AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Del Skrevet 4. september 2023 Er det noen her som har erfaring med ivf i Spania, Hellas, Tsjekkia eller Latvia? Setter mye pris om det er noen som kan dele erfaring med tanke på oppfølging osv. Takk takk ☺️ Anonymkode: 7f99e...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg var hos Ava i Riga. Veldig fornøyd! Anonymkode: 173e6...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg var hos Ava i Riga. Veldig fornøyd! Anonymkode: 173e6...da4 Hvordan var kommunikasjon? Å få hentet ut medisiner? Kontroller underveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var hos Ava i Riga. Veldig fornøyd! Anonymkode: 173e6...da4 En annen nysgjerrig bruker her, som også vurderer IVF i utlandet. Kan jeg spør hva det er å hente på å gjøre det i utlandet? Anonymkode: 22c12...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå