NydeligVakkerPen Skrevet 5. september 2023 #1 Del Skrevet 5. september 2023 Hei! Er det noen som abonnerer på dette som ikke får bladene sine? Har ikke fått bladene på mange måneder.. og ikke finner jeg informasjon om dette eller noe som helst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Del Skrevet 5. september 2023 Man kan ikke lenger bestille abonnement, slik at det virker som om den norske utgaven av bladet er blitt lagt ned, men du kan eventuelt ringe dem hvis du ikke får svar på e-post: Anonymkode: 04edc...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NydeligVakkerPen Skrevet 6. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2023 Åh, så ergerlig, har jo allerede betalt for abonnement. Jaja, må vel regne med litt svinn. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 Nettsiden til Det Beste er ikke aktiv lenger. Det ser ut som bladet har sluttet å komme ut. Pappa abonnerte på Det Beste i oppveksten min, så jeg har mange gode minner om det bladet. 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 Perelandra skrev (3 timer siden): Nettsiden til Det Beste er ikke aktiv lenger. Det ser ut som bladet har sluttet å komme ut. Pappa abonnerte på Det Beste i oppveksten min, så jeg har mange gode minner om det bladet. 😊 Det er nok flere som har gode minner med Det Beste fra barndommen; da jeg var liten, hadde vi ikke så god råd og ukeblader var det ikke penger til, men i søppelrommet fant man bunker med ukeblader og Det Beste, så man fikk gratis lesestoff og i god miljøvennlig ånd resirkulerte lenge før ordet kom på moten. NydeligVakkerPen skrev (19 timer siden): Åh, så ergerlig, har jo allerede betalt for abonnement. Jaja, må vel regne med litt svinn. Takk for svar! Hjemmesiden deres var i alle fall tilgjengelig så sent som i mars i år: https://web.archive.org/web/20230321072840/http://www.detbeste.no/ Uansett - har man betalt for noe (ser at abonnementet koster kr.430 pr. år), må man enten få levert varen, eller pengene tilbake, og i og med at Det Beste har holdt på så lenge og er en seriøs aktør, har jeg vanskelig for å tro at de bare har lagt ned driften og stukket av med pengene. Så jeg anbefaler å ringe dem hvis du ikke får svar andre steder: Kundetjenesten E-post: [email protected] Telefon: 22 17 82 20 Åpningstider: 10.00 - 15.00 Post: Det Beste, Sandviksveien 155, 1337 Sandvika Redaksjonen E-post: [email protected] Telefon: 91340591 Post: Det Beste, Storybold, Kongens gate 24, 1530 Moss Anonymkode: 04edc...f1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Del Skrevet 7. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Uansett - har man betalt for noe (ser at abonnementet koster kr.430 pr. år), må man enten få levert varen, eller pengene tilbake, og i og med at Det Beste har holdt på så lenge og er en seriøs aktør, har jeg vanskelig for å tro at de bare har lagt ned driften og stukket av med pengene. Så jeg anbefaler å ringe dem hvis du ikke får svar andre steder: Anonymkode: 04edc...f1e De kan ha gått konkurs og det kan jo bety at det ikke er noen penger å gi tilbake til trådstarter. Men enig med deg i at trådstarter bør kontakte dem og prøve å få tilbake pengene for bladene hun aldri fikk. Anonymkode: 04eac...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De kan ha gått konkurs og det kan jo bety at det ikke er noen penger å gi tilbake til trådstarter. Men enig med deg i at trådstarter bør kontakte dem og prøve å få tilbake pengene for bladene hun aldri fikk. Anonymkode: 04eac...1d6 Eieren er Egmont, som også eier Kvinneguiden, så hadde de gått konkurs, tror jeg man hadde fått vite det: https://no.wikipedia.org/wiki/Det_Beste Sitat Det Beste blir gitt ut på lisens fra det danske forlagshuset Lindhardt og Ringhof. Forlaget er en del av Egmont-konsernet. Globalt har Reader's Digest 100 millioner lesere og hver måned trykkes cirka 25 millioner eksemplarer. Bladet utgis i 50 versjoner i 70 land. I 1994 trykket den amerikanske versjonen sitt blad nummer én million. Det Beste (Norge) har i dag 120 000 lesere. Dette er en nedgang fra 1960-tallet, da bladet hadde over 300 000 i opplag. Anonymkode: 04edc...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Del Skrevet 30. oktober 2023 Noen som vet noe mer om dette? Har noen gamle foreldre som heller ikke har fått bladet den siste tiden Anonymkode: 3ae56...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Del Skrevet 4. november 2023 Det er frustrerende når man ikke mottar bladene man har abonnert på. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice til Det Beste for å få hjelp med dette. De kan gi deg informasjon om statusen på abonnementet ditt og eventuelle problemer som kan ha oppstått. Lykke til! Anonymkode: bd61b...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 4.11.2023 den 3.55): Det er frustrerende når man ikke mottar bladene man har abonnert på. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice til Det Beste for å få hjelp med dette. De kan gi deg informasjon om statusen på abonnementet ditt og eventuelle problemer som kan ha oppstått. Lykke til! Anonymkode: bd61b...aa9 jeg prøver men jg finner ikke noe nummer lenger. Er det noen som har det? Alle linker og slikt er borte Anonymkode: 3ae56...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #11 Del Skrevet 9. november 2023 Spør på narvesen om de vet. Ikke så lenge siden jeg så de solgte bladet der. Anonymkode: d3af4...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg har snakka med Narvesen flere ganger der jeg bor i Sandnes og de vet ingenting. Men de sa at det solgte dårlig. Av og til kun 3 stk pr måned. Hadde ikke fått bladet på flere måneder. Det virker som det er borte vekk, dårlig for de med abonnement. Var hvertfall et kjekt blad. Anonymkode: 79c32...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg prøver men jg finner ikke noe nummer lenger. Er det noen som har det? Alle linker og slikt er borte Anonymkode: 3ae56...503 Har du sjekket i bladet om det står et telefonnummer der? Anonymkode: 79c32...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 9. november 2023 #14 Del Skrevet 9. november 2023 På deres hjemmeside (engelsk side) står det at de kommer ut 9 ganger pr år. Er du usikker på ditt abonnement ville jeg tatt kontakt med dem og evt blitt videresendt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå