så klarer jeg ikke å sørge for at de rundt meg har det bra heller. Så man må faktisk tenke litt på seg selv også. Ikke bare på barna. Noen ganger tar man noen avgjørelser som man angrer på,men dette er som regel noe man pleier å lære av.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #44 Skrevet 7. september 2023 Vil du egentlig vite grunnen til at faren din var utro? Vil du ha kanskje veldig ubehagelige opplysninger om moren din? Ikke spør hvis du ikke tåler alle svarene som potensielt kommer. Anonymkode: 66d83...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #45 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vil du egentlig vite grunnen til at faren din var utro? Vil du ha kanskje veldig ubehagelige opplysninger om moren din? Ikke spør hvis du ikke tåler alle svarene som potensielt kommer. Anonymkode: 66d83...ad5 Jeg pleide å tenke at han var et godt menneske, men er mer usikker på det nå. Tror likevel ikke han hadde hengt ut mamma uten grunn på den måten, bare fordi jeg kanskje sier at jeg vet om dette. Hun mente ikke å fortelle meg det, og jeg prøvde å få henne til å fortelle mer uten at hun egentlig ville, så vet ikke detaljer og tror det er til det beste. Jeg forstår jeg ikke har noe med grunnen til at han gikk fra oss, men jeg tenker at det uansett ikke finnes en god grunn å bedra kone og barn for en annen. De fleste som eier empati er imot utroskap. Jeg er skuffet og sint over at min far og stemor har sittet og snakket om hvordan de møttes, der de tydeligvis har løyet/jeg og mamma ventet på ham hjemme mens han traff henne? Anonymkode: d5235...d18 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #46 Skrevet 7. september 2023 Jeg vet ikke hva slags forhold du har til din far. Men det burde i utganspunktet være helt greit for et barn å snakke om ulike ting med foreldrene sine. Hvis han reagerer negativt på det så sier det mer om ham enn om deg. Din mor burde kanskje ikke fortalt det i utgangspunktet, men slike skjeletter har det med å dukke opp på en eller annen måte uansett. Hvis hun vet det så er det garantert flere som vet. Det var han som valgte å være utro. Han kunne ha valgt å jobbe med forholdet til sin kone for å bevare familien. Det er ikke slik at man er forpliktet til å forlate hverandre i det øyeblikket følelsene tar en liten pause. Selvsagt påvirker det barn når en familie brytes opp. Hvordan det har påvirket deg og hva du føler rundt dette er det bare du som eier! Jeg håper at din far er i stand til å møte deg på dine følelser, og ta ansvar for måten hans valg har påvirket deg. Anonymkode: d9ff2...da6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå