AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Jeg skal prøve å skrive dette slik at det ikke høres ut som en sexnovelle. Og jeg vil gjerne ha råd, ikke fordømmelse. Jeg er mann, gift, har aldri vært utro og har aldri hatt noen dragning mot menn. Men på en jobbreise, på et hotell med basseng/dusj/badstu var det en annen mann der samtidig. Vi hilste jo, og det var "noe" som var litt ubehagelig og forstyrrende og noe annet jeg ikke kan forklare. Og da jeg ble hard i dusjen lot jeg det skje. Kortversjon: Han gikk ned og sugde meg uten at jeg stoppet ham. Det tok bare noen sekunder. Dette er et år siden. Jeg sa ingenting hjemme, jeg testet meg aldri, jeg håpet bare at alt skulle gå bra, og det gjorde det. Men kan jeg noen gang fortelle det? Eller bør jeg ti stille? Var jeg utro på ordentlig, eller var dette bare noe rart som skjedde uforskyldt? Hvordan vil noen reagere på at noe sånt har skjedd med mannen deres? Jeg vet jeg skulle sagt det med en gang, testet meg, tatt konsekvenser og skammen, men nå er det jo lenge siden. Bare å ti stille? Anonymkode: 888f5...d86
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Når kvinner har sex med kvinner så er det noe som "bare skjedde", noe som slettes ikke var utroskap i det hele tatt. Så med det i mente, så er dette akkurat samme sak. Ikke utroskap i det hele tatt. Anonymkode: ba300...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Ja, du var utro. Nei, du bør ikke si noe. Men hvis du ønsker å ødelegge forholdet ditt, er det jo bare å si det. Du kan jo prøve deg på: "Men altså... Det var ikke min skyld at jeg plutselig fikk et annet menneske tredd rundt kuken." Vet kona at du er biseksuell? Anonymkode: 49180...a91 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Hvis du må spørre om du var utro, så var du det. Kan vel ikke finnes et menneske som ville tenkt at det ikke er utroskap å bli sugd. Det betyr ingenting at det var en mann. Jeg synes kona din fortjener å vite det. Hun trenger ikke vite detaljene. Bare at du var utro for et år siden under en jobbreise. Da får hun selv velge om hun tilgir eller ikke. Anonymkode: 22e05...1ea 1
Hunmedham Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Jeg synes ikke du skal si det. Men hvis du gjør det, burde du nevne at det var en mann. Jeg tror det vil føles mindre truende for henne. En annen kvinne - det vil hun tenke at kan skje igjen. En annen mann høres ut som en merkverdighet, et unntak - siden hun ikke kjenner deg på den måten. Det hun kanskje vil reagere like mye på, er at du ikke testet deg før du hadde sex med henne igjen. Det taler for at du holder tett med hele historien. Det er et år siden. Du var ikke utro før eller etter dette. La det passere som noe som skjedde i livet ditt, ikke tenk for mye på det og gå videre. 2
Gjest Elooon Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 (endret) Det er opp til deg om du vil være ærlig eller ikke mot din egen kone. Har dere ett bra forhold du og kona? Har dere ett bra sexliv? I så fall bør du være ærlig med henne, og fortelle alt. At det bare skjedde. Det råder jeg deg uansett om det er ett forhold der det er lite sex fordi hun ikke har lyst f.eks. For da kan du si at du har rett på ett sexliv og skjedd er skjedd. Det beste er å være ærlig, alltid. Helst med en gang det skjedde og ikke vente ett år etterpå med å fortelle, men nå har det gått ett år, så fortell det nå du. Så er det opp til deg. Endret 4. september 2023 av Elooon
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Hadde dette vært min mann ville jeg ønsket å vite. Det hadde vært mindre truende for meg siden det var en mann - altså ingen jeg kan sammenligne meg med eller konkurrere mot. Jeg ville også vært åpen for at vi kunne bringe dette inn i vårt sexliv hvis det hadde vært noe han ønsket. Jeg hadde likevel sett på det som utroskap og blitt såret over at han hadde gått bak ryggen min og kunne gjøre noe seksuelt med et annet menneske uten å ta meg i betraktning. Ville nok også ha reagert på at han ikke hadde fortalt det til med rett etter det skjedde. Men ja, jeg ville ha visst og jeg hadde nok klart å komme meg over det. Hadde det vært med en annen kvinne hadde det vært kroken på døra… Anonymkode: ddd66...54c 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Når kvinner har sex med kvinner så er det noe som "bare skjedde", noe som slettes ikke var utroskap i det hele tatt. Så med det i mente, så er dette akkurat samme sak. Ikke utroskap i det hele tatt. Anonymkode: ba300...4f6 Du kan jo overhodet ikke sammenligne sex mellom to kvinner med sex mellom to menn. Kvinner kan ha seksuelle erfaringer sammen uten at man engang trenger å være bifil. Hvorfor? Fordi kvinnekroppen er vakker. Menn derimot har ikke sex med hverandre med mindre man er minimum bifil. Anonymkode: 14081...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 Du har vært utro ja. Bedre å fortelle enn at det blir oppdaget senere. Da blir du gjerne ikke tilgitt. Har dere et greit forhold ellers? Sex og slikt? Eller er du på vei ut? Anonymkode: 899c3...b42
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 Vi har et godt forhold og et godt sexliv. Alt er bare fint. Jeg vil ikke utfordre det. Anonymkode: 888f5...d86 1
Illuminatum Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 Slapp av ingen skade skjedd. Det var vel det samme som skjedde en tidligere president i USA, som proklamerte I did not had sex with that woman 🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo overhodet ikke sammenligne sex mellom to kvinner med sex mellom to menn. Kvinner kan ha seksuelle erfaringer sammen uten at man engang trenger å være bifil. Hvorfor? Fordi kvinnekroppen er vakker. Menn derimot har ikke sex med hverandre med mindre man er minimum bifil. Anonymkode: 14081...0c2 Lol nei homofili er homofili. Anonymkode: ecff7...f38 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 Anbefaler deg å ikke si noe. Jeg ville ikke visst det dersom dette skjedde min mann. Ville faktisk følt det som en større trussel at det var en seksuell opplevelse med en annen mann. Hvorfor det? Jo fordi en annen mann kan gi noe som vi kvinner aldri kan. jeg ville nok da bare gått rundt og lurt på om han egentlig savner pikk i livet sitt. Anonymkode: 35475...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anbefaler deg å ikke si noe. Jeg ville ikke visst det dersom dette skjedde min mann. Ville faktisk følt det som en større trussel at det var en seksuell opplevelse med en annen mann. Hvorfor det? Jo fordi en annen mann kan gi noe som vi kvinner aldri kan. jeg ville nok da bare gått rundt og lurt på om han egentlig savner pikk i livet sitt. Anonymkode: 35475...6f8 Enig med denne! Ikke si noe! Anonymkode: 25bb7...327
Blåjojo Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anbefaler deg å ikke si noe. Jeg ville ikke visst det dersom dette skjedde min mann. Ville faktisk følt det som en større trussel at det var en seksuell opplevelse med en annen mann. Hvorfor det? Jo fordi en annen mann kan gi noe som vi kvinner aldri kan. jeg ville nok da bare gått rundt og lurt på om han egentlig savner pikk i livet sitt. Anonymkode: 35475...6f8 Enig i denne. Noen vil oppfatte det som en større trussel at det var en mann. Ikke si noe. Du var utro, men så lenge det ikke er fare for at noen sladrer og det ikke gjentar seg, så er det best å bare holde det for seg selv. Jeg ville ikke likt å få vite det om det var min mann som hadde gjort dette.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 Jeg tror ikke du bør si noe, å forutse hennes reaksjon her vil nok være umulig. Så med mindre du er villig til å risikere forholdet ditt bør du holde dette for deg selv. Personlig, om min man kom og fortalte meg at han følte seg skamfull og forvirret over noe som hadde skjedd, og at han selv ikke forsto hva dette betydde eller sa om han eller oss, hadde jeg nok vært mer imøtekommende, og forsøkt å forstå. Så måten det hadde blitt lagt frem på hadde vært alfa og omega for meg. Men så er jeg kanskje litt mer "liberal" på dette området enn mange andre, og kunne antakelig akseptert mer enn mange andre så lenge det var åpenhet og kommunikasjon rundt det. Anonymkode: a3bbd...0bb 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 Ikke si noe hjemme. Burde ikke nevnt det her heller. Uansett så er det noe som skjedde for ca et år siden, hvorfor begynne å pirke i det nå?Hun har levd lykkelig uvitende til nå, la henne fortsette med det. Anonymkode: ff536...11c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #18 Skrevet 4. september 2023 Høres bare deilig ut! Vi er flere menn som vil oppleve noe slikt. Syns du skal holde kjeft om dette. Det bare ødelegger, og gjort er gjort. Anonymkode: 4ae63...ae6 3
wan Skrevet 4. september 2023 #19 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan jo overhodet ikke sammenligne sex mellom to kvinner med sex mellom to menn. Kvinner kan ha seksuelle erfaringer sammen uten at man engang trenger å være bifil. Hvorfor? Fordi kvinnekroppen er vakker. Menn derimot har ikke sex med hverandre med mindre man er minimum bifil. Anonymkode: 14081...0c2 Det er det dummeste jeg har lest på lenge, og det sier jammen meg endel! Ts. Ikke si noe. Kona di hverken trenger eller ønsker å vite dersom det var en engangs greie. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #20 Skrevet 4. september 2023 Men var det bare en engangsgreie? Eller er du lysten på mer? Anonymkode: 899c3...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå