AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Del Skrevet 3. september 2023 Burde jeg gå for ham? Anonymkode: 60937...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mierin Skrevet 3. september 2023 #2 Del Skrevet 3. september 2023 Hvis du tror du er sterk nok til å håndtere han. Jeg tror han kan være en veldig viljesterk person, men du er mer følsom av natur. Han er en force of nature og du må vite at du er i stand til å få gjennom din vilje innimellom og ikke bare blir dratt med i strømmen. Det kan bli veldig bra, og jeg tror iallefall han har lyst. (Får forøvrig opp veldig sterkt astrologisk kreps, og muligens løve. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. september 2023 #3 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Burde jeg gå for ham? Anonymkode: 60937...902 Såfremt han har ben og ikke er lam, så bør han nok gå selv 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Del Skrevet 3. september 2023 Mierin skrev (2 timer siden): Hvis du tror du er sterk nok til å håndtere han. Jeg tror han kan være en veldig viljesterk person, men du er mer følsom av natur. Han er en force of nature og du må vite at du er i stand til å få gjennom din vilje innimellom og ikke bare blir dratt med i strømmen. Det kan bli veldig bra, og jeg tror iallefall han har lyst. (Får forøvrig opp veldig sterkt astrologisk kreps, og muligens løve. ) Åj, så gode klarsynte evner du har, når du fikk opp alt dette! Jeg er ikke ts, men hadde du kunnet se på min date-situasjon også? Dater en mann nå, vil vi ende opp sammen, og vil det føles bra? På forhånd tusen takk for hjelpen din😊 Anonymkode: db302...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. september 2023 #5 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åj, så gode klarsynte evner du har, når du fikk opp alt dette! Jeg er ikke ts, men hadde du kunnet se på min date-situasjon også? Dater en mann nå, vil vi ende opp sammen, og vil det føles bra? På forhånd tusen takk for hjelpen din😊 Anonymkode: db302...cd6 Er du klarsynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Del Skrevet 3. september 2023 Lawyam skrev (43 minutter siden): Er du klarsynt? Nei, det er jeg ikke. Da hadde jeg ikke spurt denne personen om å lese meg😊 Men jeg forstår hva du mener, jeg var naiv her og stolte blindt på at svaret fra denne personen var seriøst, og ikke noe tulleinnlegg. Jeg liker vel å tro det beste om folk, selv om jeg vet at mange tuller og gjør narr her inne. Men dersom vedkommende var seriøs, så var det imponerende å få så mye informasjon ut av det lille åpningsinnlegget til ts😊 Anonymkode: db302...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Del Skrevet 3. september 2023 Mierin skrev (3 timer siden): Hvis du tror du er sterk nok til å håndtere han. Jeg tror han kan være en veldig viljesterk person, men du er mer følsom av natur. Han er en force of nature og du må vite at du er i stand til å få gjennom din vilje innimellom og ikke bare blir dratt med i strømmen. Det kan bli veldig bra, og jeg tror iallefall han har lyst. (Får forøvrig opp veldig sterkt astrologisk kreps, og muligens løve. ) Vil du lese meg? Hvordan bør jeg håndtere denne situasjonen. Og hva med mamma? Anonymkode: 920ff...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. september 2023 #8 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, det er jeg ikke. Da hadde jeg ikke spurt denne personen om å lese meg😊 Men jeg forstår hva du mener, jeg var naiv her og stolte blindt på at svaret fra denne personen var seriøst, og ikke noe tulleinnlegg. Jeg liker vel å tro det beste om folk, selv om jeg vet at mange tuller og gjør narr her inne. Men dersom vedkommende var seriøs, så var det imponerende å få så mye informasjon ut av det lille åpningsinnlegget til ts😊 Anonymkode: db302...cd6 Flott, det var ikke meningen å gjøre narr av noen av dere, men ja, du tok poenget! Endret 4. september 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå