Gå til innhold

Hvorfor er folk slik???


Mic

Anbefalte innlegg

Hvorfor tar de kreditt for DINE prestasjoner?

hvorfor gjør de dine utsagn til sine egne uten at det koster dem noe?

Jeg er lei av å måtte si ifra om dette og føler snart for å bli spydig.

Det verste er at det er ikke alle slike tilfeller som er så tydelige at en kan ta det opp og konfrontere folk med det og da må en bare finne seg i det, men nå begynner jeg å bli alvorlig sinna.

Kvinne kvinne verst er det noe som heter og jeg tror jammen det stemmer i mange tilfeller.

Tror hun er redd jeg skal "klatre" fortere enn henne.

Hvilke andre tiltak fins det enn å si ting rett ut slik jeg har gjort til nå?

Skal jeg heve meg over det å tenke at så lenge jeg er sikker på det jeg gjør er det ikke så farlig hva andre mener?

Noen som har liknende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er i jobbsituasjon, så sørg nå endelig for at dine overordnede får med seg hva du faktisk gjør.

Hvis denne andre personen tar kreditt for dine prestasjoner, så kan det jo virke som om denne personen har litt spissere albuer og skriker litt høyere enn det du gjør.

Min erfaring er at ikke alle sjefer SER hvem som gjør hva, de ser den som skriker høyest, sånn er det jo faktisk ofte her inne på kg også :ler:

Marker deg på en positiv måte, og få frem klart og tydelig hva du står for og hva du faktisk gjør. Det er dessverre ikke så mange andre som vil reklamere for andre (ihvertfall i en konkurransesituasjon), de er nok mest opptatt av seg og sitt, så du får sørge for deg selv.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...