Gå til innhold

Hvorfor har BMW et så stramt grep rundt markedet for "idiotbiler"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser markeringer for de som grøftet ungdomsbilen sin og nesten alle kjører BMW. Senket og ødelagt til det ugjenkjennelige. Hvorfor er det bare det ene merket? Og går det ikke utover salgstalla til BMW at de tiltrekker seg et sånt kleint klientel?

Anonymkode: 72280...f1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi unge menn synes BMW er tøffest, og det er oftest unge menn som kjører i grøfta eller i verste fall knerter seg selv i bil. Heve lapp-alderen til minst 20 år for menn? Jeg stemmer ja :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser markeringer for de som grøftet ungdomsbilen sin og nesten alle kjører BMW. Senket og ødelagt til det ugjenkjennelige. Hvorfor er det bare det ene merket? Og går det ikke utover salgstalla til BMW at de tiltrekker seg et sånt kleint klientel?

Kebabtralle kaller vi det på Sørlandet. 

Anonymkode: a30f9...95a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kebabtralle kaller vi det på Sørlandet. 

Anonymkode: a30f9...95a

Er ikke det en fornærmelse mot Norges nasjonalrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme grunn som at Harley Davidson og Porsche har faste brukergruppe, branding. Hadde jo vært gøy om HD og BMW byttet sjåfører..

Anonymkode: 1efb4...b41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi BMW har de tøffeste bilene. Rett og slett 😍 Hilsen småbarnsmor på 35 som er oppvokst på bøgda 😂

Anonymkode: 70fe1...775

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de lager og selger en god del biler som er morsomme å kjøre og får en overkommelig pris når de når en viss alder samtidig som det er mye bil igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/6/2023 at 12:38 PM, AnonymBruker said:

La nå folk få kjøre hva de vil, her er det mye Volvo og i det miljøet. Hva mener du de burde kjøre? Det har i alle år vært slik at det som var "voksen merke" før blir "rånebil" noen år etterpå, når jeg var ung var det Volvo og Opel som var rått.... 

Og en BMW er ikke nødvendigvis det samme som en BMW.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...