Gå til innhold

Seksuell opplevelse med en annen mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg hadde det definitivt vært utroskap. 

Men jeg tror jeg ikke ville ha ønsket å vite om det dersom det var noe som skjedde én gang, og aldri skal skje igjen. 

For meg hadde utroskap ødelagt hele forholdet vårt, hele tilliten hadde forsvunnet. 20 års samliv hadde blitt ødelagt. Og tre barn hadde brått fått vesentlig dårligere familieliv. 

Dersom noe faktisk kun skjer én gang, så tenker jeg at ignorance is a bliss. 

(Det hadde jeg som ung aldri trodd at jeg skulle si. Man endrer seg i årenes løp altså! )

Anonymkode: 1b7ce...909

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke ønsket å vite det hvis det var min mann.

Hvis du forteller det, ødelegger du forholdet ditt. For ikke å si at du muligens ødelegger din kones liv. Har du ikke gjort nok gale ting allerede?

Aksepter at du gjorde noe galt og gå videre med livet ditt. Ikke la ditt mistak få ødelegge for din kone, det fortjener hun ikke. Det er du som må leve med det du har gjort. Ikke henne.

Anonymkode: 3c066...039

Skrevet (endret)
Elooon skrev (13 timer siden):

Det er opp til deg om du vil være ærlig eller ikke mot din egen kone. Har dere ett bra forhold du og kona? Har dere ett bra sexliv? I så fall bør du være ærlig med henne, og fortelle alt. At det bare skjedde.

Det råder jeg deg uansett om det er ett forhold der det er lite sex fordi hun ikke har lyst f.eks. For da kan du si at du har rett på ett sexliv og skjedd er skjedd. 

Det beste er å være ærlig, alltid. Helst med en gang det skjedde og ikke vente ett år etterpå med å fortelle, men nå har det gått ett år, så fortell det nå du. Så er det opp til deg.

Der var du med dette "jeg har rett på et sexliv, så da er utroskap greit"-opplegget ditt igjen ... 🙄

Denne gangen mener du i det minste man skal være ærlig da, så det er forsåvidt en forbedring, men synes det er litt merkelig at du mener det i denne situasjonen, men samtidig mener at det generelt er greit med utroskap uten å fortelle det, "for barnas skyld" osv. 🤨

Dette er jo faktisk et tilfelle hvor de fleste (inkl meg selv) mener han faktisk ikke bør si noe. Du mener man kan være utro, og fortsette med det, med kvinner, uten å si noe, men i dette tilfellet bør han si det ... Hvorfor?

Endret av MariaIsabel
  • Nyttig 2
Skrevet

Noe spesielt å bare la det skje. Du visste vel allerede hvordan en blowjob føltes. Definitivt utroskap, men du bør faktisk bare holde tett. 

Anonymkode: 16e9a...975

Skrevet
MariaIsabel skrev (10 timer siden):

Der var du med dette "jeg har rett på et sexliv, så da er utroskap greit"-opplegget ditt igjen ... 🙄

Denne gangen mener du i det minste man skal være ærlig da, så det er forsåvidt en forbedring, men synes det er litt merkelig at du mener det i denne situasjonen, men samtidig mener at det generelt er greit med utroskap uten å fortelle det, "for barnas skyld" osv. 🤨

Dette er jo faktisk et tilfelle hvor de fleste (inkl meg selv) mener han faktisk ikke bør si noe. Du mener man kan være utro, og fortsette med det, med kvinner, uten å si noe, men i dette tilfellet bør han si det ... Hvorfor?

Jeg forstår de som gjør det og ja noen ganger er det best å ikke si noe, men det beste er å være ærlig når folk kan. Hvis det ikke blir ett helvete ut av det med unødvendig drama, trusler osv.

Det er opp til hver enkel person om de sier det eller ikke.

Skrevet

Ja, du var utro.
Nei, jeg ville nok ikke sagt noe, om det vil ødelegge forholdet eller kona vil bli veldig såret. Om det var et år siden, en kjapp bj og du ikke har planer om å gjøre det igjen, hva gavner det henne å fortelle det nå? Det vil antagelig bare såre og ødelegge, jeg stemmer for lykkelig uvitende i et slikt tilfelle. 

Dog kommer det an på kona - hadde det vært meg så hadde jeg bare syntes det var spennende. 

Skrevet

Vanskelig problemstilling. Du kjenner din kone best.

Har du tidligere vært nysgjerrig på sex/oralsex med en mann?

Kunne du tenke deg sex med konen din og en til mann?

Jeg er kvinne 38, sammen med mann 41. Jeg kategoriserer kyssing, klining, tafsing, oral, sex som utroskap, uansett kjønn. Om han i fylla på kødd kysset en mann når jeg var tilstede så hadde jeg selvfølgelig ikke begynt å rope om utroskap, men jeg stopper det. "Heihei, han der er min, pay up om du skal låne godsakene", så er det bare fleip.

Men kjæresten min synes det er helt greit om jeg kysser venninner. Jeg har ikke for vane å gjøre det, så det er ikke en overhengende fare sånn sett. Men jeg har hatt sex med et par kvinner da jeg var i 20-årene, og har fortalt han om dette. Jeg likte det, og kan av og til fantaserer om det. Anser meg ikke som bifil, har ingen ønske om å være i et forhold med en kvinne, og jeg tenner ikke på kvinner generelt. Er foreksempel ikke glad i å kysse kvinner, det er egentlig litt ekkelt. Liker en litt bestemt mann med skjegg. 

Men akkurat passe fyldige bryst, myk hud, bølgende former, myk vulva, myke former, at jeg kjenner min egen kropp så godt at jeg opplever det effortless å gi henne nytelse, å ikke minst er kvinner langt bedre på oral og fingring enn menn. 

Når jeg har hatt sex med kvinner har det vært sammen med 2 eller 3 andre, og vi er alle hetero.

Men å invitere en kvinne inn i vårt sexliv klarer jeg  ok ikke, for jeg orker ikke tanken på å dele mannen min med noen andre. Og jeg tror det gjelder en annen mann også.

Om det var en veldig stor fantasi og ønske til min kjære så hadde jeg kvinnet meg opp, og gått med på det.  For jeg elsker han, og jeg vil så langt det lar seg gjøre gi han det beste sexlivet jeg kan.

Anonymkode: 14686...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...