AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg leser at hovedgrunnen til at det mangler arbeidsplasser i bygdene er at kvinner flytter derfra og at få byfolk flytter til landet. Det skaper en overvekt av menn. Peterson fokuserer på at menn bringer stabilitet og kvinner kaos. Er ikke det vi ser en form for kaos? Det er en endring i strukturen vi har bevart i tusenvis av år Anonymkode: 5c973...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3. september 2023 #2 Del Skrevet 3. september 2023 (Du mener sikkert Jordan, ikke Robert.. ) Kaos i byen og orden på bygda da eller. 😂 Peterson mener ikke at kvinner bringer kaos og menn orden. Han snakker om prinsipper og arketyper. Men dette har jeg prøvd å forklare flere ganger her inne før, så gidder ikke å ta det en gang til. Hilsen ordentlig og ryddig kvinne/kjerring 😝 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 Robert Peterson? Vet ikke hvem det er. Men altså, jeg hadde aldri hørt på hva en person som ser slik ut mener om kvinner: Anonymkode: 4ea6a...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå