Gå til innhold

Norsk høyreside er mer ekstrem enn norsk venstreside

Majer

Anbefalte innlegg

Majer skrev (På 6.9.2023 den 21.53):

Jeg har ikke problemer med private barnehager så lenge man har en bemanningsnorm, brukerne er fornøyde, ansatte er fornøyde og de tar imot barn med ulike utfordringer på lik linje som andre. Jeg synes kanskje de som er for privatisering er litt dårlige på akkurat den biten- å kreve de samme vilkårene ved drift av private tjenester som ved kommunale og statlige institusjoner. Det handler altså ikke om hvorvidt ting er privat eller offentlig i seg selv, men hvilken kontroll man har.

Jeg er uenig med deg når det gjelder privat vs. offentlig. 

Jeg har 3 barn og benyttet både private og offentlige barnehager. Når det gjelder kvalitet på barnehagen er de private barnehagene vært overlegen. De har hatt moderne lokaler, flere ansatte per barn, flere ansatte med utdanning, bedre mattilbud, mer fleksible åpningstider, og bedre tilbud for barna (aktiviteter). Overskuddet har blitt brukt på barna: pusse opp, kjøpe nye lekeapparater osv. 

De offentlige barnehagene barna mine har vært i har vært såpass sørgelige at jeg forflyttet de til private barnehager...

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart ekstrem ytre høyre, type brunskjorter/fascister, er uønskelig.

På den andre siden er Canadas (og Californias) venstresides progressivisme nesten mer skummelt for min del. Ytringsfrihet som står for fall, utfrysning fra samfunnet hvis en har konservative syn, at uføre nesten blir oppfordret til assistert dødshjelp, og kjønnskorrigering av barn. I tillegg til legalisering av tunge narkotiske stoffer. 

Endret av Lurium
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...