MarianneE Skrevet 6. september 2023 #21 Del Skrevet 6. september 2023 Tråder som denne får meg til å ønske aldersgrense på forumet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #22 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Okei, men hvorfor eksisterer så mange memes om at bare små-puppede damer kan sove på magen? Er dere som sier dere kan sove på magen... små-puppede? Hva definerer du som små-puppede da? Jeg kan helt fint sove på magen og jeg har C-cup. Anonymkode: f85cd...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #23 Del Skrevet 6. september 2023 Denne tråden er laget av en mann. Burde heller legges under " Seksualitet". Anonymkode: 6f2a0...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 6. september 2023 #24 Del Skrevet 6. september 2023 De memes’ene kommer nok fra folk som ikke vet bedre. Går helt fint å sove på mage med store pupper. Går også fint å ligge på mage på benken hos div, behandlere. Låg også på mage da jeg hadde mensen. Uten at det rant ut. Eneste gangene jeg ikke sov på mage var da jeg var nyoperert og da jeg var gravid. Men skulle ønske jeg ikke likte å ligge på magen for rygg og nakke sin del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. september 2023 #25 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 15.11): Eller går det ikke på grunn av puppene? Anonymkode: 1cd6f...c36 Ekte pupper er fett og kjertelvev, så det er helt fint å ligge på magen. Men de som har store silikonpupper kan nok ha problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #26 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne tråden er laget av en mann. Burde heller legges under " Seksualitet". Anonymkode: 6f2a0...5a5 Selvsagt er den laget av en mann (en kvinne vet jo at det er uproblematisk å ligge på magen), men det må da være lov til å spørre? Anonymkode: f85cd...128 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 6. september 2023 #27 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg har store pupper og klarer ikke ligge på magen. Det er skikkelig vondt. Likte ikke å ligge på magen som liten heller, men nå er det helt umulig fordi det gjør vondt. Så for meg er ikke memene helt fjerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #28 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ok, men hva med memene? Hvor kommer de fra? Anonymkode: de89d...14c Menn? Anonymkode: 41a45...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #29 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan de ligge på magen når de har mensen eller renner det da ut? Anonymkode: abd56...a60 Blod og alt annet kommer ut uansett. Livmora dytter det ut på samme måte som den dytter en baby ut. Anonymkode: 41a45...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #30 Del Skrevet 6. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Blod og alt annet kommer ut uansett. Livmora dytter det ut på samme måte som den dytter en baby ut. Anonymkode: 41a45...634 Som en fontene? 19 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Anonymkode: a6cfe...1af Hvis man snur en kopp på hodet så renner jo kaffen ut. Anonymkode: abd56...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 6. september 2023 #31 Del Skrevet 6. september 2023 Selvfølgelig kan vi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 6. september 2023 #32 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg sover ofte på magen. Så selvfølgelig kan man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #33 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg har store pupper, og da jeg var yngre og puppene var mer spretne kunne jeg ikke ligge på magen uten at det ble ubehagelig og vondt (moste pupper). Etter å ha ammet flere barn er de litt mer bevegelige og jeg kan gjøre som jeg vil og ligge på magen nå 😊 Anonymkode: ea510...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 7. september 2023 #34 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 0.35): Ok, men hva med memene? Hvor kommer de fra? Anonymkode: de89d...14c At folk er forskjellige? Jeg kan synes det er vondt og har mange ganger flyttet rundt på puppene for å sove bedre. Men jeg syntes i mange år det var verst for korsryggen å sove på magen egentlig, har hatt prolaps tidligere og det fortsatte med smerter nå og da over årene (og det var helt ærlig ikke før jeg oppdaget luftmadrass at jeg skjønte hvordan jeg kunne fikse mine egne ryggproblemer foruten det å sove helt flatt på golvet eller i hengekøye. Bruker ikke luftmadrass til vanlig, men den skal få komme frem oftere jo eldre jeg blir, som avlastning.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #35 Del Skrevet 7. september 2023 Synes det er merkelig noen mennesker har lært å skrive, enda merkligere at de har funnet frem på nett. Dette er ett av de dummeste spørsmålene jeg noengang har lest. Anonymkode: 0cd51...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #36 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blod og alt annet kommer ut uansett. Livmora dytter det ut på samme måte som den dytter en baby ut. Anonymkode: 41a45...634 Nei, det gjør livmora IKKE😆 Man har ikke rier under mensen. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som en fontene? Hvis man snur en kopp på hodet så renner jo kaffen ut. Anonymkode: abd56...a60 Nei, mensblod følger tyngdekraften og renner ut når som helst. Når man man ligger også, fordi det blir fullt. Hvis man sitter stille en stund kan det komme en litt større mengde sigende når man reiser seg. Anonymkode: 2e038...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #37 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 15.11): Eller går det ikke på grunn av puppene? Anonymkode: 1cd6f...c36 Kan menn sove på magen? Eller går det ikke pga penisen? Anonymkode: 2e038...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #38 Del Skrevet 7. september 2023 Går helt fint, men er ikke bra for nakken så unngår det. Det anbefales ikke å sove på magen. Anonymkode: fd163...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #39 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis man snur en kopp på hodet så renner jo kaffen ut. Anonymkode: abd56...a60 Å snu seg fra rygg til mage er ikke det samme som å snu en kopp på hodet. Hvor tror du hullet er egentlig? Anonymkode: f85cd...128 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. september 2023 #40 Del Skrevet 7. september 2023 Ja, det kan vi. Nå har jeg små pupper, så ingenting i veien for meg, men tror de fleste med store pupper også gjør det. (Ekte) pupper er laget av fett og er myke. Unntak kan være hvis man har silikon, eller hvis man har veldig melkespreng når man ammer (da blir puppene veldig harde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå