AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #21 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Hvis jeg tar 1 glass vin mens jeg lager middag, også tar jeg 2 glass til maten kl 19 og et par glass mens jeg ser på tv utover kvelden (istede for å dytte innpå med smågodt og chips). Er det så ille?😅 Anonymkode: b7770...bae 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #22 Del Skrevet 5. september 2023 En flaske vin helt alene? Å nei å nei...Sarkasme slutt. Her drikker unge jenter en hel flaske BRENNEVIN alene.. Anonymkode: 09a3a...798 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #23 Del Skrevet 5. september 2023 Synes du har et poeng her, TS. Dette sier noe om vår holdning til alkohol (som er ren gift og direkte skadelig). synes det høres helt absurd ut at noen pimper nedpå en svær flaske vin alene og at det les bort på den måten Anonymkode: f8216...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. september 2023 #24 Del Skrevet 5. september 2023 Drakk hun flasken alene når hun var ute sammen med andre? Eller drakk hun flasken når hun var alene i sitt eget selskap? Det første er jo helt normalt. Det andre kan være foruroligende hvis dette er noe hun gjør ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #25 Del Skrevet 5. september 2023 Herregud… Jeg drikker sjeldent alkohol, men hvis jeg først ønsker å drikke en fredagskveld - så kan jeg fint drikke en hel flaske vin alene. Anonymkode: d3d67...19c 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #26 Del Skrevet 5. september 2023 Det skjedde ikke ofte, men det skjedde definitivt flere ganger i løpet tjueårene. Jeg var den typen person som kunne ha en vinflaske stående i månedsvis for så å plutselig bestemme meg for å kose meg selv om jeg var alene. Hadde også en venninne tidligere, som bodde på andre siden av planeten, vi møttes gjerne på Skype og tok noen glass vin sammen -det hendte det ble en "fest" ja, haha. Det faktum at hun snakker åpent og ler av det betyr nok at dette ikke akkurat er dagligdags. Hadde hun hatt alkoholproblemer hadde hun nok holdt kjeft. Anonymkode: 8eafd...0f8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #27 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes du har et poeng her, TS. Dette sier noe om vår holdning til alkohol (som er ren gift og direkte skadelig). synes det høres helt absurd ut at noen pimper nedpå en svær flaske vin alene og at det les bort på den måten Anonymkode: f8216...0de Ikke en svær flaske. En helt normal flaske. Det er 0,75 liter, ca fem glass. Anonymkode: 3d6f6...c07 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. september 2023 #28 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Anonymkode: 948ab...1b4 Så - du har blitt gammel altså 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 5. september 2023 #29 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Det er tydelig at du er en godt voksen person ja. Det fremkommer tydelig i måten du beskriver hendelsen på. Inkompetente småjenter, meningsløst visvas osv. Du synes seansen var grotesk. Du ble SÅ sjokkert, Javel, men synes ikke du skulle stemple henne som alkoholiker av den grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. september 2023 #30 Del Skrevet 5. september 2023 Pass dine egne saker du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #31 Del Skrevet 5. september 2023 Det gjør jeg hver fredag! Velkommen til virkeligheten 🤣👍🏻 Hilsen quinde på tre og førti aar. 🥂 Anonymkode: ae0a9...6d9 11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #32 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Du høres ut som en gammel grinebiter. En hel vinflaske en fredagskveld er ikke ikke alvorlige alkoholproblem. Hadde personen drukket en hel vinflaske flere dager i uken og dagen før jobb hadde jeg reagert. Anonymkode: b7693...496 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. september 2023 #33 Del Skrevet 5. september 2023 Ja det er skikkelig grotesk. Kan sammenlignes med halshugging og drap av verste sort 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 5. september 2023 #34 Del Skrevet 5. september 2023 Måte du beskriver denne lunsjpraten på, så teatralsk og overdramatisk. Er du nylig utbryter fra et lukket, konservativt, religiøst miljø eller bare troll? Du hadde krevd hjertestarter etter å ha hørt noe av praten på min arbeidsplass, det er helt sikkert 😆 Som ung kvinne går det glatt en vinflaske på fest, om ikke mer. Likevell, drikker kanskje 1 gang i mnd og som oftest mindre enn 1 flakse. Har ett mye mindre alkoholkonsum enn de fleste jeg kjenner, både unge og eldre. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. september 2023 #35 Del Skrevet 5. september 2023 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring, avsporing og svar til slettede innlegg. Etterfølgende innlegg ble slettet på grunnlag av regelpunktet som forbyr bruk av dialekt i forumet. Rhodiola, adm. Endret 5. september 2023 av Rhodiola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 5. september 2023 #36 Del Skrevet 5. september 2023 Det tilsvarer 4 øl, når ble det så ekstremt? Gjør man det ofte, så blir det mye, men en flaske vin, eller 4 øl en sjelden gang er da ikke noe å bli rystet over 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5. september 2023 #37 Del Skrevet 5. september 2023 👺😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #38 Del Skrevet 5. september 2023 Herregud, TS! Anonymkode: 6aea9...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #39 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg var på festival i helga. På fredag drakk jeg 2 liter hvitvin Og på lørdag drakk jeg 2 liter rødvin, pluss cider, fisk og litt øl. Jeg er 40 år Anonymkode: 4a703...24b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #40 Del Skrevet 5. september 2023 Hvorfor snakker du nedsettende om kollegaene dine i nesten alt du skriver? Anonymkode: bb10c...57b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå