AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Del Skrevet 3. september 2023 Er parfymeprøver noe som eksisterer lengre? For mange år siden kunne man spørre etter parfymeprøver på parfymeriet, kan man fortsatt det? Jeg skulle hatt ny parfyme, og tester i butikken er ikke helt nok for meg når jeg skal investere i en parfyme, for jeg gidder ikke legge masse penger i noe jeg kan risikere å ikke bruke for lukten passet meg ikke like vel Anonymkode: a71dc...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Del Skrevet 3. september 2023 Det ble vel misbrukt litt vel mye tilslutt hvor folk ikke kjøpte men bare «levde» på prøver på en måte. Jeg opplever å få en god parfymeprøve om jeg kjøper noe ekstra fint/dyrt eller hvis de skal gjøre meg happy pga lang kø i butikken osv😅 men jeg tror hvis du får hjelp i butikken å er usikker på hva du skal kjøpe så kan d jo hende de har en prøve på de du ønsker å teste litt mere, enn at man bare går inn å får en gratis en… Anonymkode: 81a3d...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg har fått det nå og da, når jeg kommer med samme begrunnelse som deg. Men opplever at de ikke har på så mange forskjellige som før, og da har de ikke alltid hatt på den jeg ønsker å prøve (men tilbyr på alternativer) Anonymkode: e87f3...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det ble vel misbrukt litt vel mye tilslutt hvor folk ikke kjøpte men bare «levde» på prøver på en måte. Jeg opplever å få en god parfymeprøve om jeg kjøper noe ekstra fint/dyrt eller hvis de skal gjøre meg happy pga lang kø i butikken osv😅 men jeg tror hvis du får hjelp i butikken å er usikker på hva du skal kjøpe så kan d jo hende de har en prøve på de du ønsker å teste litt mere, enn at man bare går inn å får en gratis en… Anonymkode: 81a3d...98a Sant, husker når vi var små var det jo litt sport i å samle prøver, så det er jo ikke rart om det har blitt innskrenket. Kjenner det sitter litt inne og spørre også,litt flaut på en måte... Anonymkode: a71dc...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.k Skrevet 3. september 2023 #5 Del Skrevet 3. september 2023 Hva med å kjøpe prøver på nettet da ? Mange som selger dekanter/prøver av parfymene sine på finn.no / tise 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg overlesses i parfymeprøver. Får stort sett tre-fire hver gang jeg handler noe. Så de finnes fremdeles. Anonymkode: 1ddeb...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2023 #7 Del Skrevet 4. september 2023 Jeg pleier å få når jeg handler på Kicks ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. september 2023 #8 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg bruker å kjøpe prøver/dekadenter på nett, enten Finn eller scentify https://scentify.no Veldig greit, så slipper jeg å kaste bort penger hvis jeg er litt usikker på en parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. september 2023 #9 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 1.38): Jeg overlesses i parfymeprøver. Får stort sett tre-fire hver gang jeg handler noe. Så de finnes fremdeles. Anonymkode: 1ddeb...785 Hvor er dette, da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. januar 2024 #10 Del Skrevet 28. januar 2024 Husker de fantes i magasinene ELLE, Vogue osv. lurer på om de gjør det fortsatt? Var et høydepunkt når man kjøpte magasiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 15. februar 2024 #11 Del Skrevet 15. februar 2024 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 15. februar 2024 #12 Del Skrevet 15. februar 2024 Det finnes parfymeprøver når man handler i parfymerier ennå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 15. februar 2024 #13 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg pleier å kjøpe på finn - ofte billigere enn andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå