AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Del Skrevet 5. september 2023 På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 5. september 2023 😅 jeg trodde du mente hun hadde drukket på jobb… Ja, dette går nok greit - så lenge det ikke er hver kveld 😉 Anonymkode: aa8f0...ca7 93 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 Populært innlegg #3 Del Skrevet 5. september 2023 Du tuller nå??? Ang reaksjonen din altså. Anonymkode: 4f476...88f 94 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Del Skrevet 5. september 2023 Velkommen til samfunnet anno 2023 - det er et skremmende sted. Anonymkode: 8db0e...c43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Goodtimes Skrevet 5. september 2023 Populært innlegg #5 Del Skrevet 5. september 2023 Du ble rystet av at hun drakk en hel flaske vin på fredagskvelden? er ikke mye som skal til for at noen blir rystet nå til dags. 61 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 Populært innlegg #6 Del Skrevet 5. september 2023 1 flaske vin, alene, på en fredagskveld? Jøss.. Det har jeg gjort mange ganger, men begynner å bli noen år siden nå. Det vil ikke si at jeg hadde et alkoholproblem av den grunn. Koste meg, og det ble leenge til neste vinglass. - Gamlemor på 50+ Anonymkode: 5c189...898 42 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Del Skrevet 5. september 2023 Ok? Anonymkode: cd375...71f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 Populært innlegg #8 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Ja, det er bare du som begynner å bli gammeldags. Jeg tror unge kvinner (ikke småjenter som du så arrogant kaller dem) fint kunne drikke en flaske vin alene for 50 år siden også. Hvis de hadde råd til det. Anonymkode: 3e353...6fb 45 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Del Skrevet 5. september 2023 Dette bør du kontakte ledelsen om, TS. Helt uhørt. Og så en ung kvinne da. Anonymkode: c7e33...1f5 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogshuldra Skrevet 5. september 2023 #10 Del Skrevet 5. september 2023 RYSTET, faktisk- 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #11 Del Skrevet 5. september 2023 En flaske vin…det er 4-5glass. Kan fint få til det selv. Og så er det forskjell på 8% vin og 14%vin da 😉 Anonymkode: cc465...8e1 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #12 Del Skrevet 5. september 2023 Det er jo ikke vanskelig det kan fint gjøre det en gang i blant. Kan nok oftere fordele den på to kvelder. Sist gang var vell i vår eller noe så er vell et par ganger i året. Kanskje vinen var skikkelig god? Anonymkode: 1550f...ff4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #13 Del Skrevet 5. september 2023 Du virker ganske skrullete, eventuelt har du levd veldig beskyttet, hvis du reagerer så sterkt på det du skriver her. Du har lite livserfaring hvis det ikke skal mer til å ryste deg. Anonymkode: 52201...052 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daria Skrevet 5. september 2023 Populært innlegg #14 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg blir mer rystet over at du omtaler kollegaene dine som inkompetente småjenter, og at du ikke ser forskjell på å drikke litt mye en kveld og å ha et alvorlig alkoholproblem... 48 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #15 Del Skrevet 5. september 2023 å nei, call the freaking policeeee 🙄 Anonymkode: 95536...4ab 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2023 #16 Del Skrevet 5. september 2023 Dette drikker jeg av lettbrus når jeg skal slå meg løs en kveld og er ikke nok til at øyenbrynet letter seg en eneste millimeter. Prøv igjen og bedre lykke neste gang. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #17 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Dette må da være trolling. Om det ikke er det, bør du kanskje gå til en psykolog eller lignende slik at du får snakket ut om det traumatiske du opplevde. Det virker jo ikke som at du har kunnskap om noen ting - men igjen, hele innlegget ditt må jo være tull. Anonymkode: 37aff...40c 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 5. september 2023 #18 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): På min jobb har det de seneste årene blitt ansatt horder av til dels inkompetente småjenter. Kontorlokalene har blitt rene ungdomsskolen i forhold til hva det var da jeg startet. Men nok om det! Jeg lot meg motvillig overtale til å bli med i kantinen for å spise lunsj med noen av disse. I kantinen ble det skravlet høyt om alt mulig meningsløst vissvass. Kjente jeg ble helt kvalm der jeg satt og måtte spille med. Men uansett, den ene unge kvinnen forteller at hun drakk en hel flaske med vin alene på fredagskvelden! Altså; en hel flaske med vin alene! Jeg ble helt rystet. Dette forteller hun altså mens hun smiler, fniser og ler. Det som var enda mer sjokkerende var reaksjonen til de andre kollegaene mine. Det var latter og fjas, og de synes tydelig dette var skrekkelig morsomt. Alvorlig talt, dette er en ung kvinne som forteller åpenlyst at hun har drukket en hel flaske alkoholholdig vin helt alene på en fredagskveld, og ingen varsellamper ringer hos noen? Dette finnes da overhodet ikke morsomt, og dette er da verken sunt eller normalt! Jeg ble sittende målløs og stirre tomt ut i luften. Ventet nesten på at noen skulle avsløre at det var skjult kamera inne i bildet eller noe sånt. Hun så helt vill ut i blikket samtidig som hun fortalte det også. Gapskrattet gjorde hun. Er det bare jeg som begynner å bli gammeldags? Synes hele denne seansen var grotesk. Har aldri sett at noen så åpenlyst forteller om alvorlige alkoholproblemer, og at det i tillegg blir latterliggjort så til de grader. Anonymkode: 948ab...1b4 Bedre om det var en ung mann? Eller en eldre dame? Skjønner virkelig ikke problemet her. Er det kjønnet, alderen, vinen? 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 5. september 2023 #19 Del Skrevet 5. september 2023 Øh...ja, du er gammeldags. Evt evtet troll. En flaske vin er ca 5 glass. Et helt normalt konsum til en bedre (treretters) middag. Jeg har da også drukket en flaske vin på en kveld. Eller delt to flasker med mannen, som jo bli det samme. Ja, man blir brisen, men ikke grøftefull. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 5. september 2023 #20 Del Skrevet 5. september 2023 Hva var mest sjokkerende? 1: At hun drakk en helt lovlig drikk som kan kjøpes over disk av enhver person over 18 år? 2: At hun er ung? 3: At det var fredag? Eller var det (gud forby!) at hun var ALENE?😱😱😱 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå