AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #101 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jøss. Vanlig, sier du? Oppgi kilde. Anonymkode: 82c15...ee2 Oppgi kilde🤣 har du aldri hatt venner? Eller bor du utenfor Norge? AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mange kvinner tåler mer enn 1 flaske vin. Du er ikke malen på kvinner. Og jeg koser meg med vin. Gubben liker sjokolade, jeg liker vin. Vi koser oss. Anonymkode: 5b015...38f Ja, ok? Anonymkode: df7a4...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #102 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tror virkelig at alle enslige er ensomme? Anonymkode: 62b90...a18 Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #103 Del Skrevet 6. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Det er vel heller motsatt at single er mer lykkelige enn ikke single? Skal man bare gjøre det som er bra blir det et kjedelig liv Anonymkode: 62b90...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. september 2023 #104 Del Skrevet 6. september 2023 Dette må jo være nok et tulleinnlegg! 😴 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #105 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Jeg er enslig, men drikker ikke alkohol i tide og utide. Vil jeg ha ett glass vin, konjakk, cider etc, så tar jeg det. Da koser jeg meg med det glasset. Er det forbudt for enslige å drikke alkohol alene? Har vi alkoholproblemer da? Er det bedre å be hjem venner og ta en helaften? Anonymkode: 5c189...898 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 6. september 2023 #106 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Poenget er vel at enslige mennesker som drikker alkohol gjør det for å døyve ensomhet og meningsløshet. på den måten blir alkoholen en vei ned håpløshet og mørke Anonymkode: f8216...0de Nei, ikke nødvendigvis. Å nyte rus, smak og fornøyelse med alkohol (og andre rusmidler) virker kanskje fremmed for enkelte nordmenn , men utbredt å akseptert i store deler av verden, uten at det er snakk om misbruk. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #107 Del Skrevet 6. september 2023 Myrmica skrev (14 timer siden): Håper TS hadde et perlekjede hun kunne knuge i hånden på et passende vis mens hun målløst satt og ble utsatt for denne rystende opplevelsen Hahahaha! 😂😂😂👏🏻 Anonymkode: ae0a9...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 6. september 2023 #108 Del Skrevet 6. september 2023 Ellevill skrev (31 minutter siden): Dette må jo være nok et tulleinnlegg! 😴 Det er nok bare et lite troll som svinger seg på tastaturet igjen. Veldig typisk skrivestil med masse teite, melodramatiske kjerringdetaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #109 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Jeg er mer bekymret for sånne som deg som pauser livet når de er alene. Du tror du må ha med deg folk på alt Søkt om støttekontakt? Jeg finnes ikke ensom, og om.jeg vil ta noen pils til fredagsgaminga så gjør jeg det uten å mokke. Anonymkode: a8eb4...e02 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #110 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Poenget er vel at enslige mennesker som drikker alkohol gjør det for å døyve ensomhet og meningsløshet. på den måten blir alkoholen en vei ned håpløshet og mørke Anonymkode: f8216...0de Slutt a, har du kilde på dette? jeg kan fint ta meg et par pils på fredager helt alene, uten at det handler om å døyve noe som helst Anonymkode: 8e4ec...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #111 Del Skrevet 7. september 2023 Ja, helt normalt. Anonymkode: 2b06f...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 7. september 2023 #112 Del Skrevet 7. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Nå må du rulle inn... Kan du ikke bare akseptere at folk er forskjellige og noen faktisk liker å være alene? Alkohol er ikke mer skadelig for enslige enn for andre, og det er såvisst ikke mer skadelig enn alt potetgullet, smågodtet og brusen folk propper i seg på lørdagskveldene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #113 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Hahahah 🤣 Mens gifte trenger for å komme seg gjennom dagen med partner kanskje? Gifte har bedre lever enn enslige? Gifte får ikke like ofte kreft som enslige ? Anonymkode: c3999...6e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #114 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste er det? skjønner uansett ikke hvorfor enslige har behov for å drikke alkohol i tide og utide, det er jo ikke bra for de akkurat Anonymkode: f8216...0de Dette er faktisk noe av det mest uopplyste, fordomsfulle og dømmende jeg har hørt. 1) Hvordan vet du at de "aller fleste" single/enslige er ensomme? Har du statistikk eller forskning som viser dette, eller er det bare dine egne fordomsfulle antakelser? 2) Hvorfor antar du at alle enslige drikker alkohol "i tide og utide"? Hva mener du med det? Hva er grunnlaget ditt for å komme med en slik påstand? 3) Hvorfor ser du ned på enslige mennesker? Og hvorfor er det verre for single mennesker å drikke alkohol enn det er for mennesker i parforhold? Anonymkode: ab43a...c7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #115 Del Skrevet 7. september 2023 Sikkert en generasjonsgreie. For min del hadde det vært fullstendig uinteressant å sitte alene å drikke alkohol. Uavhengig av om det er vin, øl eller brennevin. Mulig ungdommen i dag har helt andre vaner😊 Anonymkode: f368d...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #116 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Poenget er vel at enslige mennesker som drikker alkohol gjør det for å døyve ensomhet og meningsløshet. på den måten blir alkoholen en vei ned håpløshet og mørke Anonymkode: f8216...0de Nei det gjør kanskje et fåtall av enslige mennesker. Påpekt det og ikke dra alle enslige inder en kam. Det gjør også et fåtall av de i forhold. Anonymkode: 5b015...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #117 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikkert en generasjonsgreie. For min del hadde det vært fullstendig uinteressant å sitte alene å drikke alkohol. Uavhengig av om det er vin, øl eller brennevin. Mulig ungdommen i dag har helt andre vaner😊 Anonymkode: f368d...c10 Kosa meg gløgg ihjel i Helles nå i sommer. Reiser alene, sitter og nyter vin på kvelden. Skjedde 2 kvelder at plutselig var en flaske tom. Jeg er 48. Noen av oss har det faktisk helt topp alene og trenger ikke selskap for å kose oss med vin eller andre ting. Anonymkode: 5b015...38f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #118 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 13.28): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Det virker som om du har større problemer enn henne! Anonymkode: 7133f...932 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #119 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kosa meg gløgg ihjel i Helles nå i sommer. Reiser alene, sitter og nyter vin på kvelden. Skjedde 2 kvelder at plutselig var en flaske tom. Jeg er 48. Noen av oss har det faktisk helt topp alene og trenger ikke selskap for å kose oss med vin eller andre ting. Anonymkode: 5b015...38f Selvfølgelig 😊 Jeg stortrives også alene. Selvvalgt singel etter at jeg gikk i fra tidligere samboer. Jeg har det topp alene, og trenger ikke vin for å kose meg. Folk er forskjellig. Anonymkode: f368d...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #120 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Selvfølgelig 😊 Jeg stortrives også alene. Selvvalgt singel etter at jeg gikk i fra tidligere samboer. Jeg har det topp alene, og trenger ikke vin for å kose meg. Folk er forskjellig. Anonymkode: f368d...c10 Ikke sant, nettopp. dette er jo hele poenget mitt, hvorfor må det på død og liv drikkes alkohol for å kose seg? jeg er rimelig sikker på at det å sitte mutters alene i en mørk leilighet med mengder av vin ikke er en god oppskrift på et godt liv i det lange løp, tvert i mot Anonymkode: f8216...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå