liv Skrevet 20. januar 2006 #1 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg sogner til Ullevål nå men vet ikke hvor etter at vi flytter så jeg kommer til å søke meg til Ullevål nå snart. Har hørt at en bør søke ganske tidlig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 20. januar 2006 #2 Del Skrevet 20. januar 2006 jeg skal føde på buskerud sentralsykehus, for det som her jeg bor har de ikke barneavdeling så jeg får ikke lov til å føde her pga av min diabetes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 21. januar 2006 #3 Del Skrevet 21. januar 2006 Tror det blir AHUS på meg, vurderer å søke på ullevoll, men tror det blir for mye stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. januar 2006 #4 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg aner ikke... Sogner vel tiL Østfold Sentralsykehus tror jeg... men har IKKE lyst å føde der... Endret 21. januar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 21. januar 2006 #5 Del Skrevet 21. januar 2006 Det blir nok Skien for meg. Helt i orden, leste at mange liker/likte seg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 23. januar 2006 #6 Del Skrevet 23. januar 2006 Det blir Ringerike Sykehus på Hønefoss for meg. Dette er et sykehus med en såkalt Mor/Barn-vennlig barselavdeling. Det er lyse, trivelige rom med TV og telefon. Mange enerom/familierom, trivelige plaiere, høy kompetanse og god mat Jeg har hatt mine 2 foregående fødsler her også. Nesten så jeg gleder meg litt allerede, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marit81 Skrevet 24. januar 2006 #7 Del Skrevet 24. januar 2006 Blir nok UNN, Tromsø! Ligger et stykke unna, men likevel nærmest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. januar 2006 #8 Del Skrevet 24. januar 2006 Det blir Buskerud Sentralsykehus på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 24. januar 2006 #9 Del Skrevet 24. januar 2006 Det blir Buskerud Sentralsykehus på meg. ← Samme som meg, når er det du har termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita1974 Skrevet 24. januar 2006 #10 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg hører vel til ullevål Det blir vel bra det. Sist gang fødte jeg på aker. Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. januar 2006 #11 Del Skrevet 25. januar 2006 Nanne, jeg har selvberegnet termin 20.sep. Skal til legen på mandag, så da får jeg vite det med sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knøtte Skrevet 29. januar 2006 #12 Del Skrevet 29. januar 2006 Blir KK i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 8. februar 2006 #13 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg "sogner" til SiA, men har søkt meg til Ullevål. Det var der jeg fødte sist. Krysser fingrene for at jeg får plass der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 9. februar 2006 #14 Del Skrevet 9. februar 2006 Universitetssykehuset i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cactus Skrevet 9. mars 2006 #15 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg sogner til Fredrikstad men har fått plass på Rikshospitalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 9. mars 2006 #16 Del Skrevet 9. mars 2006 Universitetssykehuset i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 9. mars 2006 #17 Del Skrevet 9. mars 2006 Det blir AHUS på meg. Har ikke vurdert noe annet sted, egentlig, mest fordi det er rett rundt hjørnet fra der vi bor + at jeg har blitt ganske godt kjent der etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. mars 2006 #18 Del Skrevet 11. mars 2006 KK i Bergen for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 13. mars 2006 #19 Del Skrevet 13. mars 2006 Jordmor ville søke meg over til Kongsvinger, var hos henne i dag. Siden jeg så veldig gjerne ville ha med meg mannen hele tiden. Så det blir spennende!!! Håper det er bra der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 13. mars 2006 #20 Del Skrevet 13. mars 2006 Sykehuset Innlandet, Elverum. Har ikke hørt noe negativt jeg. Så det blir sikkert ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå